تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798686656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

می‌خواهیم اولین قدم را در جام حذفی محکم برداریم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس:
می‌خواهیم اولین قدم را در جام حذفی محکم برداریم
درخشان گفت: حریف‌مان با تمام قوا و به صورت انتحاری مقابل ما بازی خواهد کرد و چیزی برای از دست دادن ندارد. ما هم این تیم را دست‌کم نمی‌گیریم و می‌خواهیم اولین قدم را در جام حذفی محکم برداریم.


به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، حمید درخشان در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کارگربنه گز از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (جام یادواره آزادسازی خرمشهر) گفت: ابتدا شهادت تعدادی از فرماندهان نیروی انتظامی در سانحه هوایی را تسلیت می‌گویم. ما در جام حذفی با تیمی بازی می‌کنیم که شناخت چندانی روی آن نداریم و در مقابل، آنها شناخت خوبی از پرسپولیس دارند و از روحیه بالایی نیز برخوردار هستند. بدون شک آنها برای بازی مقابل یک تیم بزرگ انگیزه‌هایی زیادی خواهند داشت و با شناخت کافی به میدان می‌آیند.
 
درخشان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا پرسپولیس با نتیجه پرگل پیروز می‌شود یا هواداران مانند بازی‌های لیگ باید استرس داشته باشند، تصریح کرد: طرفدار دوست دارد تیمش برنده شود و ما هم تلاش می‌کنیم تا این اتفاق رخ دهد. ما می‌خواهیم از سد تیم کارگر بنه گز بگذریم و به مرحله بعد جام حذفی صعود کنیم، آن هم با یک بازی خوب و نتیجه خوب.
 
سرمربی پرسپولیس در مورد دست‌کم نگرفتن حریف خاطرنشان کرد: ما اصلاً این تیم را دست‌کم نمی‌گیریم، چون این تیم مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارد و می‌خواهد اعاده حیثیت کند. اینگونه تیم‌ها با تمام قوا و شاید با فوق قدرت خود حتی در یک بازی معمولی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند. باز هم تأکید می‌کنم اصلاً تیم کارگر را دست‌کم نمی‌گیریم و می‌دانیم آنها با انجام یک بازی انتحاری خطرناک هستند. به همین خاطر با یک بازی حساب‌شده و منطقی می‌خواهیم پیروز شویم.
 
وی در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم تیمش برای بازی فردا گفت: به مانند دیدارهای گذشته محروم و مصدوم داریم و این وضعیت به قسمتی از تیم ما تبدیل شده است. علی‌عسگری، مهدی دغاغله و رضا نوروزی مصدوم هستند و حسین ماهینی هم محروم است.
 
درخشان درباره آخرین وضعیت پیام صادقیان و اینکه این بازیکن می‌تواند در بازی فردا پرسپولیس را همراهی کند، عنوان کرد: من منتظر هستم تا فدراسیون این موضوع را به ما اعلام کند. البته براساس سؤالی که پرسیدم محرومیت صادقیان از ساعت 24 امشب به پایان می‌رسد و او می‌تواند فردا برای ما بازی کند.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اومانا هم گفت: او قرار است فردا صبح به ایران برسد و ما منتظریم ببینیم شرایط او چگونه است.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیوستن مهرداد پولادی به الشحانیه قطر اظهار داشت: فدراسیون فوتبال این بازیکن را آزاد کرده و پولادی هم قرارداد بسته است. او از مجموعه ما خارج شده و دیگر بازیکن ما نیست که در موردش صحبت کنیم. در مجموع نمی‌توانیم کسی را به زور در پرسپولیس نگه داریم، چون بازیکنی که می‌خواهد برای این تیم بازی کند باید قلب و روحش با پرسپولیس باشد.
 
وی در واکنش به این مسئله که شنیده می‌شود برخی از بازیکنان پرسپولیس در اردوی کیش شب‌زنده‌داری می‌کردند، گفت: هرکسی نگاه و سلیقه خود را دارد. یکی می‌گوید شنیدیم فلانی تا فلان ساعت بیدار بوده و دیگری می‌گوید شنیدیم آن بازیکن تا دو صبح در اسکله حضور داشته اما شنیده‌ها مهم نیست. مطمئن باشید چنین حرف‌هایی صحت ندارد، چون در تیم من نظم و انضباط حرف اول را می‌زند. ما نه اجازه کار خاصی را دادیم و نه بازیکنان کار خارق‌العاده‌ای کرده‌اند. همیشه این مسائل در پرسپولیس بوده است. باز هم تأکید می‌کنم تمام مسائل انضباطی انجام شده و اگر مرخصی یا استراحتی بوده من اجازه دادم. اصلاً چنین صحبت‌هایی صحت ندارد و تا من در پرسپولیس هستم این اتفاقات رخ نمی‌دهد.
 
درخشان در خصوص اینکه برای گلر سوم چه فکری کرده است، گفت: چند وقتی است که دو دروازه‌بان امید ما در تمرینات حاضر می‌شوند و ما یکی از آنها را به لیست‌مان اضافه می‌کنیم.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن