تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798967489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاشاني: با هيچ مربي مذاکره نکرده‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کاشاني: با هيچ مربي مذاکره نکرده‌ام
مدير تيم فوتبال المپيک ايران گفت: روز يکشنبه هفته پيش‌رو و پس از جلسه با کميته فني فدراسيون فوتبال درباره آينده وينگادا تصميم‌گيري خواهيم کرد.

حبیب کاشانی در خصوص انتخابش به عنوان مدیر تیم فوتبال المپیک کشورمان اظهار داشت: پیش از عید غدیر آقای کفاشیان با من تماس گرفت و قرار یک جلسه را گذاشت که یک روز بعد از عید نشستی را با کفاشیان برگزار کردم. او در این نشست از مشکلات تیم المپیک صحبت کرد و از من خواست به این تیم کمک کنم. از آنجایی که هر کسی آرزو دارد به کشورش کمک کند من با کمال میل از این پیشنهاد استقبال کردم.

به گزارش تسنیم، وی با ابراز امیدواری از اینکه فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، اصحاب رسانه و مردم آرزوی 40 ساله کشورمان برای حضور تیم فوتبال در المپیک را تحقق ببخشند، درباره اختیاراتش در چارچوب تیم امید عنوان کرد: آقای کفاشیان به من گفت که می‌توانم تمام اختیارات او را در قالب تیم امید داشته باشم. بالاخره مسئولیت بدون ابزار امکانپذیر نیست و باید ابزار کار مهیا باشد تا بتوانیم خواسته به حق مردم را محقق کنیم.

مدیر تیم المپیک کشورمان درباره وضعیت نلو وینگادا و اینکه تکلیف این مربی چه می‌شود، خاطرنشان کرد: قرار است یکشنبه با متخصصان فوتبال و کارشناسان در قالب کمیته فنی جلسه‌ای را برگزار کرده و در مورد وینگادا تصمیم‌گیری کنیم. این درست است که شاید قطع همکاری با وینگادا ضرر مالی در پی داشته باشد اما اگر بحث ابهت کشور در میان باشد هر ضرری را می‌پذیریم و اگر فسخ قرارداد به نفع ما باشد این مسئله را پیگیری خواهیم کرد.

کاشانی که با برنامه ورزش و مردم گفت‌وگو می‌کرد، ادامه داد: من تخصص فنی ندارم و پس از جلسه با کارشناسان درباره آینده وینگادا تصمیم‌گیری می‌کنیم. با توجه به اینکه زمان‌مان کم است حتی حاضریم ضرر مالی را متحمل شویم اما انتظارات را برآورده کنیم.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود دو مربی ایرانی را برای حضور در کادر فنی تیم امید در نظر گرفته است، گفت:‌ تمام این صحبت‌ها شایعه است من هنوز با کمیته فنی جلسه‌ای نداشته‌ام تا بخواهم درباره حضور شخصی در تیم المپیک یا فسخ قرارداد با وینگادا تصمیم‌گیری کنم. تمام این صحبت‌ها شایعه است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: ما قرار است با کی‌روش هم جلسه داشته باشیم تا بتوانیم با تعامل کامل تیم را به المپیک برسانیم. با توجه به اینکه برخی از بازیکنان تیم االمپیک در تیم بزرگسالان بازی می‌کنند این تعامل باید وجود داشته باشد.

مدیر تیم امید کشورمان ادامه داد: مهمترین وظیفه همه ما اتحاد است. ما باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم به المپیک صعود کنیم و وقتی می‌بینم کشور عراق و یا کره شمالی با آن همه مشکلات در آسیا به مقام می‌رسند از خودم می‌پرسم چه اتفاقی رخ داده که فوتبال ما با اینهمه متخصص، استعداد و توان مالی 40 سال است به المپیک نرفته است. باز هم تاکید می‌کنم تا اتحاد نباشد کاشانی و کاشانی‌ها به تنهایی نمی‌توانند هیچ کاری انجام بدهند و فقط با اتحاد می‌شود المپیکی شد.


تيم اميدحبيب کاشاني (مدير تيم)


1393/07/25 10:26  تعداد بازدید: 1,509





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن