تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804754858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع بیکاری نیازمند ایجاد زیرساختهاست/ وعده انتقال پادگان از ساری محقق نشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران در جلسه ای مطرح شد:
رفع بیکاری نیازمند ایجاد زیرساختهاست/ وعده انتقال پادگان از ساری محقق نشد
ساری - خبرگزاری مهر: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس تاکید کرد: رفع مشکل بیکاری و اشتغال نیازمند ایجاد زیرساختهای مختلف و ثبات اقتصادی است.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد دامادی صبح شنبه در جلسه بررسی مشکلات طرح های عمرانی با حضور مسئولان شهرستان یادآور شد: براي ارتقای شاخصه هاي توسعه ساري بايد از تمام فرصت ها و ظرفيت ها استفاده كرد و از هر دستگاهي بايد انتظار انجام وظايف همان دستگاه را داشت، لذا برای حل مشكلاتي چون بيكاري يك پازل بزرگ كشوري بايد كامل شود. دامادي با بيان اينكه دولت تدبير و اميد دارد تلاش خود را برای كاهش مشكلات و نگراني هاي مردم انجام مي دهد افزود: بيكاري بزرگترين مشكل جامعه هست لذا طبيعي است كه براي كم كردن دغدغه ها بايد تلاش كرد، البته در اين راستا نه زياده خواه باشيم نه زودخواه، چون مسئله اي مثل اشتغال به ايجاد زيرساخت هاي مختلف، ثبات اقتصادي و عوامل گوناگون ديگري بستگي دارد كه تحقق آنها زمان بر است. نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنانش ضمن تائيد دغدغه اعضاي شوراي شهر براي درآمد پايدار شهرداري اظهار داشت: شورا طرح پيشنهادي خود را تهيه كرده و ارائه نمايد ما هم براي اجرايي شدن آن كمك خواهيم كرد. دامادي به برخي پيگيري هاي انجام شده در سطح مجلس براي مازندران و ساري اشاره كرد و گفت: يكي از مشكلات ساري بحث گازرساني بود و ما قطعي گاز در سنوات گذشته را فراموش نكرده ايم و امروز با اعتبار بالايي پروژه انتقال گاز از خط لوله اصلي دامغان جهت تقويت گاز ساري در دست اجراست و در همين راستا بحث توسعه محورهاي ارتباطي با اعتبارات كلان، توسعه فرودگاه مركز استان را در دست پیگیری داریم. وي افزود: در رابطه با فرودگاه درصدد هستيم، زائرين خارجي مشهد را در ساري بنشانيم تا مهمان ما باشند چون كاري در راستاي توسعه اقتصادي محسوب مي شود.

فرماندار ساري نیز گفت: طي سالهاي قبل پروژه هايي در ساري وجود داشت كه مسكوت مانده بود ولي بدليل همگرايي و اتفاق و اتحاد مسئولان استان مازندران و مركز استان، تعامل و تلاش شورا و شهردار در مسير اجرا قرار گرفت و اهتمام دولت تدبير و اميد هم، بارقه اميد را در اين فضا دميده است. جواد واحدی گفت: اكنون پروژه هاي شهري با ۵۰ درصد تخصيص بودجه در حال اجراست كه در ۱۰ سال گذشته اين رقم بي سابقه بوده و تخصيص اعتبار پروژه هاي سفر دولت قبل را هم پيگير هستيم و براي تحقق آنها از تعريف هرگونه پروژه جديد خودداري كرديم. فرماندار مركز استان با اشاره به اثربخشي كارگروهي كه استانداري مازندران براي اجرايي كردن پروژه ها تشكيل داده است خاطرنشان كرد: برخي پروژه ها داراي ماهيت ملي هستند و محور ساري تاكام با ۲۸ ميليارد تومان اعتبار تاكنون ۴۰ درصد پيشرفت فيزيكي داشته است. وي ابراز اميدواري كرد كه با عزمي كه در مديران شهر وجود دارد، مي توان اين نويد را داد كه قطار توسعه ساري با سرعت بيش تري به پيش خواهد رفت. علیجان شمشيربند رئیس شورای شهر ساری نیز گفت: بي شك با ادامه فعاليت هاي شورا و شهرداري، ساري مي تواند به عنوان يك مركز مهم گردشگري، تفريحي و فرهنگي در سطح كشور معرفي شود، علاوه بر اين افزايش تفرجگاه ها و توسعه مراكز گردشگري، تا حدودي به اشتغالزايي هم كمك خواهد كرد. وي خاطرنشان كرد: يكي از ويژگي هاي شوراي شهر ساري در دوره چهارم، حضورنيروهاي با تجربه و با تخصص هاي مختلف است كه با وفاق و همدلي و هماهنگي، تصميمات بزرگ و مهمي را اتخاذ كردند و طرح ها و پروژه هاي زيربنايي از قبيل احداث كانال هاي هدايت آبهاي سطحي، كم كردن فشار ترافيك از مركز شهر با ايجاد مسيرهاي در رو مانند سي متري شهيد اندرخورا و ميانگذر شمالي، سي متري شهيدان شمشيربند، زيرگذر كوي اتحاد، پل كابلي، پل زغالچال، كمربندي شمالي، چندين پارك محله، توسعه پاركينگ هاي عمومي، منطقه گردشگري سكوتپه و نهضت آسفالت را اجرا كرده و پروژه هاي مهم ديگري همچون نيروگاه زباله سوز، شهربازي و زيرگذر پل گردن را در دستور كار دارند. وعده خروج پادگان از ساری محقق نشد شمشيربند در ادامه يادآور شد: توسعه مركز استان سالهاي متمادي در گفتمان مديران شهرستان، استان و كشور بوده و وعده هايي در اين رابطه به مردم داده شد ولي تاكنون اتفاق خاصي نيفتاده است از جمله وعده خروج پادگان از داخل شهر كه هنوز عملي نشده و بنده امروز مي خواهم از سوي همكاران خود و نيز از طرف مردم صبور و فهيم ساري درخواست كنم حال كه دستاورد و خروجي اين نشست، تحقق يكي از آرزوهاي ديرينه مردم مركز استان يعني خروج پادگان ارتش مردمي از مركز شهر باشد. وی اظهار داشت: مسئله خروج پادگان و اختصاص ملك آن به فضاهاي ضروري شهري، مورد پيگيري جدي شوراو شهرداري است اما به نظر مي رسد اين مسئله فراتر از يك پروژه شهري و استاني بوده و با تصميمات مديران استان و حتي مديران ملي هم قابل حل نيست. وي افزود: مطلب بعدي كه باز هم نياز به توصيه و فرمان نماينده محترم ولي فقيه در استان دارد مسئله بازگشايي و تعريض خيابان امامزاده عباس است كه در سال گذشته توافقنامه اي بين شهرداري و اداره اوقاف امضا شد مبني بر اينكه اداره اوقاف زميني را در جوار امامزاده به شهرداري واگذار كند و شهرداري با ساخت وساز در آن و انتقال مغازه داران مسير به محل جديد نسبت به تعريض خيابان منتهي به امامزاده عباس اقدام کند.


۱۳۹۳/۷/۲۶ - ۱۲:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن