تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803206919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشان: خيال گل محمدي راحت؛ مسلمان و حدادي فر را نمي خواهم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۴۷ب.ظ)
حق پخش تلويزيوني حق فوتبال است درخشان: خيال گل محمدي راحت؛ مسلمان و حدادي فر را نمي خواهم سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: سايپا تيم خوب و جواني است اما ما تلاش مي‌کنيم بازي خوبي ارائه دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، حميد درخشان در نشست خبري پيش از ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و سايپا گفت: از تصميم فدراسيون فوتبال براي راه ندادن دوربين‌ها به استاديوم حمايت مي‌کنم چرا که آنها به دنبال گرفتن حق فوتبال هستند.
وي درباره ديدار با سايپا گفت: سايپا تيم خوب و جواني است که نسبتا نتايج خوبي گرفته و ما همه تلاش‌مان را مي‌کنيم تا بازي خوبي ارائه دهيم اما مشکلي که در اين باره وجود دارد اين است که اين مشکل حل کردنش هم سخت است.
درخشان ادامه داد: اين روزها براي ما خيلي سخت است زيرا از فهرست 18 نفره تيم ما 8 نفره مصدوم و محروم هستند که دو مصدوم هم امروز به جمع ما اضافه شد. محمد نوري به دليل مشکل آپانديس و شکم و هادي نوروزي به دليل کشيدگي همراه ما نيستند و رضا حقيقي هم سه اخطاره است. اينها را به همراه بازيکناني مثل ماهيني، مهدي دغاغله و نوروزي را هم نداريم. کار ما يک مقدار سخت شده و دست‌مان خالي است و اين اذيت‌مان مي‌کند.
وي گفت:‌ اميدوارم جواناني که به جاي آنها بازي مي‌کنند بتوانند به خوبي جاي اين عزيزان را در ميدان پر کنند.
درخشان در مورد مشکلات حاشيه‌اي که بين اسپانسر و مديريت پرسپوليس پيش آمد و اينکه آيا اين مشکلات براي تيم تاثير مي‌گذارد، گفت: ‌اميدوارم هر چه زودتر اين بحث حل شود و ما بتوانيم کارمان را به خوبي ادامه دهيم. در دنياي امروز فوتبال بحث اسپانسر مهم است.
وي ادامه داد: مشکلات درباره بحث‌هاي مالي زياد است اما تا اين لحظه تلاش سياسي و ساير اعضاي هيأت مديره مشکلات حل شده و اميدوارم در ادامه راه هم مشکلي پيش نيايد. البته اين بد است که در فوتبال ما از اين دست اتفاقات رخ دهد اما ما همه ذهن‌مان را متمرکز بر مسائل فني کرديم اما مي‌بينيد هيچ جاي دنيا چنين اتفاقي نمي‌افتد و اين مشکلات هميشه در فوتبال ما هست.
سرمربي تيم فوتبال پرسپولس در مورد سايپا گفت: سايپا مربي خوبي دارد و ما به نقاط ضعف و قوت آنها آگاه هستيم و سعي مي‌کنيم از نقاط ضعف‌شان استفاده کنيم.
وي درباره ممنوعيت ورود خبرنگاران به تمرين اظهار داشت‌:‌ از روزي که من به پرسپوليس آمدم در تمرين به روي خبرنگاران و هواداران باز بود و فقط 48 ساعت قبل از مصاحبه چون کار تاکتيکي مي‌کنيم آن را پشت درهاي بسته انجام مي‌دهيم. اين حق طبيعي ماست. اگر من مسئول هستم تمام هفته در درفشي فر باز است و فقط 48 ساعت قبل از بازي تمرين پشت درب بسته انجام مي شود.
درخشان در مورد شايعه علاقه اش به جذب حدادي فر و مسلمان گفت: من چه زماني گفته‌ام قاسم حدادي فر و محسن مسلمان را مي‌خواهم؟ اين خبر دروغي است و دور از شخصيت پرسپوليس است که ما در جريان مسابقات با بازيکني مذاکره کنيم. هر اتفاقي قرار است بيفتد در نيم فصل مي‌افتد. به گل‌محمدي هم بگوييد که نه من اين کار را کرده‌ام و نه باشگاه و اين خبر کذب است.
وي در مورد حق پخش تلوزيزيوني گفت: حق طبيعي فوتبال اين مملکت است. بايد براي درآمدزايي تلويزيون به فوتبال پول بدهد. مگر تلويزيون آگهي تبليغاتي را مجاني پخش مي‌کند؟ دوساعت برنامه‌شان را با فوتبال پر مي‌کنند پس بحث درآمدزايي تيم‌ها هم مهم است و بايد حق پخش پرداخت شود. اين چالش انجام مي‌شود تا آنها پول فوتبال را ندهند.
درخشان در مورد حضور دوربين‌ها و خبرنگاران در تمرينات پرسپوليس گفت: بحث ورود خبرنگاران با دوربين فقط بايد به يک روز خاص اختصاص يابد. اينکه هر خبرنگاري هر روز که مي‌خواهد با دوربين سر تمرين بيايد و بخواهد گزارش بگيرد تمرکز ما را به هم مي‌زند و ما هم نمي‌توانيم سرويس خوبي به او بدهيم که آنها هر دقيقه و هر ساعت بخواهند گزارش بگيرند. ما عکاس هم داريم و مي‌توانيم عکس‌ها را تامين کنيم. دوربين‌ها هم هروقت خواسته‌اند به تمرينات بيايند بايد در يک روز خاص اين کار انجام شود.
مسئول رسانه‌اي پرسپوليس در پاسخ به سوال خبرنگاري که پرسيد خبرنگاران براي حضور در تمرين بايد از باشگاه تاييديه بگيرند گفت: چنين بحثي ابلاغ نشده و ما اصلا از چنين موضوعي بي‌خبريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن