تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819676034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي توسعه لرستان بايد با هم اتحاد داشته باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۹:۱ب.ظ)
آقا محمدي مطرح کرد: براي توسعه لرستان بايد با هم اتحاد داشته باشيم نماينده مردم خرم‌آباد و دوره‌چگني در مجلس شوراي اسلامي گفت: براي توسعه لرستان بايد با هم اتحاد داشته باشيم.
به گزارش خبرنگار موج از خرم آباد، ابراهيم آقامحمدي در مراسم کلنگ‎زني کارخانه شير خشک شرکت پگاه لرستان که با حضور مديرعامل صنايع شير ايران، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي شهر خرم‏‎آباد و جمعي از مسئولان کشوري و استاني برگزار شد،با اشاره به ايجاد زيرساختهاي مناسب نظير راه آهن ، فرودگاه آزاد راه و...در لرستان اظهارداشت:درحال حاضر زمان عمران و آبادني استان لرستان است که همه بايد دست در دست هم بدهيم و براي توسعه استان تلاش کنيم .
وي درادامه گفت: آمادگي کامل داريم در هر زمان از شبانه روزي به دنبال رفع مشکلات مردم باشيم.
وي به غرق شدن سه دانش‌آموز و يک معلم فداکار لرستان در سيلاب اخير استان اشاره کرد و گفت:از دستگاه‌هاي اجرايي به‌ويژه آموزش و پرورش انتظارداريم که در بحث رسيدگي به خانواده‌هاي داغديده تمام تلاش خود را به کار گيرند.
وي از همه نيروهاي امدادي، آتش‌نشاني و غيره استان خواست تلاش خود را براي پيدا کردن جسد اين معلم فداکار را ادامه دهند.
نماينده مردم خرم‌آباد و دوره‌چگني در مجلس شوراي اسلامي به کاهش هفت درصدي بيکاري طي چند ماهه گذشته اشاره کرد و گفت: معلوم نيست اين آمار از کجا بدست آمده است در حالي که طي چند سال گذشته تاکنون رتبه نخست بيکاري را در کشور داشته است.
وي افزود: بايد مجموعه مسئولين دستگاه‌ها‌ي اجرايي استان ومردم شهيد پرور استان با همدلي ووحدت بتوانيم در رشد وتوسعه اين استان گامهاي اساسي برداريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن