تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820757145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انگلیسی ها به جشنواره بیستون نرسیدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: انگلیسی ها به جشنواره بیستون نرسیدند کرمانشاه - ایرنا - سنگنوردان انگلستان که برای حضور در جشنواره سنگنوردی بیستون نام نویسی کرده بودند، نتوانستند به ایران سفر کنند.


به گزارش ایرنا، سومین دوره جشنواره بین المللی بیستون با حضور 120 سنگنورد ایرانی و 60 سنگنورد از کشورهای ایتالیا، فرانسه، اسلونی، سوئیس، آمریکا، اتریش، سوئد، فنلاند، استرالیا، آلمان، لهستان، تونس و دانمارک از فردا (یکشنبه) به مدت پنج روز در دیواره کوه بیستون برگزار خواهد شد.
یک تیم سه نفر از سنگنوردان انگلیسی نیز برای حضور در این جشنواره ثبت نام کرده بودند که به گفته دبیر فدراسیون کوهنوردی به دلیل مشکل در صدور روادید نتوانستند وارد ایران شوند.
ابراهیم نوتاش در گفت و گو با ایرنا گفت: این سنگنوردان که یکی از آنها رییس کلوپ الپاین انگلستان است برای حضور در این جشنواره به سفارت ایران در ایرلند مراجعه کردند که در نهایت به دلیل پرداخت نکردن هزینه هایی که سفارت ایران از آنها درخواست کرده بود، نتوانستند روادید لازم برای سفر به ایران را دریافت کنند.
صعود به دیواره بیستون از مسیرهای پیشین، گشایش مسیری جدید به نام سومین دوره جشنواره، بندبازی سنگنوردان در ارتفاع و سقوط آزاد از جمله برنامه های این جشنواره است.
دیواره بیستون با ارتفاع 1200 متر و وسعت بیش از پنج هزار متر عظیم ترین دیواره ایران است که در میان فنی ترین دیواره های سنگنوردی جهان جای دارد.
این دیواره در جوار شهر بیستون و 30 کیلومتری شرق شهر کرمانشاه قرار گرفته است.
567/9303


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن