تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819564006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشان: گلچين ليگ را به تراکتور فرستاده اند / کاري به شعار هواداران و سکوها ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۹:۲۱ب.ظ)
اگر گفتم پرسپوليس را قهرمان مي کنم سند بياوريد درخشان: گلچين ليگ را به تراکتور فرستاده اند / کاري به شعار هواداران و سکوها ندارم سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تيم ما مستحق باخت نبود و حداقل نتيجه در اين بازي بايد مساوي مي شد.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري موج، حميد درخشان در نشست خبري بعد از ديدار تيمش مقابل سايپاي البرز اظهار داشت: بازي خوبي بود اما روز خوبي براي ما نبود. حريف دو خطر روي دروازه ما بيشتر نداشت. در مقابل ما فرصت‌هاي زيادي داشتيم اما نتوانستيم از آنها استفاده کنيم.
وي افزود: ما تغييراتي را در تيم ايجاد کرده و از بازيکنان جوانتر استفاده کرديم که از عملکرد آنها راضي هستيم. ما فرصت چنداني به حريف نداديم و آنها فقط يک شوت به سمت دروازه ما زدند که دروازه‌بان ما اشتباه کرد و گل خورديم. در فوتبال هم اگر گل نزنيد ممکن است غافلگير شويد و گل بخوريد. بضاعت ما در حال حاضر پايين است، محروم و مصدوم زياد داريم. با اين حال مستحق باخت نبوديم و اين بازي حداقل بايد مساوي مي‌شد.
سرمربي پرسپوليس در مورد ضعف خط حمله تيمش، خاطر نشان کرد: يک تيم همانطور که در خط دفاع نياز به ترميم دارد در خط حمله هم بايد ترميم شود. صادقيان هنوز آماده نيست و عناصر تهاجمي ما مصدوم هستند و به معناي واقعي کلمه در خط حمله فقير محسوب مي‌شويم.
وي ادامه داد: شما دقت کنيد و ببينيد طارمي در اين بازي چند فرصت را از دست داد. ما ناچار به تغيير تاکتيک شديم و بنگر را به خط حمله اضافه کرديم. با اين جابه‌جايي فرصت‌هاي زيادي به دست آورديم اما به گل نرسيديم.
درخشان با تأکيد براينکه نبايد اينقدر راحت فرصت‌هاي خود را از دست بدهند، افزود:‌ اگر سايپا فرصت دومي داشت و ما را مي‌برد ناراحت نمي‌شدم اما آنها ما را غافلگير کردند. در هر حال بايد بازيکنان جديدي جذب کنيم تا قدرت تهاجمي‌مان بيشتر شود.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در واکنش به شعار عجيب هواداران اين تيم مبني بر اينکه از شکوري، مدافع سايپا مي‌خواستند اصطلاحاً «راه بدهد»، گفت: تماشاگر هر چه دلش بخواهد مي‌گويد و ما نمي‌توانيم تعيين کنيم که او چه چيزهايي را مطرح نکند. من فقط بحث فني مي‌کنم و مي‌گويم که تيمم در اين بازي برتر بود.
وي خاطر نشان کرد:‌ اگر جلالي آمد و گفت که سايپا از ما بهتر بازي کرده من حق را به او خواهم داد. ما فرصت‌هاي زيادي خلق کرديم اما به گل نرسيديم.
درخشان تصريح کرد: بازيکنان ما کم‌تجربه هستند و کاراکتر بازي در پرسپوليس را ندارند. ما بازيکن حرفه‌اي با استايل اروپايي نداريم. يک مهاجم نبايد سه فرصت مسلم گلزني را از دست بدهد. ما که با تيم‌هاي محلي بازي نمي‌کنيم. پرسپوليس تيم بزرگي است و حريفان بزرگي هم دارد.
سرمربي پرسپوليس درباره اينکه علي دايي قصد داشت براي فقر گلزني اين تيم محسن خليلي را به ترکيب اضافه کند اما چرا درخشان از اين بازيکن استفاده نکرد، اظهار داشت: فوتبال سليقه‌اي است. شايد خيلي‌ها دوست داشته باشند از يکسري بازيکنان در تيم‌شان استفاده کنند اما من دوست ندارم رو به عقب برگردم و بازيکناني که قبلاً در پرسپوليس بودند را دوباره به کار بگيرم. ما فقر گلزني داريم اما با انتخاب يک بازيکن قديمي جاي بازيکن ديگري را پر نمي‌کنيم.
درخشان در واکنش به سؤالي مبني بر اينکه مجيد جلالي تيمش را شايسته پيروزي مي‌دانسته و آيا او هم چنين اعتقادي دارد يا نه، گفت: شايد در طول بازي سايپا توپ را بيشتر در اختيار داشت اما آنها چندان خلق موقعيت نکردند و به جز يک شوتي که وارد دروازه ما شد خطري را احساس نکرديم.
وي افزود: بيشتر موقعيت‌هاي خوب اين بازي را ما ايجاد کرديم و اينکه آقاي جلالي مي‌گويد تيمش شايسته پيروزي بوده است براي من جاي تعجب دارد. اگر قرار باشد در ميانه ميدان چهار پاس به يکديگر بدهيد و خود را شايسته پيروزي بدانيد، درست نيست. سايپا فقط يک شوت زد که آن هم با اشتباه دروازه‌بان‌مان وارد دروازه شد.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: در اين بازي بيشتر موقعيت‌ها را پرسپوليس خلق کرد و در طول 90 دقيقه چندين بار روي دروازه سايپا خطر ايجاد کرديم. بايد از آقاي جلالي بپرسم که با اين شرايط چگونه تيمش را شايسته پيروزي مي‌داند؟
درخشان در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينکه آيا مهدي جعفرپور جذب پرسپوليس شده يا برخي عوامل نگذاشتند او به جمع سرخپوشان بپيوندد، عنوان کرد: مهدي جعفرپور در تيم سپاهان بازي مي‌کرده و تجربه حضور در جام باشگاه‌هاي جهان را نيز دارد. ما در پست دفاع راست به دليل اينکه ماهيني را از دست داديم، احساس نياز کرديم و به همين خاطر جعفرپور جذب پرسپوليس شد.
وي در واکنش به اينکه پيش از اين عنوان کرده بود همين تيم پرسپوليس در صورت خوب هدايت شدن توانايي قهرمان شدن هم دارد و چرا اکنون حرف ديگري مي‌زند، گفت: رسانه‌ها هميشه اينگونه قضاوت مي‌کنند که ما شنيده‌ايم و برخي‌ها گفته‌اند! بر اساس شنيده‌ها و گفته‌ها نمي‌توان صحبت کرد. من هيچ وقت نگفتم که اين تيم را قهرمان مي‌کنم. بهتر است در اين خصوص سندي بياوريد.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره اينکه آيا از جو سکوها و شعار هواداران نمي‌ترسد، خاطر نشان کرد: مطمئناً شعار سکوها تأثيري روي کار ما ندارد اينکه چه کسي بازي کند و چه کسي بازي نکند به دوست داشتن سکوها نيست. به نظرم پرسپوليس تا به اينجا خوب کار کرده و از عملکرد فني‌اش قابل قبول بوده است.
درخشان همچنين درباره شرايط ميلاد کمنداني و اينکه چرا اين بازيکن در ترکيب قرار نمي‌گيرد و آيا پيشنهاد اروپايي دارد، گفت: از شما مي‌شنوم که او پيشنهاد اروپايي دارد. کمنداني بازيکن بسيار خوب و باکيفيتي است که مطمئناً پس از آماده شدنش به نحو شايسته از او استفاده خواهيم کرد.
وي که در بازي مقابل سايپا مايکل اومانيا را يک خط جلوتر از پست تخصصي‌اش قرار داده بود و او در بين مدافعان قرار نداشت، درباره اينکه آيا تغيير پست اين بازيکن دائمي است يا فقط براي اين بازي اومانيا در خط هافبک بازي کرد، اظهار داشت: وقتي يک تيم با ترکيبي بازي مي‌کند که بازيکنانش به خوبي همديگر را پيدا مي‌کنند رفته رفته مي‌تواند بهتر شود اما وقتي ما در اين بازي سه مهره کليدي خود را از دست داديم، چاره‌اي نداشتيم که يکسري تغييرات در ترکيب ايجاد کنيم.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تصريح کرد: محمد نوري، رضا حقيقي و هادي نوروزي در اين بازي در اختيار ما نبودند و به همين دليل يکسري تغييرات در ترکيب تيم ايجاد کرديم و مجبور شديم اومانيا را يک خطر جلوتر ببريم.
درخشان ادامه داد: مايکل به خوبي توانست مقابل سايپا دستورات را اجرا کند و او در پست جديدش موفق بود، چرا که اومانيا يک بازيکن استاندارد به شمار مي‌رود که در جام جهاني نيز عملکرد خوبي داشته است. شايد در بازي‌هاي بعدي نيز از او در يک خطر جلوتر استفاده کنيم.
سرمربي پرسپوليس در خصوص اينکه آيا جدا شدن بازيکناني مانند ماهيني از اين تيم و اضافه شدن آنها به تيم‌هاي رقيب به ضرر سرخپوشان تهراني است يا خير، گفت: سؤال من اين است که چرا بازيکنان را گلچين کرده‌اند و آنها را به تراکتورسازي مي‌دهند؟! پرسپوليس در اين بين مظلوم واقع شده و به ما اجازه نمي‌دهند هر بازيکني که مي‌خواهيم، بگيريم. ليست بازيکنان را جلوي تراکتوري‌ها گذاشته‌اند تا آنها هر کسي را که مي‌خواهند انتخاب کنند، آن وقت ما بايد با اين شرايط کارمان را سپري کنيم. ما واقعاً مظلوم واقع شده‌ايم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن