تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819610150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شخصی که هزار داعشی را در کوبانی به هلاکت رساند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



شخصی که هزار داعشی را در کوبانی به هلاکت رساند
با وجود اینکه ائتلاف مبارزه با داعش در پی عقب راندن این گروهک تروریستی از کوبانی است، ولی مقامات ترکیه تاکنون پایگاه های هوایی خود را در اختیار ائتلاف قرار نداده اند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، شبکه العربیه اعلام کرد: فرماندهان داعش در کوبانی از کشته شدن بیش از هزار نفر از نیروهای این گروهک تروریستی در شبکه های اجتماعی خبر دادند.     این شبکه خبری در ادامه گزارش داد: یکی از فرماندهان ارشد داعش به نام "ابواحمد" که ملازم ابوبکر البغدادی بود، با پنهان شدن از انظار باعث شد تا تنش ها بین دیگر فرماندهان ایجاد شود. این تروریست از تمام اسرار پایگاه های داعش، میزان ذخایر اسلحه و محل استقرار فرماندهان آگاهی دارد.     ابو احمد با فرار از جبهه های کوبانی باعث شد تا اسرار این گروهک فاش شود و این امر به کشته شدن بیش از هزار نفر توسط جنگنده ها و گروه های مسلح کرد بیانجامد. اقدام این تروریست همچنین عقب نشینی تاکتیکی داعش از بسیاری مناطق شهر کوبانی را در پی داشت.     با وجود اینکه ائتلاف مبارزه با داعش در پی عقب راندن این گروهک تروریستی از کوبانی است، ولی مقامات ترکیه تاکنون پایگاه های هوایی خود را در اختیار ائتلاف قرار نداده اند.      

  512




۲۹/۰۷/۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن