تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820203408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيام‌رساني ستاد بازسازي عتبات از اهداف اجراي طرح بهشت تا بهشت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۳ (۳:۰ق.ظ)
پيام‌رساني ستاد بازسازي عتبات از اهداف اجراي طرح بهشت تا بهشت است محمدابراهيم خمسه، از خادمان ستاد بازسازي عتبات عاليات استان لرستان است که در طرح پياده روي از بهشت تا بهشت به سوي کربلاي معلي در حرکت مي باشدگفت:پيام‌رساني ستاد بازسازي عتبات از اهداف اجراي طرح بهشت تا بهشت است .
به گزارش خبرگزاري موج ، محمد ابراهيم خمسه تاکنون از استان‌هاي خراسان رضوي، خراسان شمالي، گلستان، مازندران، گيلان، زنجان، قزوين، البرز، تهران، قم و مرکزي عبور کرده است.
وي در اين طرح پياده روي بهشت رضوي تا بهشت حسيني، بيش از 3 هزار کيلومتر را پيموده است و پس از استقبال مردم استان ها، با علماي بزرگ هرکدام از استان هاي خراسان رضوي، خراسان شمالي، گلستان، مازندران، گيلان، زنجان، قزوين، البرز، تهران، قم و مرکزي ديدار داشته است.
اين خادم عتبات عاليات لرستان اکنون در نزديکي شهر خمين است تا با عبور از استان‌هاي لرستان و ايلام وارد کشور عراق مي شود.
محمد ابراهيم خمسه، از خادمان ستاد بازسازي عتبات عاليات استان لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج بيان داشت: طرح پياده روي بهشت تا بهشت را با شعار جلب مشارکت ايرانيان در توسعه و بازسازي عتباب مقدسه ادامه مي دهم.
وي طرح پياده روي بهشت تا بهشت را از مؤثرترين طرح‌هاي فرهنگي و معنوي در کشور بيان کرد.
خمسه با اشاره به رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب در راستاي ضرورت ايجاد فضاي فرهنگي، بيان داشت: عمل به توصيه رهبر معظم انقلاب در اين راستا از اهداف اين سفر است.
اين خادم ستاد بازسازي عتبات عاليات استان لرستان در ادامه پيام‌رساني ستاد بازسازي عتبات عاليات با شعار توسعه حرم‌هاي مطهر نجف اشرف، کربلاي معلي، کاظمين و سامرا را از ديگر اهداف اين طرح پياده روي بهشت تا بهشت بيان کرد.
خمسه با اشاره به اين که طرح پياده روي بهشت تا بهشت از 14 مرداد ماه سال جاري، همزمان با سالروز تخريب قبور ائمه بقيع به دست فرقه ضاله وهابيت آغاز شده است، خاطرنشان کرد: اين طرح در روز اربعين حسيني در کربلا پايان مي يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن