تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819854750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزبزرگ فوتبال مشهد؛ رکورد شکست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: روزبزرگ فوتبال مشهد؛ رکورد شکست
فوتبال مشهد پس از سال ها انتظار، يک روز خوب را پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم پدیده و استقلال تهران از هفته دوازدهم لیگ برتر آنقدر لحظات زیبا داشت که اگر تصاویر تلویزیونی هم می توانست این بازی را پوشش دهد، بعید بود بازهم حق مطلب ادا می شد. البته که خلأ تصویربرداران به شدت حس می شد و حیف بود که این بازی فقط در حافظه تماشاگران پرشور و پر تعداد حاضر در ورزشگاه ثبت می شد.

اینطور به نظر می رسید که بازهم رکورد پر تماشاگرترین بازی ورزشگاه ثامن شکسته نخواهد شد و همچنان این فینال جمعه 24 تیر ماه 1384 در جام حذفی و مصاف ابومسلم و صبا باتری بود که از این حیث در صدر قرار داشت، چرا که وقتی سوت آغاز بازی زده شد، تماشاگران حاضر در ورزشگاه همه روی صندلی های خود نشسته بودند و هنوز جای خالی (هرچند کم) به چشم می آمد. اما گل زود هنگام استقلال واقعیت را نشان داد تا بازی پدیده- استقلال از حیث جمعیت حاضر در ورزشگاه ثامن رکورد شکنی کند.

هجوم مشتاقان فوتبال دوستی که پشت درهای استادیوم مانده و برای از دست دادن لحظه به ثمر رسیدن گل خشمگین بودند (اسکوربورد خاموش شانسی برای دیدن تکرار لحظه گل باقی نمی گذاشت.)، مأموران انتظامی را وادار کرد تا بدون هیچ تفتیشی مجبور شوند راه را برای تماشاگران باز کنند. به جرأت می توان گفت در دقیقه 10 بازی، به تعداد حاضرین در ورزشگاه 10 هزار نفر افزوده شد. به طوری که خیلی از آنها مجبور شدند تا سوت پایان مسابقه ایستاده بازی را تماشا کنند.

همه این ها در حالی بود که در یک روز غیر تعطیل، هنوز دو سه هزار نفری در راه رسیدن به ورزشگاه بودند و برخلاف شنیده ها، ترافیک سنگینی اطراف درب های ورودی وجود داشت. ضمن آنکه اکثریت جمعیت حاضر در ورزشگاه از عدم پخش تلویزیونی بازی مطلع نبودند و صرفاً به نیت دیدن بازی و ستاره های دو تیم از نزدیک، خود را به ثامن رسانده بودند.


پديده مشهدليگ برتر


1393/08/02 11:20  تعداد بازدید: 3,221





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن