تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803751172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از درآمد میلیاردی فردوسی پور تا آزادی تجاوز به حیوانات در دانمارک


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از درآمد میلیاردی فردوسی پور تا آزادی تجاوز به حیوانات در دانمارک


نگاهی به برخی اخبار و مطالب سایت های مختلف در پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر روز پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳.../ درآمد نیم میلیارد تومانی عادل فردوسی پور در نود، پیامک سازنده موج سوم به رو در رو با شیطان، چاقی بیش از حد وزیر، زیارت قبر در امریکا، ... تعظیم به جسد اگرچه بعضی ها، بدون اشاره به بی کیفیتی و گرانی بیش از اندازه برخی کالاها و گاهی برای پنهان کردن سودجویی مفرط و ناتوانی خود، مدام بر سر چین و چینی ها و کالاهای چینی نق می زنند، اما این کشور و مردمانش، خوبی هایی هم دارند که سزاوار تحسین است. این عکس مربوط به لحظه ای است که پزشکان و متخصصان چینی، هنگام خروج جسد یک پسربچه 11 ساله از اتاق عمل، به نشانه احترام به آن تعظیم می کنند. این پسربچه مبتلا به تومور مغزی بود و پیش از مرگ، با اهدا اعضای بدنش به بیماران، جان چندین نفر را نجات داد.
احترام به اهدا کننده عضو
بیشتر   آرامگاه سعدی در زمان قاجار
آرامگاه سعدی در زمان قاجار
بیشتر   وحشت بان کی مون در تونل بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل که به سرزمین های اشغالی فلسطین رفته بود، پس از بازدید از تونلی که فلسطینیان برای خروج از محاصره ساخته بودند، گفت: من از مشاهده این تونل‌های زیرزمینی که به منظور نفوذ برای اهداف تروریستی مورد استفاده قرار گرفته است، یکه خوردم و وحشت کردم. من به ویژه حملات راکتی حماس و همچنین حملات از طریق تونل‌های زیرزمینی را محکوم می‌کنم. این غیرقابل قبول است.
ترس بان کی مون
بیشتر     درآمد نیم میلیارد تومانی عادل فردوسی پور از نود وقتی مجری برنامه نود در سال 90 ادعا کرد که فقط ماهی یک و نیم میلیون تومان در آمد دارد، بسیاری از مخاطبان دوست داشتند بگویند که "اجازه دهید قانع نشویم" ! . اکنون پس از 4 سال عادل فردوسی پور به عنوان تهیه کننده برنامه نود برای هر دقیقه بیش از 90 هزار تومان می گیرد و حتی اگر درآمد پیامک ها و آگهی های بازرگانی هم لحاظ نشوند، درآمد فردوسی پور به حدود نیم میلیارد تومان می رسد و از فردی که اغلب اهالی فوتبال را دعوت به صداقت می کند، توقع می رود که خود نیز به قول خودش، مردم را "جیگر" فرض نکند.
حقوق عادل فردوسی پور
بیشتر   پیامک حاتمی کیا برای رودررو با شیطان پس از پخش مستند «رو در رو با شیطان» از سیما، ابراهیم حاتمی‌کیا با ارسال پیامکی به سردار علیرضا تنگسیری، جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه و یکی از راویان حاضر در این مستند واکنش نشان داد. جالب آنکه حاتمی کیا چند سال پیش فیلمی درباره همین موضوع ساخت و نام آن را موج سوخته گذاشت. در موج سوخته حاتمی کیا، ناوها و بالگردها و سربازان امریکایی بسیار مهربان تر و عاقل تر از رزمنده خشن و عقده ای ایرانی به تصویر کشیده شده بودند و به همین علت در آن زمان اجازه پخش به آن نداده شد.
موج مرده حاتمی کیا و رو در رو با شیطان
بیشتر   بی توجهی مسئولان به مرتضی احمدی مرتضی احمدی، بازیگر ایرانی به شدت از بیماری رنج می برد و تاکنون، مسئولان سینمایی و مقامات خانه سینما به او رسیدگی نکرده اند.
مرتضی احمدی
بیشتر     وزیر بهداشت چاق چاقی وزیر بهداشت بلژیک تبدیل به موضوع انتقادی رسانه های این کشور و حتی، کشورهای دیگر شده است. منتقدان می گویند که وزیر بهداشت باید الگوی دیگران باشد.
وزیر بهداشت چاق
بیشتر   دعوا برسر پرچم دیدار تیم های آلبانی و صربستان در مقدماتی یورو 2016 به علت به نمایش درآمدن یک پرچم غیر رسمی به آشوب کشیده شد.
کتک زدن پلیس
بیشتر   زیارت قبر جرج واشنگتن مقامات سعودی و شیوخ وهابی که احترام گذاشتن به هر قبری، حتی مزار پیامبر و فرزندانش (س) را شرک و بت پرستی می دانند، از سالها پیش در هر سفری که به امریکا می روند، قبر جرج واشنگتن را زیارت کرده و به آن ادای احترام می کنند.
زیارت قبر در امریکا
بیشتر   ممنوعیت  تجاوز به حیوانات در دانمارک دن جورجن‌سن وزیر غذا و کشاورزی دانمارک گفته است: تصمیم گرفته‌ام که انجام عمل جنسی با حیوانات را ممنوع اعلام کنیم. دلایل زیادی هم دارد که مهمترین آن، آسیبی است که به شهرت کشور توسط قانون اجازه عمل جنسی با حیوانات زده شده اشت. وی همچنین گفته است که حیوانات نمی‌‌توانند بگویند که این کار را نکنید بنابراین باید ممنوع شود.
آزادی تجاوز به حیوانات
بیشتر


پنج شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن