تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820580639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهروان: شاهد جادوگری در فوتبال بوده‌ام!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بهروان: شاهد جادوگری در فوتبال بوده‌ام!




رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: من به جادوگری اعتقادی ندارم اما صادقانه بگویم که یکی‌دوبار شاهد این مسائل بودم.





خبرگزاری تسنیم: غلامرضا بهروان با اشاره به برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن در ورزشگاه تختی در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: با توجه به تأکید مدیر ورزشگاه آزادی داد، استقلال و پرسپولیس نمی‌توانند دو بازی پشت سر هم در این ورزشگاه برگزار کنند. بنابراین طبق قرعه‌کشی دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود. همانطور که شاهد بودید این تصمیم ما نبود و طبق قرعه‌کشی صورت گرفت.

وی افزود: البته یک شرط گذاشته‌ایم که اگر مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و راه‌آهن بتوانند رضایت مدیر ورزشگاه آزادی را جلب کنند دیدار آنها در این ورزشگاه برگزار شود. آنچه مسلم است ما هیچ مشکلی برای برگزاری دو دیدار پی‌درپی در ورزشگاه آزادی نداریم. قرار است محمود خوردبین، سرپرست پرسپولیس و بهنام ابوالقاسم‌پور، سرپرست راه‌آهن در این زمینه با مدیر ورزشگاه آزادی مذاکره کنند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر تصریح کرد: با توجه به اینکه خیلی از تیم‌ها از رقابت‌های جام حذفی انصراف می‌دهند ممکن است یک تیم با سه بازی آسیایی شود، این در حالی است که تیم‌های دیگر با حضور در 30 بازی به لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کنند. به همین خاطر تمایل داشتیم کیفیت بازی‌های جام حذفی افزایش یافته و ارزش آن بیشتر شود اما به دلیل فشردگی مسابقات نتوانستیم مسابقات جام حذفی در مرحله یک‌هشتم را به صورت رفت و برگشت برگزار کنیم.

بهروان با اشاره به فشردگی مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: مجبوریم به خاطر کمک به تیم ملی در فیفادی و بازی‌های جام ملت‌های آسیا لیگ را تعطیل کنیم. مسئولان تیم ملی یک اردوی پیش از مسابقات جام ملت‌ها را درخواست دادند که آن را نیز باید لحاظ کنیم. ضمن اینکه این مسئله را باید عنوان کنم که هنوز به صورت رسمی به ما اعلام نکرده‌اند که دیدار تیم ملی ایران و کره‌جنوبی در چه تاریخی برگزار می‌شود.

وی در خصوص مشکل سربازی مهرداد پولادی خاطرنشان کرد: مشکل سربازی بازیکنان را شخص مهدی تاج پیگیری می‌کند. به من هیچ نامه‌ای در مورد پولادی ابلاغ نشده و شخص تاج و علی کاظمی باید پاسخ دهند. در رسانه‌ها شنیده‌ام که پولادی نیز جزو بازیکنانی بوده که کارت معافیت‌شان مشکل داشته است.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر ادامه داد: با توجه به اینکه رسانه‌ها را پیگیری می‌کنم یک سوال برای دوستان به وجود آمده بود که چطور فدراسیون فوتبال برای مهرداد پولادی ITC صادر کرد. در پاسخ باید بگویم که وقتی بازیکنی از یک کشور به کشور دیگر می‌رود فدراسیون مقصد از فدراسیون مبدأ درخواست ITC  می‌کند که اگر تا 15 روز ITC بازیکن مدنظر از سوی فدراسیون کشورش صادر نشود فیفا خود به خود برای بازیکن مربوطه ITC صادر می‌کند. برای پولادی نیز از این بند استفاده شده و فدراسیون برای وی ITC صادر نکرده است.

بهروان در مورد حضور جادوگران در فوتبال گفت: من به این چیزها اعتقاد ندارم و شرع ما این مسائل را رد کرده است. اگر تیم‌هایی از این چیزها استفاده می‌کنند بهتر است روش‌های فوتبالی را دنبال کنند. من به این چیزها اعتقادی ندارم اما صادقانه بگویم که یکی دو بار شاهد این مسائل بوده‌ام.

وی درباره اینکه علی کفاشیان اعلام کرده که از هفته دوازدهم اجازه ورود دوربین‌های تلویزیونی به داخل ورزشگاه‌ها داده نمی‌شود، گفت: به ما ابلاغ شده که از هفته دوازدهم مانع ورود دوربین‌ها به ورزشگاه‌ها شویم. ما بابت این مسئله شرمنده مردم هستیم اما طبق ابلاغیه‌ای که آقای کفاشیان داده، نباید اجازه ورود دوربین‌ها به داخل ورزشگاه‌ها را بدهیم. نه علی کفاشیان و نه مهدی تاج منافعی ندارند و همه در منافع فوتبال حرکت می‌کنند. عزیزان در رسانه ملی باید کمک کنند و امیدوارم که آنها بی‌منت کمک کرده و حق فوتبال را بدهند.

رئیس کمیته مسابقات فوتبال در مورد اینکه قرار بود پرونده بازیکنانی که از کارت معافیت جعلی استفاده کرده‌اند با قدرت پیگیری شود، گفت: ما دستورات لازم را در این زمینه داده‌ایم.







تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن