تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816393119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خروش کشکان 70 میلیارد ریال خسارت به جا گذاشت/ آب برخی روستاها همچنان قطع است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > لرستان گزارش تصویری - تشریحی/
خروش کشکان 70 میلیارد ریال خسارت به جا گذاشت/ آب برخی روستاها همچنان قطع است
پلدختر - خبرگزاری مهر: سیل هفته جاری منجر به خروش رودخانه کشکان شد که این اتفاق 68 میلیارد و 410 میلیون ریال به بخش های کشاورزی ، تاسیسات و آبرسانی شهرستان پلدختر خسارت وارد کرد.



مدیر جهاد کشاورزی پلدختر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بارش شدید و مداوم و طولانی مدت  در چند روز گذشته بخش کشاورزی این شهرستان بیش از دو میلیارد و 350 میلیون تومان خسارت وارد کرد. علی خادمی افزود: عمده خسارات وارده به مزارع و موتور پمپ های حاشیه رودخانه کشکان، شبکه های آبیاری و همچنین اسطبل های دامپروری و انبارهای ذخیره علوفه دام ، جاده های بین مزارع و غیره بوده است. وی گفت: بیشترین خسارت به روستاهای حاشیه رودخانه کشکان وارد شده است.

مسعود شاکرمی شهردار معمولان نیز به مهر گفت: بر اثر سیلاب های اخیر چهار میلیارد تومان به کانال های هدایت آبهای سطحی ، معابر وارد شده است. احمد عباسی رئیس اداره راه و شهرسازی پلدختر گفت: به راههای روستایی محورهای چولهول، دهلیج ، میدان بزرگ 400 میلیون تومان خسارت وارد شده است. رئیس آبفار شهرستان پلدختر گفت: بر اثر بارندگی های سیل آسای اخیر خسارت سنگینی به شبکه های آبرسانی و تاسیسات روستاهای شهرستان وارد شده است.

حمید بهاروند افزود: بر اثر سیل به مجتمع چغا سلمان و چوبر، خط انتقال آب آشامیدنی 200 خانوار و ترانس برق روستای میدان بزرگ با 170 خانوار خسارت وارد شد. وی اضافه کرد : همچنین به خط انتقال آب آشامیدنی روستاهای دعوت مالگه، کلات زیودار، گل گل علیا و دهستان مورانی، کیان آباد و تیمور آباد خسارت وارد شد. رئیس آبفار پلدختر گفت: در اثر سیل اخیر 910 میلیون ریال خسارت به شبکه های آبرسانی روستاهای تابعه این شهرستان خسارت وارد شد.

وی افزود: 300 متر لوله انتقال آب روستای کلات زیودار به علت طغیان رودخانه قطع شده به طوریکه هم اکنون آب این روستا قطع است و تلاش برای رفع مشکل از سوی این اداره ادامه دارد. یکی از اهالی روستای زیودار پلدختر به خبرنگار مهر گفت: سه روز است که بر اثر سیلاب آب آشامیدنی این روستا قطع است. معصومه ایمانی افزود: مجبوریم مسافت یک کیلومتر را بپیماییم تا بتوانیم ظروف خود را برای شستن به حاشیه رودخانه بیاوریم که این کار در این سرما سخت و طاقت فرساست.

فاطمه عزیزی یکی دیگر از اهالی روستای زیودار نیز گفت: آب رودخانه هنوز فروکش نکرده و ما مجبوریم ظروف خود را به رودخانه بیاوریم که علاوه بر این که شدت جریان آب ظروف ما را با خود می برد بلکه خطرات جانی هم دارد و امکان دارد که طغیان رودخانه ما را با خود ببرد. وی افزود: دهانه پل درون روستا به علت حمل درختان بر اثر سیلاب مسدود شده و خطر تخریب آن هر لحظه دور از انتظار نیست.

فرماندار پلدختر گفت: به علت سیلاب چند روز اخیر خسارت سنگینی به روستاها به ویژه روستاهای حاشیه رودخانه کشکان و همچنین به راه های روستایی، موتور پمپ ها، اسطبل و زمین های کشاورزی وارد شده است. قدرت اله ترابی نژاد افزود: ستاد بحران شهرستان پلدختر در آمادگی کامل به سر می برد و گروههایی برای تعیین خسارت ناشی از سیل به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.


































۱۳۹۳/۷/۳۰ - ۱۲:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن