تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819493764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص مبلغ 3 هزار ميليارد تومان به طرح تحول سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۱۱ب.ظ)
نوربخش خبر داد؛ اختصاص مبلغ 3 هزار ميليارد تومان به طرح تحول سلامت مديرعامل سازمان تأمين‌اجتماعي گفت: سازمان تأمين‌اجتماعي مبلغ 3 هزار ميليارد تومان به طرح تحول سلامت اختصاص داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدتقي نوربخش که در همايش سراسري رؤسا و کارشناسان حقوقي و امور مجلس سازمان تأمين‌اجتماعي در تبريز، با اشاره به اينکه در حال حاضر 39 ميليون و 400 هزارنفر در سراسر کشور تحت پوشش اين سازمان قرار دارند، گفت: سازمان تأمين‌اجتماعي 16 مزيت بيمه‌اي را براي اين بيمه شدگان تامين مي‌کند.
مديرعامل سازمان تأمين‌اجتماعي با بيان اينکه اتفاقاتي درچند سال آخر دولت پيشين رخ داد، اعتماد عمومي را به عنوان برند اين سازمان با چالش مواجه ساخت، گفت: اعتماد مردمي بزرگترين سرمايه و برند سازمان تأمين‌اجتماعي است.وي افزود: به دليل اين گستردگي در دامنه پوشش، سازمان با مشکلات عديده اي رو به رو است که برخي از آنها دليل تاريخي دارد و از عدم دقت در ايجاد تعادل بين منابع و مصارف ناشي شده است.
نوربخش ادامه داد: در سال 82 منابع سازمان تأمين‌اجتماعي به عدد 3600 ميليارد تومان و مصارف آن به 2600 ميليارد تومان رسيد و مبلغ 1000 ميليارد تومان مابه التفاوت اين ارقام براي حفظ سرمايه بيمه شدگان به سرمايه گذاري اختصاص يافت.
وي تصريح کرد: سال گذشته زماني که مديريت اين سازمان به بنده سپرده شد به دليل مشکلاتي که در نه سال گذشته رخ داد سازمان تأمين‌اجتماعي با کسري بودجه 5 هزار ميليارد توماني مواجه شده بود که البته با مديريتي که اعمال شد و با همت کارکنان سازمان، اين کسري بودجه برطرف شد.
مديرعامل سازمان تأمين‌اجتماعي يادآور شد اتفاقاتي در چند سال آخر دولت پيشين رخ داد که اعتماد عمومي را به عنوان برند اين سازمان با چالش مواجه ساخت و همچنين امنيت اجتماعي را که توليد سازمان به حساب مي‌آيد تهديد کرد.
نوربخش افزود: در نتيجه اين چالش‌ها سازمان با مسائلي مواجه شد که ارتباطي با مأموريت اصلي آن نداشت.
وي ادامه داد با آغاز به کار دولت تدبير و اميد، اولين اقدام ما اين بود که سازمان را از حواشي بوجود آمده خارج سازيم و در نتيجه توانستيم بدون فروش دارايي‌ها، کسري 5 هزارميليارد توماني سال قبل را مديريت کنيم.
نوربخش با اشاره به افزايش 25 درصدي مستمري‌هاي اين سازمان اظهار داشت: سياست دولت اوليت بخشي به رفاه اجتماعي است و در نتيجه توجه ويژه‌اي به بخش درمان دارد.
وي تصريح کرد: در چارچوب اين اولويت سازمان تأمين‌اجتماعي مبلغ 3 هزار ميليارد تومان به طرح تحول سلامت اختصاص داد.
مدير عامل سازمان تأمين‌اجتماعي اظهار داشت: از روزي که مسئوليت اين سازمان به بنده سپرده شد تلاش کردم تا با اتخاذ چهار رويکرد اساسي شامل: قانون مداري ، برنامه محوري، پاسخ گويي و پاکدستي؛ اين مجموعه را به مدار اصلي آن باز گردانيم.
وي در ادامه با اشاره به آمار بالاي پرونده‌هاي شکايت از سازمان تأمين‌اجتماعي در ديوان عدالت اداري تصريح کرد: اين ارقام نشان از يک چرخه معيوب در بخشنامه‌ها و همچنين کاستي در تعامل با ديگر دستگاه‌هاست.
نوربخش افزود: در همين راستا تلاش کرده‌ايم تا با تشکيل شوراي حقوقي به يک برداشت واحد از قوانين موجود دست يابيم.
مدير عامل سازمان تأمين‌اجتماعي همچنين با بيان اينکه برنامه راهبردي سازمان از چهار ماه پيش در دست تدوين است، ادامه داد: تلاش مي‌کنيم ظرف همين سال اين برنامه را به سر انجام برسانيم.
نوربخش تصريح کرد: اين برنامه حداقل براي پنج سال آينده طراحي خواهد شد و طي آن ساختار سازمان متناسب با ماموريت‌هاي آن اصلاح خواهد شد.
وي در پايان تاکيد کرد: مي‌بايست با يک آسيب شناسي اصولي ميزان شکايات از اين سازمان را در ديوان عدالت اداري کاهش دهيم و زماني به اين موفقيت دست خواهيم يافت که تعداد پرونده‌ها هر سال نسبت به سال قبل کمتر شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن