تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819607062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیفیت زمین مسابقات باید به شرایط بهتری برسد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نایب قهرمان مسابقات پرش با اسب کشور:
کیفیت زمین مسابقات باید به شرایط بهتری برسد
علیرضا خوشدل نفر دوم مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور گفت: مسابقات امسال نسبت به سال قبل از سطح بالاتری برخوردار است.


علیرضا خوشدل دارنده مدال نقره قهرمانی کشور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سطح مسابقات را خوب ارزیابی کرد و گفت: مسابقات امسال از همه نظر بهتر از سال 92 بود. رقابت بین سوارکاران خیلی نزدکی به هم بود.

مسابقات در 3 روز برگزار شد که روز اول در یک راند، رده 135 روز دوم در دو راند رده 145 و در روز پایانی در دو راند غیر مشابه رده 150 به رقابت پرداختیم. امسال از کل ناشر مجموعه استفاده شده بود و کیفیت خوبی داشت. برخلاف سال قبل مسابقات نظم و انضباط خوبی برخوردار بود.

وی در خصوص طراحی مسیر گفت: رخشان رادیور از طراحان بین المللی طراح مسیر مسابقات امسال است و در کارشان مهارت خوبی دارد و به همین دلیل مسیر سخت و البته مناسبی را برای این دوره طراحی کرده و باید گفت: جمشید خانی قهرمان این دوره با آمادگی کامل به این مقام دست یافت.

خوشدل در خصوص رضایت از مقام دومی خود گفت: من خیلی دوست داشتم جزو 5 نفر اول این مسابقات باشم که خوشبختانه توانستم با اختلاف تنها یک خطا نسبت به نفر اول مدال نقره را کسب کنم. با وجود اینکه تنها کمتر از یک هفته با اسب خود تمرین کرده بودم ولی باز هم از مقام خود راضی هستم.

خوشدل در پایان از مسئولان این ورزش تقاضا داشت که به زمین‌های مسابقات بیشتر رسیدگی کنند و کیفیت آن را بالا ببرند. چرا که در این صورت اسبها هم آسیب کمتری می‌بینند و هم سوارکاران نمایش بهتری را به اجرا خواهند گذاشت و مسابقات نیز به سطح بین المللی نزدیکتر خواهد شد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن