تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798383715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتايج کامل ورزشکاران ايران در روز نخست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نتايج کامل ورزشکاران ايران در روز نخست
نتايج کامل نماينده‌هاي ايران در بازي‌هاي پاراآسيايي 2014 اينچئون مشخص شد.

وحید کشتکار با شکستن رکورد بازی‌های آسیایی در شنای 400 متر کلاس S13 پاراآسیایی اینچئون را به نام و ایران رقم زد. وی با ثبت رکورد 5:6 اولین مدال طلای کاروان ایران در اینچئون را ازآن خود کرد.

به گزارش فارس، سید عرفان حسینی دومین طلای کاروان ورزشی غدیر را در رشته پرتاب نیزه در بازی‌های آسیایی را از آن خود کرد.

* پس از قهرمانی سید عرفان حسینی در رشته دوومیدانی پرتاب نیزه، سجاد نیک پرست دیگر نماینده کشورمان در همین ماده و در کلاس F12 با پرتاب نیزه به مسافت 56 متر و 79 سانتیمتر مدال نقره را تصاحب کرد و در جایگاه دوم قرار گرفت.

* در ادامه روز نخست رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی اینچئون، هاجر تکتاز در ماده پرتاب دیسک با مسافت 21 متر و یک سانتیمتر به مدال نقره بازی‌های دست یافت.

* اوید احسانی شکیب در ادامه رقابت‌های دوومیدانی دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی و در پرتاب وزنه با ثبت رکورد 12 متر و یک سانتیمتر به مدال نقره بازی‌ها دست پیدا کرد.

* مریم رحمانی بدمینتون‌باز کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی مقابل نماینده اندونزی قرار گرفت. رحمانی در این دیدار با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

* در ادامه دومین دوره مسابقات پاراآسیایی یونس سیفی‌پور، ملی‌پوش دوومیدانی ایران در ماده پرتاب دیسک مردان در کلاس F32 توانست به مدال برنز دست پیدا کند.

* تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران در سومین مسابقه خود در بازی های پاراآسیایی اینچئون تایلند را با نتیجه 93 بر 48 شکست داد.

* ملی پوشان فوتبال 5 نفره ایران در نخستین بازی خود در بازی‌های پاراآسیایی مقابل تایلند به میدان رفت. در این بازی ملی‌پوشان ایران نیمه اول را تهاجمی آغاز کردند و توسط زادعلى اصغری دروازه تیم تایلند را گشودند. تیم ایران در نیمه دوم نیز بازی برتری را نسبت به حریف خود انجام داد و و موفق شد برتری خود را حفظ کند و با همان نتیجه یک بر صفر به برتری برسد.

* ر ادامه رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی 2014 علیرضا مختاری در ماده پرتاب دیسک مردان کلاس F51/52/53 با ثبت رکورد 21 متر و 86 سانتی‌متر به مدال طلا دست یافت.

* حامد اصغریان در رقابت‌های شنا در ماده 400 متر کلاس اس 12 ششم شد. وی در این ماده رکورد 5:34:58 را کسب کرد و از کسب مدال باز ماند.

* در ادامه رقابت‌های دوومیدانی بازی های پاراآسیایی پیمان نصیری در ماده دوی 1500 متر مردان کلاس T20 با ثبت رکورد 4 دقیقه و 29 هزارم ثانیه علاوه بر شکستن رکورد بازیهای پاراآسیایی به مدال طلا دست یافت.

* شاهین ایزدیار نماینده ایران در ماده 50 متر آزاد مردان کلاس اس 10 در مکان دوم قرارگرفت. وی که در این ماده با نماینده رقابت نزدیکی داشت با کسب رکورد 25:44 دوم شد و به مدال نقره بسنده کرد.

* در رقابت های پاراآسیایی اینچئون محمد کریمی وزنه بردار خوب کشورمان نتوانست رکوردی بالاتر از رقبای خود داشته باشد و به همین علت دستش از کسب مدال کوتاه ماند. کریمی در بار اول، وزنه 146 کیلو را به خوبی مهار کرد و سپس وزنه 150 کیلوگرم را روی سینه کشید، اما در حرکت سوم وقتی وزنه 156 را انتخاب کرد، نتوانست به خوبی کارش را به اتمام برساند و به مدالی نرسید.

* در ادامه رقابتهای دوومیدانی بازی های پاراآسیایی محسن کائیدی در ماده پرتاب نیزه مردان کلاس F33/34 با ثبت رکورد 33 متر و 40 سانتیمتر به مدال نقره دست یافت.

* محمدحسین کریمی، عضو تیم شنای جانبازان و معلولان در ماده 50 متر آزاد -اس 13- سوم شد و برنز گرفت. کریمی دراین ماده با رکورد 27:68 به کار خود پایان داد و سوم شد.

* اعظم خدایاری در ماده پرتاب دیسک زنان کلاس F57 با ثبت رکورد 24 متر و 11 سانتی‌متر به مدال نقره دست یافت. فاطمه منتظری در همین ماده به مدال برنز رسید. حسن دهقانی پرتاب‌گر وزنه ایران به مدال نقره کلاس F20 رسید.

نمایندگان ایران در روز دوم بازی‌های پاراآسیایی در 11 رشته با حریفانشان رقابت می‌کنند.


بازي هاي پارا آسيايي اينچئون 2014


1393/07/27 17:08  تعداد بازدید: 1,815





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن