تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802819262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلالي: جوانان پرسپوليس غافلگيرمان کردند 19:17


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۳ (۲۰:۴۴ب.ظ)
با بي‌تدبيري فدراسيون و صدا‌وسيما بازي خوب ما ديده نشد جلالي: جوانان پرسپوليس غافلگيرمان کردند 19:17 سرمربي تيم فوتبال سايپاي البرز گفت: متاسفم که بازي خوب امروز شاگردانم با بي‌تدبيري فدراسيون فوتبال و صداوسيما ديده نشد.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري موج، مجيد جلالي پس از برتري يک بر صفر تيمش مقابل پرسپوليس اظهار داشت: متأسفم که بازي با اين کيفيت و شکل و شمايلي که داشت ديده نشد و نتوانستيم بازي خوب‌مان را به همه نشان دهيم. واقعاً حيف شد.
وي با انتقاد از پخش نشدن بازي تيمش مقابل پرسپوليس از تلويزيون اظهار داشت: شايد افسوس بيشتر براي جوان‌هايي باشد که دوست داشتند فوتبال را ببينند اما به خاطر بي‌تدبيري دو طرف از جمله فدراسيون فوتبال و صداوسيما اين اتفاق رخ نداد. شايد جوان‌هاي کشور ما فقط با ديدن فوتبال اوقات فراغت‌شان را پر مي‌کنند.
سرمربي تيم فوتبال سايپاي البرز با بيان اينکه تيمش مقابل پرسپوليس نمايشي خوب را ارائه کرده است، افزود: ما بازي تنظيم شده‌اي را مقابل پرسپوليس انجام داديم و شايسته پيروزي هم بوديم. بايد بگويم پرسپوليسي‌ها ما را غافلگير کردند و جوان‌هاي زيادي که در ترکيب اين تيم قرار گرفتند تمام برنامه‌ريزي‌هاي ما را مختل کردند اما خوشحالم که توانستيم موفق شويم و سه امتياز اين بازي را کسب کنيم.
جلالي درباره اينکه منظورش از بي‌تدبيري دو طرف بيشتر به سمت صداوسيماست يا فدراسيون فوتبال را هم در پخش نشدن بازي‌ها مقصر مي‌داند، گفت: جواني که در کردستان، هرمزگان و يا سيستان‌وبلوچستان زندگي مي‌کند کاري به اين ندارد که چه چيزي بين فدراسيون فوتبال و صداوسيما رخ داده است. او فقط مي‌خواهد فوتبال را تماشا کند. به نظرم دو طرف بايد به يک تفاهم برسند. فدراسيون فوتبال بايد بپذيرد که در کشور ما شبکه خصوصي وجود ندارد تا حق واقعي‌اش را بگيرد و بايد به مبلغي کمتر قانع شود.
وي خاطرنشان کرد: تلويزيون نيز بايد بداند که حق فوتبال بيشتر از اينهاست و مطمئناً اگر قرار باشد پخش بازي‌هاي فوتبال را از صداوسيما بگيرند جذابيت تلويزيون از دست مي‌رود. دعوايي که بين صداوسيما و فدراسيون درگرفته بيشتر به ضرر جوان‌هاست که دوست دارند فوتبال را تماشا کنند و به نظرم بايد تدبيري صورت بگيرد و کار به لجبازي نکشند.
سرمربي تيم فوتبال سايپا درباره شعار تيمش در بازي با پرسپوليس گفت: شعار ما در اين بازي مصرف بهينه آب بود و اينکه بارندگي نشان دارندگي نيست. اميدواريم در آينده از اين شعار به خوبي استفاده شود.
جلالي در پاسخ به اين سؤال که اگر بازي تيمش پخش زنده مي‌شد بازيکنان سايپا مي‌توانستند بهتر از اين عمل کنند، اظهار داشت: آنچه مسلم است پخش زنده به بازيکنان انگيزه‌اي دو برابر مي‌دهد. فوتبال يکسري قوانين دارد و بايد حقش را از تلويزيون بگيرد اما به نظرم بايد بپذيريم که صداو سيما حق واقعي را نمي‌دهد اما طرف مقابل نيز نبايد از اين موضوع سوءاستفاده کند. به نظرم اگر بازي پخش زنده بود کيفيت بازي به مراتب بالاتر مي‌رفت، چون بازي‌هاي ما فقط مقابل پرسپوليس و استقلال ديده مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن