تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798493876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله گرگ‌های گرسنه به روستاييان/ شمال غرب كشور در محاصره برف/ حمله اشرار به پاسگاه انتظامی زاهدان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مروری بر حوادث استان‌ها در ساعات گذشته؛
حمله گرگ‌های گرسنه به روستاييان/ شمال غرب كشور در محاصره برف/ حمله اشرار به پاسگاه انتظامی زاهدان
در ساعات گذشته اتفاقات متفاوتی در سطح کشور رخ داده که برخی از مهمترين حوادث را در ذيل می‌خوانيد.
به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران؛ در ساعات گذشته اتفاقات متفاوتی در سطح کشور رخ داده که برخی از مهمترين حوادث را در ذيل می‌خوانيد.

مزاحم دختران جوان دستگیر شد/ از آزار و اذیت تا تهدید به اسید پاشی

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی گفت: فردی که با انتشار عکس‌های افراد آغاز به آزار و اذیت و تهدید به اسیدپاشی دختران می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد قاسملو بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چندی پیش خانمی به هویت معلوم با ارائه شکوائیه اعلام داشت مدتی است از طرف یک پسر مورد آزار و اذیت و مزاحمت‌های تلفنی و تهدید به اسیدپاشی قرار گرفته و اخیراً نیز با سرقت گوشی تلفن همراه وی اقدام به انتشار عکس‌های وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی کرده، از این رو موضوع در دستور کار یکی از کاراگاهان تیم مبارزه با جرائم اخلاقی قرار گرفت.
 
وی افزود: در بررسی‌های اولیه مستنداتی فنی از فضای مجازی و تماس‌ها و پیامک‌های ارسالی به گوشی شاکیه جمع‌آوری شد و در گام بعدی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و بهره‌گیری از تجهیزات آزمایشگاه فرانزیک، مستندات محکمه‌پسند دال بر انجام تخلف از طرف فرد اعلامی شاکیه به‌دست آمد.
 
قاسملو ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی سیستم‌های رایانه‌ای متهم جمع‌آوری و متهم نیز برای تحقیق به این پلیس انتقال داده شد که با وجود مستندات فنی در تفهیم اتهام، وی تخلف وارده را قبول نکرده و اعلام داشت که کار وی نبوده است.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: سیستم‌های رایانه‌ای و تجهیزات الکترونیکی ضبط شده از متهم بررسی و مشخص شد سیستم به علت عدم شناسایی، عکس‌های شاکیه را با همکاری و از طریق گوشی خواهرش در فضای مجازی منتشر کرده است.
 
وی با بیان اینکه متهم برای بار دوم به این پلیس دعوت شد و چون چاره‌ای نداشت لب به سخن گشود و اعلام داشت برای آزار و اذیت شاکیه که قبلاً با هم دوست بودند به این عمل دست زده است.
 
قاسملو اضاقفه کرد:  نتیجه تکمیلی تحقیقات به مقام قضایی منعکس و پرونده به همراه متهم برای سیر مراحل بعدی تحویل دادسرا شد.
 
رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گوشی‌های تلفن همراه هوشمند قابل حمل بوده و امکان سرقت و مفقودی آن هر لحظه متصور است، از نگهداری عکس و مطالب شخصی و محرمانه در آنها جدا خودداری کرده و در استفاده از برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه تجدیدنظر و با سبک و سنگین کردن تهدیدات و مزایای آن، نحوه بهره‌گیری از آن را انتخاب کنیم و به خاطر داشته باشیم.
 
وی گفت: پلیس فتا استفاده از شبکه‌های اجتماعی خارجی را توصیه نمی‌کند.

بارندگی شدید در شهرستان عباس آباد قربانی گرفت

فرماندار عباس آباد گفت : بارندگی شدید در شهرستان عباس آباد و ورود سیلاب به یک واحد قدیمی و فرسوده باعث ریزش آن و کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن دو نفر دیگر شد.

"سیدامیر حسینی جو" روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: این افراد به عنوان کارگران ساختمانی در محدوده ساحلی شهر "سلمانشهر" از توابع این شهرستان اقامت داشتند که به دلیل بارندگی شدید ، آبگرفتگی و قدیمی و فرسوده بودن این بنای مسکونی و فرو ریختن سقف آن، یک نفر آنها کشته و دو نفر مصدوم شدند.

بارندگی همراه با وزش باید شدید که از روز گذشته در مازندران به ویژه غرب این استان آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد، سبب آبگرفتگی در معابر، واحدهای آموزشی و مسکونی و بسته شدن مسیرهای ارتباطی برخی از راه های ارتباطی شد.

همچنین بارندگی شدید تمامی مدارس غرب مازندران را نیز به تعطیلی کشاند.

فرماندارعباس آباد، علت کشته و زخمی شدن این افراد در این واحد مسکونی را فرسوده بودن و رعایت نشدن نکات ایمنی توسط این افراد دانست و گفت : طبق بازدید های به عمل آمده ساختمانی که این افراد در آن اقامت داشتند فرسوده بوده و از این که با بروز هر حوادث غیرمترقبه بعدی تخریب می شد، دور از انتظار نبود.

حسینی جو افزود : هم اینک افراد مصدوم به بیمارستان تنکابن انتقال داده شده اند و حال عمومی آنان از سوی پزشکان معالج خوب گزارش شده است.

وی مقدار بارندگی از روز گذشته تا حوالی ساعت 7 امروز دوشنبه در شهرهای سلمانشهر و کلارآباد و نیز عباس آباد را به ترتیب 186 میلیمتر و 86 میلمتر اعلام کرد.

وی ادامه داد: با وجود آنکه از نخستین ساعات بارندگی , مسوولان و نیروهای امداد رسان در مناطق آسیب پذیر حضور داشتند اما شدت بارندگی به حدی بود که سبب آبگرفتگی برخی از روستاهایی از جمله "سرتاکرات ، پرچور، کراتکوتی ، چارز ، اسپی رود ، خوشامیان ، دانیال و چاری شد.

به گفته او ، در صورت حضور نیافتن نیروها در این مناطق آسیب پذیر و اقدام نکردن آنان برای بازگشایی مسیر های و بروز سیلاب به طور قطع شاهد خسارت های هنگفتی ناشی از این حوادث در منطقه بودیم.

فرماندار عباس آباد گفت : هم اکنون تمامی نیروهای منطقه و اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش هستند و موارد لازم جهت ارائه خدمات مطلوب به ساکنان مناطق آسیب پذیر به اعضای این ستاد در جلسه ای که امروز در فرمانداری تشکیل شد گوشزد شده است.

حسینی جو افزود : هم اکنون تمامی راه های ارتباطی در این منطقه باز و تردد در آن ها جریان دارد.

53 روستای سلماس در محاصره برف سنگین

بخشدار کوهسار سلماس گفت: بارش سنگین برف موجب مسدود شدن راه ارتباطی 53 روستای این بخش با مرکز شهرستان شده است.

حیدر اسماعیل زاده اظهار کرد: با بارش نخستین برف پاییزی که از شب گذشته در نواحی کوهستانی سلماس بویژه روستاهای بخش کوهسار آغاز شده است راه ارتباطی این تعداد روستای بخش با مرکز شهرستان قطع شده است.

وی افزود: ارتفاع برف در مناطق کوهستانی این بخش به بیش از 35 سانتیمتر رسیده و تلاش برای بازگشایی راههای مسدود شده از سوی اکیپ های اداره راه و شهرسازی سلماس آغاز شده است.

بخش کوهسار سلماس دارای 83 روستاست که بیشتر آنان در نوار مرزی با کشور ترکیه واقع شده‌اند.

همه ساله با بارش برف در منطقه مشکلاتی را برای عشایرمرزنشین این منطقه به وجود می آید.

سلماس در 90 کیلومتری مرکز استان آذربایجان غربی قرار دارد.

مامور قلابی کمیته امداد امام خمینی(ره) دستگیر شد/ اخاذی از افراد تحت پوشش

فردی که با جعل عنوان مامور کمیته امداد امام خمینی (ره) از سالمندان اخاذی می‌کرد با تلاش ماموران آگاهی استان آذربایجان غربی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "رسول النقی‌پور" رییس پلیس آگاهی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: در پی وصول خبر چندین فقره کلاهبرداری تحت عنوان مامور کمیته امداد از افراد سالمند تحت پوشش کمیته امداد رسیدگی به موضوع در دستور کار مامورین اداره آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مامورین با بکار گیری کلیه امکانات موجود و تحقیقات لازم از شاکیان و استعلامات به عمل آمده از بانکهای اطلاعاتی و چهره نگاری و تحقیقات محسوس و نامحسوس و بررسی شگرد‌ها و تحت نظر قرار دادن مجرمین دارای شگرد مذکور مظنون پس از شناسایی متهم در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به مقر پلیس هدایت می‌کنند.

سرهنگ "النقی‌پور" ادامه داد: در تحقیقات انجام یافته از متهم وی به ۱۰ فقره کلاهبرداری از افراد سالخورده و تحت پوشش کمیته امداد اعتراف که تمامی مالباختگان نامبرده را شناسایی و متهم صراحتاً کلاهبرداری از شکات را با شگرد مامور کمیته امداد به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل بعدی تحویل مقامات قضایی شد.

اشرار به پاسگاه انتظامی زاهدان حمله کردند

روزگذشته اشرار با چند دستگاه خودرو و موتورسیکلت به پاسگاه "قطار خنجک" حمله کردند و پس از مواجهه با اقدام سریع مأموران، ضمن دادن تلفات متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: اشرار قصد داشتند مأموران این پاسگاه را غافگیر کنند، اما با واکنش به موقع مأموران، اشرار با استفاده از تاریکی شب از محل درگیری فرار کردند.

رحیمی بیان کرد: مأموران حین بررسی محل درگیری یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت برجای مانده از اشرار را ضبط کردند.

وی تاکید کرد: آثار خون برجا مانده روی این وسایل نقلیه نشان می‌دهد که تعدادی از اشرار زخمی یا کشته شده‌اند.

رحیمی افزود: هرگونه تجاوز مرزی و تحرکات اشرار از سوی نیروهای انتظامی و مرزبانی استان به شدت پاسخ داده خواهد شد.

خزر طوفانی است، صیادان به دریا نزنند

سرپرست گروه پیش بیني هواشناسی گلستان اعلام کرد: دریای خزر تا شامگاه امروز (دوشنبه) مواج و طوفانی است و صیادان از رفتن به دریا خودداری کنند.

محمدرضا رحمن نیا اظهار کرد: به دلیل ریزش باران که از بامداد امروز در استان آغاز شده، دریا طوفانی است و امکان صید وجود ندارد.

وی افزود: شرایط جوی استان از امشب به صورت موقت با کاهش ابر و بارش همراه می شود و این وضعیت تا بعدازظهر فردا (سه شنبه) ادامه دارد.

رحمن نیاز اضافه کرد: از عصر فردا بار دیگر بر میزان ابرها افزوده می شود و تا صبح روز چهارشنبه شاهد بارش هایی پراکنده در استان خواهیم بود.

وی با بیان این که بارش های فعلی سبب کاهش دمای هوای گلستان بین 8 تا 12 درجه شده است، تصریح کرد: دمای امروز صبح گرگان به 12 درجه سلسیوس رسید که در مقایسه با روز گذشته 7 درجه سردتر شده است.

این کارشناس هواشناسی گلستان همچنین خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته گنبدکاووس و اینچه برون با 33 درجه گرمترین و گرگان با 12 درجه سردترین شهرهای استان بودند.

سیلاب به برخی از منازل مسکونی در چالوس خسارت وارد کرد

فرماندار چالوس گفت: ورود سیلاب به برخی از منازل مسکونی در این شهرستان خساراتی را وارد کرده است و اکنون نیروهای امدادی مشغول تخلیه آب از منازل هستند.

بارش شدید باران در شهرستان های غرب مازندران از یکشنبه شب آغاز شده است و همچنان ادامه دارد؛ بنابر اعلام هواشناسی بارش ها تا پایان روز سه شنبه (فردا)تداوم می یابد.

اسحاق حمیدی میرکلایی مسوول اداره هواشناسی نوشهر به خبرنگار ایرنا گفت: نزدیک به 100 میلیمتر باران در شب گذشته باریده است که بارش ها امروز ادامه می یابد و از فردا به صورت پراکنده خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای بارش، احتمال آبگرفتن بیشتر معابر و طغیان رودخانه ها وجود دارد.

محمدناصر زندی فرماندار چالوس گفت: بارندگی ها سبب ورود سیلاب به برخی از منازل مسکونی مردم در شهر هچیرود و منطقه کلارستان شده و مدارس را نیز تعطیل کرده است.

وی تصریح کرد: تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط با مدیریت بحران در این شهرستان در حالت آماده باش بوده و نهادهای مسوول از جمله هلال احمر در حال تخلیه آب از منازل مسکونی مردم هستند.

ناصری گفت: اگر چه ورود سیلاب به منازل مشکلاتی را ایجاد کرده اما شرایط تحت کنترل قرار دارد و آسیب جسمی به هیچ یک از شهروندان وارد نشده است.

دهها خانوار عشایری در محاصره برف سبلان /برق شهرستان مشگین شهرقطع شد

براثر بارش شدید برف در شهرستان مشگین شهر برق این شهرستان قطع شده و دهها خانوار عشایری در حال کوچ در ارتفاعات کوه سبلان نیز در محاصره برف قرار گرفتند.

در نتیجه بارش برف سنگین و سقوط درختان بر روی سیم های برق هم اکنون برق این شهرستان قطع بوده و در تماس تلفنی منطقه نیز اختلال ایجاد شده است.

"سیامک مظلومی" دبیر ستاد مدیریت بحران مشگین شهر گفت: بسیاری از خانوارهای عشایر که آماده کوچ زمستانی بودند به دنبال بارش برف و بسته شدن مسیرها درمیان برف و سرما گرفتار شده اند و احتمالا برای نجات انها نیاز به اعزام هلی کوپتر باشد.

ارتفاع برف در سطح شهر مشگین شهر به 20 سانتیمتر رسیده و این میزان در مناطق کوهستانی از 50 سانتیمتر نیز فراتر رفته است.

اداره آموزش و پرورش مشگین شهر با توجه به مشکلات پیش آمده ناشی از بارش برف، تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی این شهرستان را تعطیل اعلام کرد.

همچنین قطع برق موجب شده است که اکثریت نانوایی های این شهرستان امروز موفق به پخت نان نشوند.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرده است که بارش برف امروز و فردا در منطقه ادامه خواهد داشت.

دو نفر بر اثر حمله گرگ گرسنه در چالدران زخمی شدند

بر اثر حمله گرگ گرسنه دو نفر در شهرستان چالدران زخمی شدند.

فرماندار چالدران اظهار کرد: این اتفاق در دو زمان مجزا در روز یکشنبه و برای دو نفر از روستائیان شهرستان که در اطراف روستاهای آغ دیزک و تازه کند مشغول کار کردن و چرای گوسفندان بودند رخ داد.

"کریم حسین زاده" افزود: این گرگ گرسنه علاوه بر زخمی کردن این دو نفر، پنج راس گوسفند را نیز در روستای آغ دیزک تلف کرد.

شهرستان چالدران با بیش از 50 هزار نفر جمعیت در 280 کیلومتری شمال مرکز آذربایجان غربی واقع است.

شغل اغلب روستائیان این شهرستان دامداری و کشاورزی است.

وقوع حادثه مرگبار در پالایشگاه بوشهر

فرماندار جم استان بوشهر گفت: بر اثر حادثه ترکیدگی لوله گاز در پالایشگاه فجر این شهرستان یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

"عبدالله نادری " افزود: این سانحه روز گذشته برای کارگران شرکت پیمانکاری در حال اجرای تعمیرات پالایشگاه رخ داد. وی گفت: به دلیل ترکیدگی لوله در زمان وارد شدن گاز به شبکه کارگران یادشده از ارتفاع سقوط می کنند که یک نفر از آنان ضربه مغزی شد و با وجود انتقال به بیمارستانی دراستان فارس اما تلاش پزشکان برای نجات جان وی بی نتیجه ماند.

فرماندار جم افزود: حال دو نفر دیگر از کارگران که در بیمارستان توحید بستری شده بودند رضایت بخش است و برای ادامه درمان به بیمارستان های بوشهر منتقل شده اند. نادری گفت: با وجود بیمارستان توحید مربوط به شرکت نفت در شهرستان جم اما برخی از بخش های تخصصی در آن فعال نیست. وی افزود: با مذاکرات انجام شده با رییس بهداشت درمان صنعت نفت راه اندازی بخش های تخصصی در بیمارستان توحید جم منوط به همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای تامین پزشک متخصص است.

شرکت پالایش فجر جم با ظرفیت اسمی 110 میلیون متر مکعب گاز به عنوان بزرگترین پالایشگاه گاز ایران است که 27 درصد از گاز مصرفی مردم کشور را تامین گاز می کند. شهرستان جم در فاصله 265 کیلومتری جنوب شرق بوشهر واقع است.

انتهاي پيام/ا








تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن