تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798325265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در صورت پرداخت اعتبار، شیر مدارس توزیع می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دبیر کمیته ملی شیر مدارس در گفت و گو با پانا: در صورت پرداخت اعتبار، شیر مدارس توزیع می شود خبرگزاری پانا: دبیر کمیته ملی شیر مدارس گفت: دولت اعتبار احتمالی برای توزیع شیر در مدارس را برای سال تحصیلی جدید 450 میلیارد تومان مقرر کرده است.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۳ مهر ساعت 12:16



سرویس آموزش و پرورش خبرگزاری پانا:بعد از انقلاب به‌دلیل مشکلات جنگ توزیع شیر رایگان مدارس متوقف شد تا اینکه از اواخر دهه 70 مقرر شد که حداقل 70 نوبت شیر در مدارس ابتدایی و راهنمایی توزیع شود ، اما برنامه توزیع شیر رایگان همواره با فراز و نشیب‌ها و کاستی‌هایی روبه‌رو بوده است؛ مثلا در سال 89 با قطع یارانه شیر به موضوع سرانه مصرف آسیب زیادی وارد شد و بسیاری از دامداری‌ها هم به‌علت افزایش قیمت حامل‌های سوخت علوفه و کاهش تقاضا متضرر شدند و توزیع شیر مدارس هم دچار مشکل شد. از سوی دیگر کارشناسان تغدیه معتقدند چون دوران سال تحصیلی حدود 220 روز است حداقل باید 150 روز شیر در مدارس توزیع شود . به هر صورت یکی از دم دست‌ترین، مطمئن‌ترین و شفاف‌ترین روش‌های افزایش مصرف سرانه شیر و لبنیات همین توزیع رایگان شیر در مدارس و اختصاص یارانه ویژه به آن است؛ کما اینکه گفته می‌شود در دو دهه اخیر کشورهای شرق آسیا مانند مالزی و اندونزی با حمایت گسترده از طرح توزیع شیر مدارس تعداد ایام توزیع را به 240 تا 260 روز در سال رسانده‌اند (حتی در ایام تعطیل) و موفق شده‌اند از این طریق با پدیده کوتاه‌قدی شایع در آن ممالک نیز مقابله کرده و متوسط قد نوجوانان کشورهای خود را تا حدود پنج تا هفت سانتی‌متر افزایش دهند.
 
توزیع شیر در سال جاری اما در مورد توزیع شیر مدارس در سال تحصیلی امسال، داریوش احمدی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، گفت: بخشنامه ای درباره تعیین میزان اعتبار شیر مدارس ابلاغ نشده است و سیاست های کلی این موضوع را باید سرپرست توسعه و مدیریت پشتیبانی مورد بررسی قرار دهد. وی افزود: طبق برنامه ای که دولت مصوب کرده مقرر شده است که 300 میلیارد تومان اعتبار از سوی معاونت راهبردی و هدفمندسازی یارانه ها و 150میلیارد تومان از سوی معاونت بودجه برای توزیع شیر درنظر گرفته شود اما این بودجه هنوز به دست ما نرسیده که بتوانیم روی آن اقداماتی  انجام دهیم. دبیر کمیته ملی شیر مدارس ادامه داد: برای توزیع شیر در مدارس با شرکت خاصی قرارداد بسته نمی شود، بلکه در هر استان با هماهنگی های لازم با شرکت های توزیع در مدارس انجام می شود. احمدی افزود: شیر توزیع شده همانند سال های گذشته صنعتی بوده و از نظر کیفیت مطلوب است. وی تاکید کرد: برای توزیع شیر به موقع در مدارس موسسه استاندارد بحث کیفی را مورد نظارت قرار داده و ارزیابی عملکرد را آموزش و پرورش انجام خواهد داد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن