تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803342902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرانه ورزش منطقه 6 تهران با افتتاح مجموعه ورزشی شهید جهان آرا به نیم متر می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرانه ورزش منطقه 6 تهران با افتتاح مجموعه ورزشی شهید جهان آرا به نیم متر می رسد تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه 6 تهران گفت: امروز با افتتاح مجموعه ورزشی شهید جهان آرا در منطقه 6 تهران سرانه ورزش به نیم متر در این منطقه می رسد.


عظیم بابایی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح مجموعه ورزشی شهید جهان آرا در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مجموعه ورزشی جهان آرا در سال 1387 با همت دبیران شورا یاران منطقه 6 با همکاری شهرداری این منطقه در محل زمین وقفی که متعلق به هیات قمربنی هاشم (س) است، آماده احداث شد.
وی ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه 6 که در مرکز شهر تهران با 6 ناحیه و 18 محله قرار گرفته است حدود 3.3 درصد از وسعت شهر تهران را به خود اختصاص داده است.
بابایی با اشاره به اینکه سرانه ورزشی برای هر شهروند در این منطقه 9 سانتی متر است، گفت: با توجه به چنین شرایطی ایجاب می کرد تا فعالیتهای متنوعی در زمینه توسعه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در این منطقه انجام شود.
وی با بیان اینکه طی سالهای اخیر، فعالیتهای گسترده ای برای توسعه و تجهیز فضاهای فرهنگی ورزشی، خدماتی و تفرجگاههای عمومی در این منطقه توسط مدیریت شهری انجام شده است، افزود: مجموعه ورزشی شهید جهان آرا در منطقه 6 شهرداری تهران با مساحتی بیش از 3 هزار و170متر مربع زیربنا در دو طبقه و نیم با امکانات ورزشی مناسب، آماده ارایه خدمات به شهروندان تهرانی است.
شهردار منطقه 6 شهرداری تهران ادامه داد: در این مجموع امکانات ورزشی شامل استخر، سونای خشک و بخار، حوضچه آبسرد، جکوزی، اتاق ماساژ ایروبیک در طبقه پایین و بدنسازی و سالن های بازی های توپی در طبقات بعدی منظور شده است.
مدیر ورزش منطقه 6 نیز با اشاره به اینکه مدیریت این مجموعه ورزشی به سازمان ورزشی شهرداری واگذار شده است به خبرنگار ایرنا گفت: این مجموعه با یارانه ای که در نظر گرفته شده است از فردا پنجشنبه 24 مهرماه به منظور بهره برداری در اختیار شهروندان تهرانی به ویژه اهالی منطقه 6 قرار داده می شود.
کاظم دستگردی به شرایط استفاده شهروندان از این مجموعه ورزشی اشاره کرد و افزود: در طول هفته روزهای فرد آقایان و روزهای زوج نیز بانوان می توانند از امکانات بخش های مختلف این مجموعه استفاده کنند.
وی با ابراز امیدواری از افزایش سرانه ورزشی این منطقه با افتتاح مجموعه ورزشی جهان آرا افزود: با توجه به سالن چند منظوره سوله ورزشی شهرک والفجر (با مساحتی حدود 3هزار مترمربع در شمال بزرگراه کردستان)، مجموعه ورزشی الزهرا در خیابان ایرانشهر (ویژه بانوان) و چند زمین چمن مصنوعی در حال بهره برداری در این منطقه و همچنین تجهیز و ساماندهی فضاهای ورزشی روباز در سال آینده، سرانه ورزشی این منطقه بیشتر خواهد شد.
دبیر مجمع دبیران شورایاران منطقه 6 نیز به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اینکه زمین این محوطه در سال 63 وقف حسینیه قمر بنی هاشم (س) بود طی تفاهم نامه ای با شهردار وقت بودجه ای برای احداث این بنا تخصیص داده شد.
جمشید رحمان پناه ادامه داد: در این تفاهم نامه یک سالن چند منظوره ورزشی شامل استخر سالن والیبال، بسکتبال، فوتسال و چند ورزش دیگر پیش بینی شده بود که به مدت340 روز در اختیار برنامه ورزشی و بقیه ایام در اختیار هیات قمربنی هاشم (س) برای انجام مراسم ملی و مذهبی در سالن فوتسال قرار بگیرد.
وی در ادامه گفت: با توجه کمبود فضای عام المنفعه برای فعالیتهای ورزشی بنا شد فضایی برای هیات قرار داده شود تا بقیه ایام نیز این مجموعه در اختیار شهروندان قرار بگیرد.
دبیر شورایاری محله یوسف آباد افزود: در حال حاضر با مسوولان دانشگاه تربیت معلم نیز توافقی صورت گرفته است تا برای استفاده از امکانات ورزشی در اختیار شهروندان قرار داده شود.
در آیین افتتاحیه این مجموعه ورزشی کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، اسماعیل دوستی عضو شورای شهر تهران، سیدمحمد آقامیر رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، عظیم بابایی شهردار منطقه 6 داریوش ارجمند بازیگر سینما، حمیدسوریان قهرمان کشتی فرنگی جهان والمپیک، اعظم مقصودلو مربی کبدی و جمعی از مسوولان و ورزشکاران و دبیران شورای یاری محله منطقه 6 تهران حضور داشتند.
منطقه شش شهرداری تهران یکی از مناطق 22 گانه شهرداری تهران است که جمعیت ساکن (در شب) حدود 250هزار نفر که در طول روز به هنگام فعالیت های تجاری، اداری و دانشگاهی جمعیت درحال تردد به بیش از یک میلیون نفر می رسد.
تهرام/1699/ 699


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن