تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803927620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای پروژه ارتقاء توربین نیروگاهی با همکاری دانشگاه های تهران و شریف


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همکاری دانش و صنعت؛ اجرای پروژه ارتقاء توربین نیروگاهی با همکاری دانشگاه های تهران و شریف تهران- ایرنا- قائم مقام مدیرعامل شرکت توگا گروه مپنا ( دانش بنیان ) گفت: پروژه ارتقاء توربین نیروگاهی با همکاری دو دانشگاه تهران و صنعتی شریف در دست اجرا است و تا یک سال آینده اولین نمونه راه اندازی می شود.


به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، " محمد اولیا" روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری دومین تور علمی ویژه اصحاب رسانه در شرکت مپنا با بیان این که شرکت ما با دانشگاه ها در ارتباط است افزود: یکی از پروژه های بزرگ شرکت توگا در گروه مپنا که با دانشگاه ها به عنوان زیر پروژه تحقیقاتی همکاری دارند ،پروژه ارتقاء مسیر توربین نیروگاهی است که از چند سال پیش شروع و تا کنون نسخه های مختلف توربین های ساخته شده توسعه پیدا کرده است .
وی بیان کرد: توربین طراحی شده در این پروژه راندمان و عملکرد توربین را به طور قابل توجهی بالا می برد. اکنون این پروژه بیش از 50 درصد مسیرخود را که اغلب طراحی در بخش توربین و کمپرسور است ، طی کرده و الان توربین با مجموعه پره های طراحی شده در ابتدای راه ساخت است .
اولیا ادامه داد: این شرکت با برخی از دانشگاه های کشوراز جمله صنعتی شریف ، امیر کبیر ، تهران ، صنعتی اصفهان و علم و صنعت در ارتباط است و پروژه های خوبی را به صورت مشترک اجرا کرده است .
وی افزود: چنانچه در پروژه های پره های داخل توربین در زمینه متالوژی و پوشش با دانشگاه صنعتی اصفهان، علم و صنعت و صنعتی شریف همکاری داشته ، همچنین با دانشگاه تهران، شریف و امیرکبیر در حوزه های دیگر صنعت توربین مانند آیرودینامیک ، کمپرسور و بخش توربین و احتراق به صورت جدی همکاری داریم.
" محمود سپهبدنیا" ، مدیر توسعه بازار شرکت توگا مپنا نیزدر این بازدید با ارائه تاریخچه ای از وضعیت شرکت مپنا گفت: مپنا (مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران) در سال 71 بر اساس مصوبه شورای اقتصاد تشکیل شد و شاید در حال حاضر اولین و بزرگترین پیمانکاران عمومی نیروگاهی در خاورمیانه و غرب آسیا واولین و بزرگترین سازنده کلیه تجهیزات اصلی نیروگاهی در ایران است.
وی با بیان این که مپنا متشکل از یک شرکت اصلی و 41 شرکت زیر مجموعه است، گفت: در واقع مپنا مدیر پروژه های بزرگ در صنایع نیرو، نفت و گاز، حمل و نقل ریلی به روش پیمانکاری است و در این زمینه طراح، سازنده، منتقل کننده و توسعه دهنده فناوری های راهبردی مورد نیاز تجهیزات کلیدی به کار رفته در صنایع محسوب می شود.
به گفته وی شرکت مپنا در سه بخش اصلی برق، بخش حمل و نقل ریلی و نفت و گاز فعالیت می کند.
وی بیان کرد: همچنین مپنا در حال حاضر شرکتهایی در کشورهای امارات متحده عربی، آلمان، ایتالیا، چین، اندونزی، عراق و دفاتری در کشورهای الجزایر، عراق، سوریه، عمان، نیجریه و آفریقای جنوبی دارد.
سپهبدنیا یادآور شد : مجموع واحدهای نیروگاهی سنکرون شده در دست احداث و در دست مذاکره گروه مپنا در داخل و خارج از کشور بالای 57 هزار مگاوات است.
به گفته وی، بر اساس گزارش روزنامه آمریکایی ، گروه مپنا دو درصد سهم مستقل توربین را در میان تولیدکنندگان برتر توربین دنیا بر عهده دارد.
وی خاطرنشان کرد: تا کنون پروژه های بین المللی ساخته شده در حال اجرا و در حال مذاکره مپنا با مجموع ظرفیت دو هزار و 470 مگاوات بوده است.
سپهبدنیا به برخی از پروژه های در دست اقدام شرکت مپنا اشاره کرد و گفت: از جمله این پروژه ها ، پروژه احداث 6.2 کیلومتر منوریل شهر مقدس قم ،فاز دو متروی کرج ، خط یک متروی اصفهان و پروژه برقی کردن خط ریلی تهران - مشهد است که در دست اجرا و در برخی موارد اجرا شده است.
گروه مپنا 34 هزار مگاوات برق کشور را نصب و راه اندازی کرده است.
علمی (3)** 9340 /1449


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن