تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813192652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده های نزاع خیابانی در اردبیل 9 درصد افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل موسوی:
پرونده های نزاع خیابانی در اردبیل 9 درصد افزایش یافت
اردبیل – خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از افزایش 9.4 درصدی پرونده های نزاع خیابانی در این شهرستان به نسبت سال گذشته خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، سید داوود موسوی شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی پرونده های نزاع تصریح کرد: نزاع خیابانی در استان به ویژه در شهرستان اردبیل یک معضل اجتماعی بوده و با افزایش پرونده  همراه است. وی افزود: در بررسی علل وقوع نزاع مشاهده می شود عوامل جغرافیایی و شرایط آب و هوایی دخیل است و در عین حال آستانه تحمل مردم کاهش یافته است. موسوی عامل مهم دیگر را مقاومت در مقابل قانون مداری دانست و گفت: مشاهده می شود که مقاومت در مقابل قانونمند بودن یکی از دلایل عمده نزاع های خیابانی شده است. فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل در عین حال عوامل فرهنگی را از جمله دلایل وقوع نزاع برشمرد و افزود:  در اغلب نزاع ها بر سر مسائل جزئی درگیری پیش آمده و افراد درگیر به سرعت عصبانی می شوند. وی تاکید دارد که وظیفه نیروی انتظامی مداخله در وقوع نزاع است و دستگاه های فرهنگی جهت کاهش دامنه‌ آسیب آن مشارکت کنند. موسوی با بیان اینکه در برخی از نزاع ها به بهانه های کوچک درگیری صورت می گیرد، اضافه کرد: در مقابل قتل و رفتار های خسونت آمیز مشاهده می کنیم که عواقب به مراتب سنگین تری دارد. وی قانون مداری را رکن اصلی در کاهش نزاع خیابانی دانست و اضافه کرد: فرهنگ سازی دستگاه ها باید به سمت قانون مداری سوق یابد تا اصلا شاهد نزاع و تردد شهروندان عادی در دادسرا ها نباشیم.


۱۳۹۳/۷/۲۸ - ۲۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن