تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801186389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يادمان شهداي جنگ ايران و روس ساخته مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۳ (۹:۲ق.ظ)
يادمان شهداي جنگ ايران و روس ساخته مي‌شود فرماندار هاديشهر در ديدار با مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران آذربايجان شرقي از اختصاص قطعه صالحين و ساخت يادمان شهداي جنگ ايران و روس و جنگ جهاني دوم که در سال هاي 1305 و 1320 اتفاق افتاده، در شهرستان هاديشهر خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، قاسم صمديان مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران آذربايجان شرقي با هدف نظارت و کنترل امور شهرستاني، بررسي مشکلات، ديدار با همکاران و مسؤولان به شهرستان جلفا سفر کرد.
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان ضمن بازديد از شهرستان مشکلات بنياد را بررسي و دستورات لازم را صادر نمود.
قاسم صمديان همچنين با زاهد محمودي فرماندار شهرستان هاديشهر ديدار و گفتگو کرد.
فرماندار هاديشهر در اين ديدار گفت ما هرچه داريم از شهدا و ايثارگران است، اين خانواده‌ها بزرگواري‌هاي بسياري دارند و از طرح درخواست‌هاي مادي پرهيز مي‌کنند بنابراين هرچه در توان داريم در طبق اخلاص گذاشته و تقديم ايثارگران و خانواده‌هاي آنان مي‌کنيم، ما حتي خانواده‌هاي شاهد و ايثارگري که در دورترين روستاهاي شهرستان سکونت دارند ديدار نموده و به مشکلات آنان رسيدگي مي‌کنيم.
زاهد محمودي گفت: حضور در مراسم تشييع‌جنازه والدين معظم شاهد و مراسم ترحيم آن‌ها جزو برنامه‌هاي لاينفک فرمانداري و دستگاه‌هاي اجرايي بوده و باافتخار در اين مراسم شرکت مي‌کنيم.
وي افزود در اين ديدارها امام‌جمعه، فرمانده سپاه، فرمانده نيروي انتظامي و ساير مسؤولين شهرستان ما را همراهي مي‌کنند و معمولاً سعي مي‌کنيم مشکلات را درهمان جا حل‌وفصل کنيم.
همچنين فرماندار هاديشهر از اختصاص قطعه صالحين و ساخت يادمان شهداي جنگ ايران و روس و جنگ جهاني دوم که در سال‌هاي 1305 و 1320 اتفاق افتاده، در شهرستان هاديشهر خبر دارد.
قاسم صمديان مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي گفت: بنياد شهيد و امور ايثارگران اداره نيست بلکه آستان شهداست بنابراين دستگاه‌هاي اجرايي کشور بايد با اين نگاه به اين نهاد مقدس را بيانديشند.
وي تأکيد کرد: بايد دستگاه‌هاي اجرايي تلاش کنند که اين فرهنگ را جا بيندازند که مردم قدردان فداکاري و ايثارگري‌هاي شهدا و ايثارگران باشند و جامعه بايد در حفظ حرمت شهيد و شهادت اهتمام ورزند، همان‌طوري که تابه‌حال قدردان بوده و اين حرمت حفظ شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن