تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801628954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديران جديد تعاون، كار و رفاه اجتماعي در 3 شهرستان استان يزد معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > یزد
مديران جديد تعاون، كار و رفاه اجتماعي در 3 شهرستان استان يزد معرفي شدند
يزد ـ خبرگزاري مهر: طي سه مراسم جداگانه، مديران جديد اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي در شهرستان‌هاي تفت و مهريز و بافق معرفي شدند.



به گزارش خبرنگار مهر، مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان يزد در ابلاغي احمد مطهري را به عنوان سرپرست اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان تفت معرفي كرد. همچنين در ابلاغ ديگري، ناصر زارع به عنوان سرپرست اداره تعاون،كار و رفاه اجتماعي شهرستان مهريز منصوب شد. محمدحسين رياحي در ابلاغي ديگر، اصغر دشت آبادي را به عنوان سرپرست اداره كار، تعاون و رفاه اجتماعي شهرستان بافق معرفي كرد. مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي در يك روز با برگزاري دو مراسم توديع و معارفه در شهرستانهاي تفت و مهريز، مديران جديد را معرفي و سياست هاي اين اداره در استان يزد را ابلاغ كرد. شهرستان تفت در 15 كيلومتري، شهرستان مهريز در 30 كيلومتري و شهرستان بافق در 120 كيلومتري مركز استان يزد قرار دارند.


۱۳۹۳/۷/۲۳ - ۲۱:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن