تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803557968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازی های پاراآسیایی اینچئون/ روز خوب کاروان ایران/ دو طلای دیگر برای کاروان غدیر


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بازی های پاراآسیایی اینچئون/ روز خوب کاروان ایران/ دو طلای دیگر برای کاروان غدیر ورزش > دیگر ورزشها - روز چهارم رقابت های پاراآسیایی اینچئون با امیدواری های زیادی برای ایران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خبرآنلاین به بازی های پاراآسیایی 2014 اینچئون؛ اولین اتفاق صبح امروز، ثبت دو مدال دیگر برای ایران بود. فائزه کرمانی و مریم سلطانی در پرتاب وزنه موفق به کسب مدال نقره و برنز شدند.  در حالی که آب و هوای اینچئون نسبت به روز گذشته کاملا متفاوت شده و آفتابی و گرم است، ورزشکاران شایسته جانباز و معلول کشورمان مسابقات خود را در روز چهارم پیگیری می کنند. در رشته پرتاب وزنه، اولین اتفاق خوب رقم خورد و فائزه کرمانی به مدال نقره رسید و مریم سلطانی برنز گرفت. این رقابت در کلاس F34 برگزار می شد که در نهایت رقیب چینی با پرتاب 7.90 به قهرمانی رسید. پرتاب کرمانی 5.24 و سلطانی 5.02 بود.  مرضیه صدقی هم به مدال برنز پرتاب نیزه دست یافت. صدقی از ایران به مدال برنز ماده پرتاب نیزه کلاس اف 54/53 دست پیدا کرد.او با پرتابی به میزان 12 متر و 63 سانتیمتر برنز گرفت. در این ماده "لیوان یانگ" از چین با 18 متر و 45 سانتیمتر نقره گرفت و "دیپا مالیک" از هند با 9 متر و 66 سانتیمتر نقره ای شد.
آريان لطفي نماينده دووميداني كاروان غدير موفق شد مدال نقره ماده پرتاب ديسك را با ركورد ٣٣ متر در كلاس f11 به نام خود ثبت كند. "بونسري پيچاي" نماينده تايلند با ركورد ٣٧ متر و ٧٠ سانتي متر طلا گرفت و "باي يو دانگ" از كره نيز با ركورد ٢٩ متر ٦٤ سانتي متر صاحب برنز شد.

لطفی نقره


اما خبر خوب امروز، اولین طلای کاروان ایران در صبح روز چهارم بازی ها بود که توسط دانیال سورانی دشت کردیم. پرتابگر وزنه ایران به مدال طلای دومین دوره بازی های پاراآسیایی در اینچئون کره جنوبی دست پیدا کرد. دانیال سورانیان در کلاس اف 36/35 با پرتابی به میزان 12 متر و 44 سانتی متر به مدال طلا دست یافت. مدال های نقره و برنز این ماده به نمایندگان عراق رسید. سید مهران حسینی با 11 متر و 38 سانتی متر چهارم شد. طلای سورانیان سیزدهمین مدال طلای ایران در این دوره از بازی هاست. در گلبال مردان فینالیست شدیم. تیم گلبال مردان ایران در مرحله نیمه نهایی بازی های پارا آسیایی با شکست تیم ژاپن راهی فینال شد.نماینده شایسته کشورمان در یک بازی نزدیک با نتیجه 9بر 6 ژاپن را مغلوب کرد. در حاشیه این بازی نیز اتفاقات جالبی رخ داد:  -تعدادی دانش آموز ژاپنی حریف امروز ایران را تشویق کردند. سه ورزشکار قطری تیم ایران را مورد تشویق قرار دادند. تیم ایران در پایان حلقه اتحاد تشکیل داد و نام مولای متقیان در سالن مسابقه طنین انداز شد. وررشکاران اردونی در پایان به سید مهدی سیاحی بازیکن تیم ایران تبریک گفتند. همچنین سرمربی تیم گلبال ایران گفت:با وجود مصدومیت یکی از بازیکنان مان راهی فینال شدیم.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین محمد بیدگلی ,پس از برد تیمش ارزشمند تیمش در مرحله نیمه نهایی افزود:بچه ها بازی خوبی برابر ژاپن انجام دداند و با وجود یک تعویض اجباری در جریان بازى برنده و فینالیست شدیم. وی در خاتمه گفت:امیدوارم تیم ما در بازى فردا قهرمان شود.
رقابت های دو ومیدانی صالح بیت سیاح هم طلایی شد. صالح بیت سیاح پرتابگر دیسک ایران درکلاس اف 41 درادامه رقابت های دو ومیدانی بازی های پارا آسیایی اینچئون امروز چهارشنبه موفق به کسب مدال طلا شد. سیاح با رکورد 37 متر و 32 سانتی متر ضمن کسب عنوان نخست این رقابت ها طلایی شد این ورزشکار ایرانی با نخستین پرتاب خود این رکورد را ثبت کرد.او درپرتاب دوم 27 متر و 25 سانتی متر پرتاب کرد و وی درپرتاب سوم رکورد 35 متر و 12 سانتیمتر ازخود به جای گذاشت. بیت سیاح درپرتاب چهارم خطا کرد ودرپرتاب پنچم موفق به کسب رکورد 35 متر و 47 سانتی متر شد. دراین ماده نمایندگان عراق دوم وسوم شدند بیت سیاح پس ازکسب مدال طلا با پرچم مقدس چمهوری اسلامی ایران درپیست دو میدانی دور افتخار زد.

  252   41

کلید واژه ها: پاراآسیایی -




چهارشنبه 30 مهر 1393 - 06:48:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن