تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819944189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل پرسپوليس همچنان انتخاب نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مديرعامل پرسپوليس همچنان انتخاب نمي‌شود
مدت هاست که از برکناري عليرضا رحيمي مديرعامل سابق پرسپوليس در حضور بهروز منتقمي به عنوان سرپرست باشگاه مي‌ گذرد. اما هنوز مديرعامل سرخپوشان انتخاب و معرفي نشده.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پیش‌بینی می‌شد بلافاصله بعد از برکناری علیرضا رحیمی مدیرعامل سابق پرسپولیس، هیات مدیره این باشگاه تشکیل جلسه داده و فرد جایگزین او را مشخص و معرفی کند اما پس از گذشت هفته ها و ماه ها از این اتفاق همچنان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب نشده و بهروز منتقمی به عنوان سرپرست کار خود را دنبال می‌ کند. این در حالی است که هم اعضای هیات مدیره برای انتخاب او به عنوان مدیرعامل پرسپولیس اتفاق نظر داشتند و هم وزارت ورزش روی منتقمی نظر مساعدی داشت. اما معلوم نیست چرا پروسه انتخاب مدیرعامل پرسپولیس این همه طولانی شده است.

اخبار موثق "ورزش سه"، حاکی از آن است که مدیرعامل پرسپولیس این هفته هم انتخاب نخواهد شد و اگر قرار باشد انتخابی صورت گیرد شاید هفته بعد در جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این خصوص رای گیری شود.


پرسپوليس تهرانليگ برتر


1393/07/27 13:47  تعداد بازدید: 1,546





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن