تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799433581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عقب نشيني مخالفان در پاکستان/ نواز شريف فهرست دارايي هايش را اعلام کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ مهر ۱۳۹۳ (۸:۲ق.ظ)
عقب نشيني مخالفان در پاکستان/ نواز شريف فهرست دارايي هايش را اعلام کند عمران خان، رهبر مخالفان پاکستان عليه دولت، در اظهارات اخيرش عنوان کرده است که در صورت اعلام فهرست تمام دارايي هاي نوازشريف به ملت پاکستان مخالفت ها عليه دولت پايان مي يابد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، شرط قبلي تحصن کنندگان عليه دولت استعفاي نخست وزير پاکستان بود، اما؛ در حال حاضر عمران خان اعلام دارايي هاي نوازشريف را شرط پايان دادن به مخالفت ها عنوان کرده است که نشان دهنده عقب نشيني مخالفان از مواضع اوليه شان است.
عمران خان، علاوه بر نخست وزير به انتقاد از آصف علي زرداري رئيس جمهوري پيشين پاکستان و از اعضاي ارشد حزب مردم پاکستان پرداخت و از او نيز خواست تا ميزان دارايي هايش را اعلام کند.
شايان ذکر است؛ مخالفان دولت پاکستان و در راس آنها عمران خان، مدعي وجود تقلب در انتخابات پارلماني سال 2013 هستند و ادعا مي کنند، نواز شريف با تقلب در انتخابات توانسته است کرسي نخست وزيري را تصاحب کند.
مخالفان تا کنون همواره خواستار استعفاي نواز شريف از نخست وزيري بودند، اما؛ نواز شريف گزينه استعفا را مردود دانسته و اعلام مي کند اگر استعفا کند، اوضاع بحراني پاکستان وخيم تر مي شود.
مجلس ملي و سناي پاکستان نيز در اقدام هاي جداگانه، با تصويب قطعنامه هايي مبني بر ضرورت پيروي همه احزاب از قانون اساسي کشور، حمايت خود را از نخست وزير اعلام کرده اند و درخواست مخالفان براي استعفاي نواز شريف را مغاير قانون اساسي دانسته اند.
گفتني است؛ خبر شرط جديد مخالفان دولت پاکستان در شرايطي اعلام شده است که در مقطعي از مخالفت ها عليه دولت نوازشريف مخالفان به منطقه قرمز اسلام آباد نيز وارد شدند.
عمران خان رهبر حزب مخالف تحريک انصاف پاکستان در اين مرحله از اعتراضات به نواز شريف، نخست وزير، هشدار داد چنانچه استعفا نکند، هوادارنش کاخ نخست وزيري را به تصرف خود در مي آورند.
مهم اينکه؛ منطقه قرمز اسلام آباد شامل ساختمان ها و مراکز مهم دولتي، پارلماني، کاخ هاي نخست وزيري و رياست جمهوري، مراکز قضايي، سفارتخانه ها و اقامتگاه هاي ديپلمات هاي خارجي است.


در خبري ديگر از اسلام آباد آمده است که پخش يک شبکه تلويزيوني مخالف دولت پاکستان با راي دادگاهي در اين کشور به اتهام افترا به مقامات قضايي به مدت 15 روز متوقف شد.
در اين زمينه، سازمان تنظيم رسانه هاي پاکستان اعلام کرد، مجبور است با عمل به حکم دادگاه، شبکه خبري ARY را که در حمايت از اعتراضات ضد دولتي به رهبري عمران خان عمل مي‌کرد، تعطيل کند.
اين سازمان پاکستاني همچنين عنوان کرد،‌ يکي از مجريان اين شبکه خبري به نام "مباشر لقمان" ديگر نمي تواند در هيچ شبکه ملي حضور پيدا کند.
همچنين شبکه خبري ARY ملزم شده 10 ميليون روپيه معادل 90 هزار دلار جريمه پرداخت کند.
بر اين اساس و با توجه به اظهارات اخير عمران خان و تصميمات دولتي به نظر مي رسد، اوضاع در پاکستان به ضرر مخالفان و به سود نوازشريف در جريان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن