تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820204264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال مردم اليگودرز از محمد ابراهيم خمسه زائر لرستاني بهشت تا بهشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۳ (۲۰:۳۰ب.ظ)
استقبال مردم اليگودرز از محمد ابراهيم خمسه زائر لرستاني بهشت تا بهشت محمد ابراهيم خمسه زائر مشهد مقدس تا کربلا وارد اليگودرز شد و مورد استقبال مردم و مسولان اين شهرستان قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج ،در اين مراسم رئيس ستاد عتبات و عاليات شهرستان اليگودرز گفت: محمد ابراهيم خمسه در تاريخ بيست و چهارم مردادماه و همزمان با سالروز تخريب قبر ائمه بقيع توسط فرقه منحوس بهائيت با پاي پياده از مشهد مقدس حرکت کرده و تاکنون از استان‌‎هاي خراسان رضوي و شمالي، گلستان، زنجان، قزوين، تهران، قم و مرکزي عبور کرده و وارد اليگودرز به عنوان نخستين شهر لرستان شده است.
حجت‌الاسلام سهراب ترکي افزود: پيش‌بيني شده اين زائر لرستاني همزمان با اربعين شهادت امام حسين(ع) وارد کربلا شود.
امام جمعه اليگودرز عنوان کرد: محمدابراهيم خمسه اهل خرم‌آباد است و براي همه ما به ويژه لرستاني‎ها يک افتخار بزرگ است.
در ادامه اين زائر امام حسين(ع) اظهار داشت: عشق به امام حسين(ع) مختص يک شخص و يا يک ملت خاص نيست و تمام ملت‌هايي که به دنبال آزادگي، آزادي و مبارزه با ظلم و ستم هستند از ايشان الگو مي‌گيرند.
وي، پيام اين حرکت را صلح و دوستي عنوان کرد و يادآور شد: اين مسير 3 هزار کيلومتري را با پاي پياده طي کرده‌ام و اميدوارم همزمان با اربعين حسيني وارد کربلا شوم.
لازم به ذکر است، با وجود بارش شديد باران در شهرستان اليگودرز، جمعي از مردم اين شهرستان به همراه برخي از مسئولان اليگودرزي امام جمعه و...به استقبال اين زائر رفته و مسير 10 کيلومتري تا محل مصلي اين شهر وي را با پاي پياده همراهي کردند.
اين زائر کربلايي فردا قرار است، اليگودرز را به مقصد ازنا ترک کند در اين مسير نيز عده‌اي جوانان اليگودرز او را همراهي مي‌کنند.
در ادامه اين مراسم همچنين از پرچم امام حسين(ع) رونمايي شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن