تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798754983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت تولد42 هزار و 408 نوزاد در 6 ماهه ابتدای سال جاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیركل ثبت احوال استان فارس اعلام کرد: ثبت تولد42 هزار و 408 نوزاد در 6 ماهه ابتدای سال جاری خبرگزاری پانا: مدیركل ثبت احوال استان فارس وقایع حیاتی و جمعیت 6 ماهه اول سال 93 را اعلام کرد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱ آبان ساعت 11:03



به گزارش خبرگزاری پانا، محسن نعمتی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای فرمایشات رهبری جمعیت استان فارس نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 درصد افزایش داشته است.
مدیركل ثبت احوال استان فارس بیان کرد: در 6 ماهه اول سال 93 تولد 42 هزار و 408 نوزاد در استان فارس به ثبت رسیده است كه این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد سه درصدی را نشان می دهد.
وی از ثبت ولادت 42 هزار و 408 نوزاد در استان در این مدت خبرداد و اضافه كرد" از تعداد كل 42 هزار و 408 مورد ولادت ثبت شده استان در این مدت تعداد 21 هزار و 746 مورد مربوط به ولادت پسران و تعداد 20 هزار و 666 مورد به ولادت دختران مربوط می شود.
نعمتی شاخص نسبی جنسی ولادت استان در این مدت را 2/105 اعلام كرد كه بیانگر ولادت 2/105 پسر در برابر ولادت 100 دختر می باشد.
وی بیان کرد: آمار ولادت 6 ماهه اول سال 93 همچنین بیانگر ولادت 228 نوزاد در هر شبانه روز و 5/9 نوزاد در هر ساعت در استان فارس می شود.
مدیركل ثبت احوال استان نرخ خام موالید فارس را 8/17 درهزار اعلام كه بیانگر 8/17 ولادت در برابر هزار نفر جمعیت استان می باشد.
وی همچنین آمار كلی ثبت فوت استان فارس در 6 ماهه اول سال 93 را 11 هزار و 222 مورد اعلام كرد و گفت : این عدد نشان از كاهش 2/2 درصدی فوت نسبت به مدت مشابه سال قبل استان دارد كه از این تعداد 6 هزار 286 مورد فوت مربوط به مردان و 4 هزار و 936 مورد مربوط به زنان بوده است.
وی نرخ خام ثبت فوت در استان را 7/4 درهزار اعلام كرد كه بیانگر 7/4 فوت در برابر هر هزار نفر جمعیت می باشد.
همچنین این آمار نشان می دهد در هر شبانه روز 3/60 و درهر ساعت 5/2 واقعه فوت به ثبت رسیده است.
نعمتی بیماریهای قلبی و عروقی ، سرطانها و تومورها و حوادث را به ترتیب سه علت اصلی فوت های استان در 6 ماهه اول سال 93 اعلام كرد.
مدیركل ثبت احوال استان انتخاب نام های امیرعلی ، محمد طاها ، ابوالفضل ، امیرحسین و محمد را به ترتیب بیشترین نام های انتخابی برای نوزادان پسر و فاطمه ، زهرا، نازنین زهرا ، یسنا و مریم را به ترتیب بیشترین نام های انتخابی برای نوزادان دختر از سوی خانواده های استان فارس اعلام كرد.
نعمتی تعداد ازدواج ثبت شده در استان را 20544 مورد اعلام كه بیانگر ثبت 5/110 مورد ازدواج در هر شبانه روز و 6/4 در هر ساعت می باشد. وی میانگین سن ازدواج مردان را 42/28 و میانگین سن ازدواج زنان را 64/23 اعلام كرد.
نعمتی به ترتیب سنی ازدواج های ثبت شده استان نیز اشاره و اضافه كرد: بیشترین تركیب سنی ازدواج های ثبت شده مربوط به مردان گروه سنی 29-25 سال با زمان گروه سنی 24-20 ساله با سه هزار و 349 مورد یعنی 3/16 درصد كل ازدواج ها بوده است. همچنین میانگین اختلاف سن زوجین در ازدواج های ثبت شده در این مدت را 37/5 سال و نرخ ازدواج در استان را 6/8 درهزار بوده است."
نعمتی تعداد كل طلاق ثبت شده در استان فارس در 6 ماهه ابتدای سال 93 را 37 هزار و 91 مورد اعلام و اضافه كرد " در هر شبانه روز در استان 20 زوج از یكدیگر جدا شده اند كه آمارها نشان می دهد در 446 مورد یا 12 درصد طلاقها دوام زندگی كمتر از یك سال و یک هزار و 897 مورد یا 1/51 درصد طلاق ها مربوط به 5 سال ابتدای زندگی مشترك بوده است."
وی میانگین طول مدت زندگی مشترك را در كل طلاق های استان را 49/7اعلام كرد و اظهار داشت با توجه به ازدواج و طلاق ثبت شده در 6 ماهه اول سال 93 استان در برابر هر 5/5 ازدواج یك طلاق ثبت شده و نرخ طلاق استان نیز در این مدت 5/1 در هزار نفر بوده است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن