تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798626066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمبود سالن های تخصصی،مشکل زیربنایی ورزش مازندران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل ورزش و جوانان : کمبود سالن های تخصصی،مشکل زیربنایی ورزش مازندران است ساری – ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت : کمبود سالن های تخصصی برای رشته های مدال آور و ورزشکاران افتخار آفرین ،یکی از مشکلات ساختار و زیربنایی ورزش مازندران است.


" حبیب حسین زادگان " روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ورزشکاران مازندرانی در برخی رشته ها مانند وزنه برداری ، تکواندو و بوکس ، دارای اعتبار ویژه در کشور و جهان هستند ، اما تاکنون موفق به ساخت خانه های تخصصی برای انجام تمرین مستمر برای آنها نشده ایم .
وی بیان کرد : بدون داشتن سالن های تمرین ویژه ، روند تمرین تخصصی برای آماده سازی ورزشکاران با مشکل و اختلال مواجه می شود که باید با جذب بودجه های لازم ، ساخت این مکان های ورزشی تخصصی را آغاز کرد .
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود : به رغم کمبودهای فراوانی که ورزش مازندران با آن روبه رو است ، مدال های کسب شده ورزشکاران استان در رشته های گوناگون و مسابقات برون مرزی فراوان و نشان دهنده عزم جدی و استعداد فراوان نهفته در میان مازندرانی ها است .
حسین زادگان ادامه داد : مازندران به رغم برخورداری از استعدادهای فراوان و فقط به دلیل فقدان فعالیت صنایع بزرگ و حامیان مالی متمکن، سال ها است نتوانست در برخی رشته ها مانند فوتبال خود را به جمع تیم های حاضر در لیگ برتر کشور برساند .
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت : به دلیل کمبود و محدودیت اعتبارات ، نمی توانیم به همه این تیم ها کمک مالی کنیم اما از همه توان و ظرفیت خود برای رفع مشکلات و کمبودهای آنان استفاده خواهیم کرد.
وی افزود : با وجود کمبود بودجه و امکانات ورزش در مازندران ، جلب حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در ورزش یکی از بهترین راه ها برای رفع مشکل کمبود فضای ورزشی است و از این طریق روند ساخت و ساز اماکن ورزشی استان را شتاب خواهیم داد.
حسین زادگان به حمایت مسوولان استانی از ورزش مازندران اشاره کرد و گفت : تعامل و حمایت اغلب نمایندگان شهرهای استان از دستگاه ورزش می تواند نقش بسیار مهمی در تداوم موفقیت ها و افتخارآفرینی های ورزشکاران استان داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بر ضرورت بهره مندی بیشتر از تجربه ورزشکاران پیشکسوت استان تاکید کرد و افزود : اگر بتوانیم بدرستی از توان اندیشه ای ورزشکارانی که در سال های گذشته افتخارات فراوانی برای ورزش کسب کردند ، استفاده کنیم ، برخی از مشکلاتی که نتوانسته ایم آنها را شناسایی کنیم ، هویدا شده و مشکلات موجود اصلاح خواهد شد.
وی اظهار کرد : بزرگان ورزش استان ،سالیان متمادی برای اعتلای ورزش در سطح بین المللی تلاش کردند و باید از تجربیات ارزنده آنها برای پویایی ورزش مازندران و رفع نواقص موجود استفاده کرد .
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بر لزوم توسعه و ترویج بیشتر ورزش همگانی تاکید کرد و گفت : باید به این نتیجه برسیم که بی توجهی به رونق و توسعه ورزش همگانی ، موجب وارد شدن خسارت و آسیب های جبران ناپذیر به بخش گوناگون جامعه می شود .
حسین زادگان ادامه داد : ورزش های همگانی، پایه و اساس ورزش قهرمانی و کلید اصلی شناسایی ورزشکاران مستعد است .
وی اظهار کرد : ورزش های تحت پوشش هیات ورزش های همگانی،شامل ورزش های فراوانی است که این کثرت در تنوع می تواند از امتیازات ورزش های همگانی برای جذب مردم به انجام ورزش باشد .
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت : در کنار این امتیاز ویژه در ورزش همگانی که مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار دارد باید در بودجه و امکانات ارائه شده به این ورزش ها نیز تجدید نظر شود .
وی بیان کرد : یکی از مواردی که در ورزش همگانی کمتر مورد توجه قرار گرفته است، تاثیر فراوان آن در قهرمان پروری و ایجاد علاقه مندی در مردم برای گام برداشتن در ورزش های قهرمانی است .
حسین زادگان یکی دیگر از برنامه های ورزش مازندران را توجه و تاکید بیشتر به ورزش در روستاها دانست و گفت : بسیاری از ورزشکاران نامدار و مدال آور مازندرانی ، روستایی هستند اما در بسیاری از روستاهای مازندران،امکانات حداقلی برای انجام ورزش وجود ندارد .
وی افزود : تمرکز بیشتر برای رفع کمبودهای این بخش و روستاییان مازندران می تواند نقش بسیار مهمی در ایجاد جهش در روند مدال آوری ورزش مازندران داشته باشد.ک/3
7331/1654


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن