تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799028995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشان:حضور رئال مادرید موفقیت بزرگی برای فوتبال ایران بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: درخشان:حضور رئال مادرید موفقیت بزرگی برای فوتبال ایران بود تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه حضور تیم رئال مادریددرایران موفقیت بزرگی برای فوتبال کشور محسوب می شد، گفت: متاسفانه برخی هااین مساله را همچون نیزه ای درچشمان پرسپولیس فرو بردند.


به گزارش ایرنا، حمید درخشان روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با کارگربنه گز بوشهر که با تاخیر 30 دقیقه ای آغاز شد، اظهار داشت: شناختی از تیم حریف نداریم اما می دانیم آنان به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده اند.
وی افزود: آنان مقابل ما با تمام قوا و انتحاری بازی می کنند، چون چیزی برای از دست دادن ندارندومانیزنمی خواهیم حریف رادستکم بگیریم چراکه می خواهیم قدم اول را محکم برداشته و در ادامه به شرایط بهتری برسیم.
سرمربی سرخپوشان ادامه داد: طرفداران دوست دارند تیم به برتری برسد و ما نیز در هر دیدار تلاش می کنیم تا علاوه بر ارائه بازی خوب به برتری دست یابیم.
وی بااشاره به اینکه حریف ازسوی بازیکنان پرسپولیس دستکم گرفته نمی شود عنوان کرد:آنان برای نشان دادن توانایی خود باقدرت بیشتری نسبت به مسابقات دیگر به میدان می روند.
درخشان گفت: مثل همیشه مصدوم و محروم داریم.حمیدرضا علی عسگر،مهدی دغاغله و رضا نوروزی مصدوم و حسن ماهینی محروم است.
وی در مورد محرومیت پیام صادقیان عنوان کرد:محرومیت وی امشب به پایان می رسد و از فردا می تواند به میدان برود و مایکل اومانا نیز که برای همراهی تیم ملی کاستاریکا رفته بود، امشب به تهران باز می گردد.
درخشان در خصوص سوال خبرنگاری که چرا فوتبالیست ها به سوی بازیگری و هنرمندان به سوی فوتبال آمده اند، اینگونه پاسخ داد: این سوال فنی نیست و نمی توانم جواب بدهم.
وی در مورد حاشیه هایی که برای رویایی با رئال مادرید ایجاد شد تصریح کرد: نمی خواهم وارد مسائل مدیریتی شوم، ولی آوردن رئال مادرید به کشور نشان می دهد که ایران ثبات کامل دارد که می تواند این تیم بزرگ را دعوت کند. رئال برند جهانی است و من از نگاه فنی به این موضوع نگاه می کنم.
درخشان افزود: وقتی رئال مادرید به ایران سفر کند نشان می دهد که ارتباطات فوتبال ایران بالا است وازسوی دیگرزمانیکه این تیم به ایران می آیدشرایط عالی برای فوتبال کشورمان به وجود می آید و باید تبلیغ کنیم که کشور آسیایی مثل ایران به جایی رسیده که می تواند با رئال بازی کند.
این مربی اینگونه افزود:اگراین مسابقه برگزارشود انتظار نمی رود 10 گل به این تیم بزنیم و حضور مادریدی ها در تهران هم افتخاری برای فوتبال است.
وی افزود:در شرایط کنونی هر تیمی را که دعوت می کنیم با ترس و لرز به ایران می آید. زمانیکه بایرن مونیخ به تهران آمد تصور می کرد به کشوری می رود که همه با اسلحه هستند اما با حضور در ایران نظرشان تغییر کرد.
درخشان در پاسخ به این سوال که چرا برای 2 بازی تدارکاتی تیم ملی، لیگ تعطیل شد گفت: این سوالات را باید از سرمربی تیم ملی بپرسید که با بنفیکا بازی کنیم یا تیم های بزرگتر! همه ما تابع هستیم و باید به ان کمک کنیم اما اگر دربرنامه های این تیم اتفاق خوبی رخ نداد باشگاه ها جوابگوی آن نیستند.
سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه باشگاه برنامه ای برای دیداربااتلتیکومادرید ندارد گفت: نامه اتلتیکو پس از مذاکرات پرسپولیس با رئال مادرید ارسال شد که با یک میلیارد و 800 هزار یورو درخواست کرده بود و با توجه به مشکلات مالی باشگاه، امکان پرداخت آن وجود ندارد وتاآنجاییکه می دانم، قرار نبود برای دیدار با رئال مادرید چنین مبالغی پرداخت شود.
وی درمورد شرایط مهرداد پولادی گفت: فدراسیون فوتبال این بازیکن راآزاد اعلام کردوپولادی نیزبه لیگ قطررفت وازمجموعه ما خارج شد. ضمن اینکه نمی توانیم او را به زور به تیم برگردانیم. کسی که پرسپولیس را دوست دارد باید قلب و روحش با تیم باشد.
طبق برخی خبرها پولادی سرباز بوده و امکان خروج از کشور را ندارد.
وی درخصوص اینکه گفته می شود بازیکنان پرسپولیس دراردوی کیش شب زنده داری داشتند اظهار کرد: هر فردی نگاهی دارد و بر اساس سلیقه برخورد می کند و همه براساس شنیده های خود قضاوت می کنند، اما مطمئن باشید در تیم نظم و انضباط وجود دارد و بازیکنان بدون اجازه جایی نمی رود. درخشان برای وجود داشتن اینگونه حرف و حدیث ها در فوتبال ایران ابراز تاسف کرد.
این دیدار عصر فردا (پنجشنبه) از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
ورزشی(1)**2024**9122**1590


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن