تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819362370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس شالکه: دي‌متئو شبيه يوآخيم لو است!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رئيس شالکه: دي‌متئو شبيه يوآخيم لو است!
روز شنبه شالکه و هرتابرلين با هم روبرو مي‌شوند. اين نخستين حضور دي‌متئو روي نيمکت شالکه است.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آنکه روبرتو دی‌متئو سرمربی جدید شالکه در یک بازی رسمی محک شده شود، کلمنس تونیس رئیس این باشگاه از مشاهده سبک رهبری این مربی ایتالیایی و جدیتش در انجام وظیفه به وجد آمده است.
علاوه‌براین تونیس معتقد است شباهت‌هایی بین دی‌متئو و یوآخیم لو وجود دارد. او به "بیلد" گفت: "هر دو آنها آدم‌های بسیار خاصی هستند و دانش زیادی درمورد فوتبال دارند. آنها با جذبه‌ای که دارند تفکرات خود را پیاده می‌کنند. البته برایشان مهم نیست چطور تاثیر می‌گذارند و چگونه توصیه‌هایشان کارگر می‌افتد، بلکه مهم چیزی است که می‌گویند. روبرتو دی‌متئو مثل یوآخیم لو است. من خیلی از او راضی‌ام. اگر تمرین ساعت 14:30 شروع شود، او 7:45 در باشگاه است. خیلی اصولی کار می‌کند و تفکراتش را بطور دقیق انجام می‌دهد. چیزی که مرا تحت تاثیر قرار داد این بود که او از همان ابتدا این مسئله را برای بازیکنان روشن کرد که در رختکن تیم، اوست که رئیس است. این دقیقا روحیه من است. امیدوارم بزودی نتایج خوبی در زمین بگیریم. من انتظار دارم تیم دیگری را از شالکه ببینم؛ البته دی‌متئو نمی‌تواند جادو کند. ولی من آرزوی پیروزی شالکه را در بازی هفته آینده دارم. خیلی زود دست‌خط مربی جدیدمان را خواهیم دید."



شالکه 04


1393/07/26 00:31  تعداد بازدید: 764





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن