تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806581458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش جمعیت تشیع و انقلاب را تهدید می‌‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



کاهش جمعیت تشیع و انقلاب را تهدید می‌‌کند
در بیست سال گذشته همه چیز تحریم بود اما وسائل جلوگیری از افزایش جمعیت را به ما مجانی می‌دادند و این نشان دهنده عمق برنامه‌ای است که برای تشیع ریخته‌اند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش خبرنگار «نسیم»، آیت‌الله سبحانی صبح امروز در جمع مبلغان اعزامی محرم سالن اجتماعات مدرسه فیضیه قم  با تشکر از اقدام مسئولان اعزام مبلغ برای تشکیل این جلسه، با اشاره به سیره پیامبر(ص) در اعزام مبلغان، اظهار کرد: رسول خدا(ص) وقتی کسانی را برای سریه‌ای اعزام می‌کرد، به آنها نکات تبلیغی را بیان می‌کرد و ما نیز که پیامبر(ص) را الگوی خودمان قرار داده‌ایم، بر اساس سیره آن بزرگوار عمل می‌کنیم.
ایشان با اشاره به آیات پیرامون تبلیغ در قرآن، افزود: با مراجعه به این آیات اصول تبلیغی را به دست می‌آوریم که عبارتند از محتوا، کیفیت برخورد با مستمع و مخاطب. طبق تصریح صریح قرآن کریم، محتوا باید رسالت الله باشد و منبری و خطیبی که بر منبر پیامبر نشسته است، باید رسالت الله را از قرآن مجید یا سخن اهل بیت(ع) یا آن چه عقل سلیم می‌گوید، استفاده کند و اگر از قال الباقر(ع) و قال الصادق(ع) استفاده می‌کنیم و می‌توان از سخن دیگران نیز به عنوان شاهد استفاده کرد.
آیت‌الله سبحانی تاکید کرد: اگر از محتوای قوی و غنی استفاده کنید، منبر شما ارزشمند می‌شود و تحول در مخاطب صورت می گیرد و اگر چنین نباشد، اگر چه ممکن است نشاطی در مخاطب ایجاد شود اما تحول ایجاد نمی‌شود و برای دستیابی به محتوای غنی باید مطالعه مستمر داشته باشید.
ایشان در ادامه با اشاره به نقش خوشرویی و برخورد اسلامی  در جذب جوانان تصریح کرد: با مخاطب باید مشفقانه و پدرانه صحبت کرد و مانند ناصح امین عمل کرد و طوری نباشد که دیگران را فروتر و خود را برتر بداند و در این میان شما باید تلاش و همت اصلی خود را برای جذب و تاثیرگذاری بر روی جوانان متمرکز کنید.
این مرجع تقلید با اشاره به تغییر روش دشمن در تضعیف دین مبین اسلام و استفاده از فن‌آوری‌های نوین ورسانه‌های جدید به ویژه شبکه‌های ماهواره‌ای، تصریح کرد: دشمن از طریق ماهواره‌ها، ریشه‌های اعتقادی را مورد هجوم قرار می‌دهد و به ولایت فقیه حمله می‌کند. وهابیت امروز بزرگترین دشمن خود را شیعه می‌داند و برای ضربه زدن به مکتب اهل بیت از هر روشی استفاده می‌کند. حتی اخیرا به شیوه‌های ناجوانمردانه‌ای همچون انتشار کتاب‌هایی با نام عالمان شیعه و در رد شیعه روی آورده‌اند که در همین راستا کتابی به نام این جانب و کتاب دیگری به نام مرحوم آیت‌الله عسگری منتشر نموده‌اند.
ایشان در ادامه با اشاره به مشکلات ازدواج جوانان و خطراتی که این مساله به وجود می‌اورد، افزود: به دردهای اجتماعی نیز توجه کنیم که یکی از این دردها، مسئله ازدواج است و اگر می‌بینیم جوانان به گناه کشیده می‌شوند، به خاطر ازدواج نکردن است. کاهش جمعیت دیگر خطر تشیع و نظام است و این مسئله برای نظام جمهوری اسلامی و تشیع خطرناک است.
مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از سیاست‌های کاهش جمعیت در گذشته، تصریح کرد: موالید کشور به کمتر از نصف دهه شصت رسیده است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، نخبگان کشور، تک فرزندی هستند. در بیست سال گذشته همه چیز تحریم بود اما وسائل جلوگیری از افزایش جمعیت را به ما مجانی می‌دادند و این نشان دهنده عمق برنامه‌ای است که برای تشیع ریخته‌اند.    




۲۸/۰۷/۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن