تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804143840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقای رئیس پشت دوربین‌ها، از برکناری فرار می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کفاشیان مهاجمان را دور زد؟
آقای رئیس پشت دوربین‌ها، از برکناری فرار می‌کند
ناکامی‌های اخیر تیم‌های پایه فوتبال دست به دست هم داده تا آنجا که شنیده می‌شود مجمع فدراسیون فوتبال قصد استیضاح کفاشیان در جلسه آبان ماه را در سر بپروراند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با گذشت هفت سال از مدیریت ضعیف کفاشیان در راس فدراسیون فوتبال و دراختیار قرار دادن نبض فوتبال کشور به یک عده خاص ناکامی‌های اخیر تیم‌های پایه تازه اعضای مجمع فدراسیون فوتبال را به خود آورده که کفاشیان در جلسه آبان ماه استیضاح و حتی برکنار کنند.
 
نامه محرمانه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به کفاشیان از اتفاقات جالب چند روزه گذشته بود آنها در این نامه از کفاشیان بابت شکست‌های‌ اخیر تیم‌های ملی در رده‌های پایه توضیح خواسته بودند.
 
هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با این حرکت‌شان به نوعی مسئولیت صبوری خود را می‌خواستند انجام دهند تا از موجه رسانه‌ای عقب نیافتند.
 
به هر حال علاوه بر انتقاد به عملکرد مدیریتی کفاشیان در این هفت سال، افرادی همچون نبی و آیت اللهی هم به اندازه کافی متهم هستند چرا که تصمیمات انتقاد برانگیز در این چند سال گرفتند.
 
 آنچنان حوادث زنجیره‌ای منفی در اردوگاه فوتبال اتفاق افتاده که حتی کسانی که فوتبال را ترغیب نمی‌کردند متوجه ثمرات حضور افراد غیر متخصص در راس ورزش فوق تخصصی فوتبال شدند.
 
به گفته حسن روشن کمیته جوانان در ایران از کمیته اصلی فدراسیون فوتبال تشکیل نشده و این کمیته از خاله، عمه  و دایی افراد تشکیل شده است، شاید منظور روشن به آیت اللهی باشد  که همشهری‌های خود را در راس تیم‌های ملی و پایه قرار داده است.
 
فوتبال ورزش است که هر سینوس حرکتی آن حداقل هفت سال طول می‌کشد، یعنی اگر در پایه 13 ساله‌های یک کشور اتفاق فنی ضعیفی بیافتد هفت سال بعد در تیم ملی امید یعنی 20 ساله‌های آن کشور نتایج ضعیف را می بینیم که در مورد فدراسیون کفاشیان ما روی منفی سکه را درست بعد از هفت سال در تمام رده‌های زیر مجموعه شاهد بودیم، بدین ترتیب باید 7 سال پیش فرد متخصص در راس فدراسیون قرار می‌گرفت تا امروز شاهد نتایج موفقیت آمیز تیم‌های نونهالان، نوجوانان، و امید بودیم.





 
 گفته می‌شود فدراسیون فوتبال برای تیم ملی جوانان 4 میلیارد هزینه کرده است و در نهایت ما حصل این هزینه حذف تیم ملی جوانان در رقابت‌های قهرمانی زیر 19 سال آسیا بوده است.
 
مجید جلالی کارشناس فوتبال بیان کرد: که اگر فدراسیون می‌خواهد به موفقیت فکر کند باید به دامنه بیشتر از قله توجه کند و چهار میلیارد را نه تنها برای 25 بازیکن تیم ملی جوانان بلکه باید برای تمامی بازیکنان رده جوانان در نظر بگیرد فدراسیون باید فوتبال جوانان را به وسعت کل کشور ببیند.
 
 به هر حال اعضای مجمع فدراسیون فوتبال عزم خود را جزم کردند که در جلسه آبان ماه کفاشیان را استیضاح کنند.
 
اما علی کفاشیان آب پاکی‌ روی دست آنها ریخته و بیان کرده که دستور جلسه مجمع بعدی، بودجه سالانه و اصلاحات اساسنامه‌ است و اعضای هیات مدیره برای استیضاح یا برکناری‌ام باید در خواست مجمع فوق العاده را بدهند و در این مجمع نمی‌توانند این کار را کنند.
 
 حتی کفاشیان پا را فراتر از این گذاشته و عنوان کرده که نقشه را ه برکناریم را تنها خودم می‌دانم و حاضرم راه برکناریم را بگویم.
 
همچنین این روزها صحبت از غیر قانونی بودن دبیر کلی نبی توسط برخی از اعضای هیات رئیسه مطرح شده است که کفاشیان در واکنش به این موضوع اعلام کرده که مصوبه امضا شده هیات رئیسه در این مورد وجود دارد، شاید دوستان یادشان رفته است.
 
شنیده‌ها حاکی از آن است در جلسه هیات رئیسه قرار است عذر نبی خواسته شود. باید دید کفاشیان که در چند سال اخیر از عملکرد نبی حمایت کرده این بار هم این کار را انجام می‌دهد یا برای از دست ندادن صندلی ریاستش به برکناری نبی تن می‌دهد.
 
امیر عابدینی که عضو مجمع فدراسیون فوتبال است بیان کرده نامۀ اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کار مجمع را برای برکناری کفاشیان راحت کرده است. مردم و اهالی فوتبال خواهان تغییرات در رأس فدراسیون فوتبال هستند.

به گفته عابدینی، اعضای مجمع همگی خواهان تغییر و تحول در فدراسیون فوتبال هستند اما نمی‌توان زمان دقیقی برای آن در نظر گرفت.





 
به هر حال کفاشیان مرد سرد و گرم چشیده فوتبال ایران است و در این 7 سال تند بادهای بسیاری را پشت سر گذاشته است.

این بار نیز وقتی قافیه را تنگ دید ماجرای حق پخش تلویزیونی را پیش کشید تا جریان استیضاح و برکناری‌اش را به سمت دیگری سوق دهد.
 
گفتنی است، کفاشیان استاد بازی با مهره‌های مختلف برای نگه داشتن صندلی ریاستش است. وی در گذشته نیز این موضوع را برای ما ثابت کرده است.  
 
کفاشیان در همین فاصله که بحث استیضاح و برکناری‌اش مطرح بود با نوشتن یک نامه به تاج رئیس سازمان لیگ برتر نسبت به راه ندادن دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه‌ها در هفته دوازدهم به دنبال شروع بازی است که شاید موج تغییرات در فدراسیون فوتبال را کم کند.
 
به هر حال کفاشیان موضوع حق پخش تلویزیونی را سپر موج عظیم انتقاد‌ها نسبت به خودش کرده است تا آخرین تیرهای ترکش خود را برای کسب محبوبیت خرج کند.
 
البته اهالی فوتبال به تمام خط و ربطهای کفاشیان در چند سال اخیر عادت کردند. باید دید کفاشیان فکری هم برای 160 میلیارد تومانی که از تبلیغات محیطی به دست می آورد کرده است چرا که با راه ندادن دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه‌ها آن وقت اسپانسر مربوطه نیز حاضر نخواهد شد که پولی بابت تبلیغات محیطی بپردازد.
 
به هر حال باید نشست و دید کفاشیان برای این سونامی‌های رخ داده در تیم‌های پایه چه تاکتیکی را انتخاب می‌کند.

گفتنی است، گودرزی وزیر ورزش و جوانان شمشیر از رو بسته و فدراسیون فوتبال را نیازمند اصلاحات دانسته است. بعید نیست دوره کفاشیان زودتر از موعد مقرر به پایان برسد.
 
اما اگر درست از همین امروز رأس فدراسیون فوتبال تغییر کند و برنامه‌های تمرینی، تربیت مربی، انتخاب مربی، سالم شدن فضای انتخاباتی و استعداد‌یابی همگی درست انتخاب شود باید مجدداً 7 سال دیگر منتظر بمانیم تا روی مثبت سکه را ببینیم که مسلم است در این 7 سال نه کشورهای منطقه دست روی دست می‌گذارند و نه فوتبال جهان مکث می‌کند تا ما به آنها برسیم.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن