تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819224152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز هشتمین دور مذاکرات ایران و 1+5


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آغاز هشتمین دور مذاکرات ایران و 1+5
هشتمین دور مذاکرات ایران و 1+5 در ادامه مذاکرات سه جانبه هیات های مذاکره کننده ایران، آمریکا و اتحادیه اروپا ساعت 11 به وقت محلی در مقر سازمان ملل در وین آغاز شد.
آفتاب: دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 روز پنج شنبه به درخواست ایران و برای هماهنگی و اطلاع همه طرف‌ها از نتایج مذاکرات روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه میان هیات‌های مذاکره‌کننده ایران، آمریکا و نماینده اتحادیه اروپا که در سطح وزیران خارجه، معاونان و کارشناسی برگزار شد، انجام می‌شود.


پیش از آغاز مذاکرات روز پنج شنبه سید عباس عراقچی با همتای روسی خود دیدار کرد.


همچنین معاونان وزیران خارجه 1+5 با حضور اشتون به رایزنی با یکدیگر پرداختند.


تمامی اعضای گروه 1+5 صبح پنج شنبه خود را به وین رسانده اند.


به گفته مقامات نزدیک به هیات مذاکره‌کننده ایران تصمیم برای برگزاری مذاکرات در سطح ایران و 1+5 روز سه‌شنبه اتخاد شد و از قبل این تصمیم گرفته نشده بود.


جان کری و محمدجواد ظریف روز چهارشنبه با حضور کاترین اشتون به مدت شش ساعت مذاکره کردند.


بر اساس گزارش رسانه ها، یک مقام ارشد آمریکایی روز چهارشنبه در پایان مذاکرات سه‌جانبه کری، اشتون، ظریف گفت که مذاکرات بسیار پیچیده است.


وی که نخواست نامش فاش نشود، با بیان این که مذاکرات "بسیار پیچیده" است و جزئیات فوق‌العاده زیاد است، افزود: توافق احتمالی دارای ضمایم بسیار زیادی خواهد بود.


این مقام آمریکایی با تکرار این مطلب که مذاکرات فعلی یک فرصت تاریخی است مدعی شد که ایران تصمیم به استفاده از این موقعیت تاریخی بگیرد.


به گزارش ایسنا، وی در ادامه گفت: می‌توانیم راهی برای رسیدن به یک توافق قابل‌راستی‌آزمایی را متصور باشیم که هم نگرانی‌های جامعه بین‌المللی در مورد برنامه هسته‌ای ایران را مرتفع کند و در عین حال برای مردم ایران فرصت‌های اقتصادی بیشتری فراهم کرده و به انزوا (ایران) پایان دهد.





مطالب مرتبط
مذاکرات هسته‌ای از زبان دستان ظریف و کری+تصاویر
رویترز: مقام آمریکایی از پیشرفت در مذاکرات هسته‌ای خبر داد


تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن