تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820686025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام سيستم آموزش ‌وپرورش بايد به شکل يک خانواده اداره شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۵۸ب.ظ)
تمام سيستم آموزش ‌وپرورش بايد به شکل يک خانواده اداره شود مدير کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تمام سيستم آموزش‌وپرورش بايد به شکل يک خانواده اداره شود.
به گزارش خبرگزاري موج، ابراهيم جهانگيري در جمع اعضاي شوراي معاونين ناحيه يک کرمان افزود: شروع سال تحصيلي نياز به يک برنامه‌ريزي شش‌ماهه دارد که پروژه مهر به ‌منظور همين برنامه‌ريزي‌ها به وجود آمد و اگر اين برنامه‌ريزي‌ها نبود قطعاً آموزش و پرورش با چالش‌هاي زيادي روبرو مي‌شد.
مديرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان با اشاره به وجود نيروهاي مازاد گفت: به همان نسبت که نيروي مازاد داريم از طرف ديگر در برخي رشته‌ها و در برخي جاها با کمبود نيرو مواجه هستيم.
وي ادامه داد : نيروهايي که از مقاطع ديگر وارد مقطع ابتدايي مي‌شوند بايد با برنامه‌ريزي آموزش‌هاي لازم را ببينند.
جهانگيري فعاليت‌هاي آموزش‌وپرورش را بسيار حساس دانست و گفت: وقايع آموزش‌وپرورش زير ذره‌بين رسانه‌ها و مردم است و به‌سرعت انعکاس پيدا مي‌کند و ما بايد در سال تحصيلي جديد تلاش کنيم تا اشکالات به حداقل برسد.
وي گفت: بايد پروژه مهر 93 را آسيب‌شناسي و ارزيابي کرد و ضعف‌ها را به حداقل رساند و نقاط قوت را تقويت کرد تا پروژه مهر 94 بهتر از 93 برگزار شود.
مديرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان با اشاره به اهميت بحث ثبت‌نام دانش آموزان در پروژه مهر گفت : در امر ثبت‌نام دانش آموزان استقرار جغرافيايي ، نوع مدارس و مواردي از اين قبيل از مشکلاتي است که بايد بررسي و رفع گردد.
وي مدارس غيردولتي را نمونه‌ي بارزي از مشارکت دانست و گفت : اين وظيفه ماست که ازاين‌گونه مدارس حمايت نماييم تا توسعه مشارکت را به نحو احسن داشته باشيم.
جهانگيري گفت: اگر آموزش‌وپرورش بخواهد موفق باشد بايد مهارت‌هاي معلمين را افزايش دهد ، معلم ماهر مي‌تواند صبور باشد و نحوه‌ي برخورد صحيح بادانش آموزان را مي‌داند و به علم روز مجهز است.
وي ادامه داد: آموزش مهارت هاي علمي به معلمين بايد با منابع درون مدرسه‌اي صورت بگيرد و مدرسه بايد متولي برگزاري کلاس‌هاي خاص براي معلمين خود باشد ، نشريه داشته باشد ، گروه‌هاي علمي تشکيل بدهد و پژوهش و تحقيق درون مدرسه‌اي داشته باشد.
مديرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان ظرفيت‌هاي آموزش‌وپرورش را بي‌نهايت برشمرد و گفت : بايد از اين زمينه و ظرفيت‌ها به نحو احسن استفاده شود .
وي يکي ديگر از راه‌هاي موفقيت در آموزش‌وپرورش را برداشتن فاصله‌ي ميان نيروهاي ستادي و معلمين دانست و گفت: اگر عزم جدي وجود داشته باشد ودر همه زمينه‌ها همت شود آموزش‌وپرورش آينده‌اي درخشان خواهد داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن