تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819707973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غرامت 400‌هزار هزار دلاری به تیم آمریکایی صحت ندارد/ بازی با تیم آمریکایی هنوز لغو نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: افشارزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
غرامت 400‌هزار هزار دلاری به تیم آمریکایی صحت ندارد/ بازی با تیم آمریکایی هنوز لغو نشده است
در حالیکه گفته می‌شود باشگاه استقلال برای لغو بازی‌اش با یکی از تیم‌های آمریکایی باید غرامت 400هزار دلاری پرداخت کند اما مدیرعامل استقلال نظر دیگری در این باره دارد.


بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازی تیممان با یکی از تیم‌های آمریکایی لغو نشده است که ما غرامت 400هزار دلاری بپردازیم به همین دلیل این موضوع صحت ندارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه بیان داشت: بازی با یکی از تیم‌های آمریکایی هنوز لغو نشده است و ما با این تیم باشگاهی آمریکا بر سر زمان بازی بحث داریم و اگر به تفاهم برسیم این بازی برگزار خواهد شد، به هر حال شرکتی که واسطه بازی دوستانه با یکی از تیم‌های آمریکایی شده قصد غرامت گرفتن از ما را ندارد.

وی درباره مهلت 10 روزه سازمان خصوصی‌سازی به باشگاه استقلال گفت: فتح‌اله‌زاده مدارک و اسناد سال 91-90 را هنوز تحویل باشگاه نداده است تا آن را به سازمان خصوصی‌سازی ارائه دهیم.

افشارزاده در ادامه بیان کرد: به هر حال ما پیگیر مسئله خصوصی‌سازی هستیم تا هرچه سریعتر باشگاه استقلال به بخش خصوصی واگذار شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: هاشم بیک‌زاده در اردوی تیم ملی مصدوم شده به همین دلیل مسئولان تیم ملی باید در این مورد پاسخ دهند.

انتهای‌پیام/






تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن