تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819702113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراز نگرانی درباره وضع اسرای در بند رژیم صهیونیستی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ابراز نگرانی درباره وضع اسرای در بند رژیم صهیونیستی تهران – ایرنا – وزیر امور اسرای فلسطین با ابراز نگرانی درباره وضعیت سلامتی اسرای در بند رژیم صهیونیستی گفت: این افراد به خاطر بی توجهی عمدی مقام های زندان نسبت به وضعیت سلامتی شان با مرگ دست و پنجه نرم می کنند.


به گزارش خبرگزاری فلسطینی "وفا"، "عیسی قراقع" روز گذشته (شنبه) در دیدار با خانواده های شماری از اسرا و آزادگان فلسطینی، درباره وخامت حال بسیاری از اسیران در بند رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد.
وی افزود: اسیران فلسطینی در حقیقت نیمه زنده هستند و در شرایط دشواری به لحاظ جسمی و روحی به سر می برند.
قراقع از سازمان های حقوق بشر خواست تا با مداخله در این زمینه به رنج و درد اسیران بیمار پایان دهند.
وی اضافه کرد: شمار اسیران بیمار در زندان های رژیم صهیونیستی به یک هزار و 500 نفر رسیده که 80 نفرشان در وضعیت وخیم به سر می برند و درمان لازم را دریافت نمی کنند.
این مقام فلسطینی همچنین با خانواده "نوال السعدی" که پس از تحمل دو سال حبس در زندان های اسراییل اخیرا آزاد شده است، دیدار کرد.
السعدی از سازمان های حقوق بشر خواسته است که به منظور بهبود شرایط اسرای فلسطینی به ویژه اسرای زن که مورد بدرفتاری مقام های صهیونیست و دیگر زندانیان قرار دارند، وارد عمل شوند.
در حال حاضر حدود 7 هزار فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به سر می برند که بیش از 500 نفرشان بدون هرگونه محاکمه و یا اتهامی بازداشت شده اند.
خاورم**9156**1566


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن