تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820893497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سقوط داخل پل، عاقبت فرار از دست پليس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۱:۱۴ق.ظ)
سقوط داخل پل، عاقبت فرار از دست پليس سارق خودروي دوو كه بي توجه به ايست مأموران پليس راه ميامي استان سمنان از صحنه متواري شده بود، به داخل پلي در يك جاده در دست احداث سقوط كرد و دستگير شد.
به گزارش خبرگزاري موج، برابر اعلام پليس راه استان سمنان، ساعت 10 روز گذشته تيم گشتي پليس راه ميامي در محدوده چشمه سفيد و عباس آباد، به يك دستگاه سواري دوو مشكوك شده و موضوع را پيگيري مي كنند.
اين گزارش مي افزايد، پس از استعلام از سيستم پليس راهور ناجا مشخص شد خودرو سرقتي است و تيم گشتي پليس راه با رعايت تمامي جوانب براي متوقف كردن دوو سيلو اقدام مي كنند.
گزارش دريافتي حاكي است، راننده بدون توجه به ايست مأموران از محل فرار مي كند كه عمليات تعقيب از سوي گشت پليس راه آغاز مي شود.
بنا بر اين گزارش، راننده در اثناي فرار وارد جاده اي در دست احداث مي شود و به علت ناآشنايي به مسير به داخل پلي سقوط مي كند.
در گزارش پليس راه استان سمنان آمده است، راننده بداقبال پس از سقوط داخل پل نيز از خودرو پياده شده و مسافتي نيز فرار مي كند كه سرانجام با تلاش مأموران گشت پليس راه دستگير مي شود.
در ادامه نيز متهم براي انجام تحقيقات تكميلي تحويل پليس آگاهي شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن