تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804559632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شش مازندرانی در پاراآسیایی اینچئون /در جستجوی افتخارات تکرار نشدنی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شش مازندرانی در پاراآسیایی اینچئون /در جستجوی افتخارات تکرار نشدنی ساری – ایرنا- دومین دوره بازی های پاراآسیایی در شرایطی روز جمعه به طور رسمی افتتاح می شود که شش نماینده پر امید مازندران ، هدفی جز قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی و رسیدن به مرز افتخارات دست نیافتنی ندارند .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ورزش مازندران در دوره گذشته این رقابت ها هشت نماینده داشت که این ورزشکاران موفق به کسب مدال از بازی های گوانگ ژو شدند .
در رقابت های امسال ، اگر چه تعداد ورزشکاران اعزامی مازندران کاهش یافت اما آمادگی مطلوب این ورزشکاران ، امیدواری ها برای بهبود کیفیت و کمیت مدال ها را بیشتر می کند .
رمضان صالحی
یکی از پرافتخارترین ورزشکار جانباز و معلول مازندران است. یک بازیکن برجسته در رشته والیبال نشسته که امکان ندارد در میادین بین المللی دست خالی بازگردد.
صالحی تاکنون 3 دوره پاراالمپیک را با مدال گذراند و چندین عنوان جهانی را کسب کرد. در چهار سال پیش در گوانگ ژو هم مدال طلا را بر گردن آویخت و در اینچئون هم از امیدهای کسب مدال طلا به شمار می رود. وی عنوان بهترین پاسور رقابتهای جهانی را در کارنامه دارد. این ساروی خوش نقش ما را در اینچئون سرافراز خواهد کرد.
مجید لشکری
مجید لشکری در حال حاضر از بهترین های تیم ملی والیبال نشسته کشورمان به حساب می آید. وی بسیار ممارست کرد تا در ترکیب نهایی تیم ملی قرار گیرد.
لشکری در گوانگ ژو حضور داشت و طعم شیرین کسب مدال طلای پاراآسیایی را چشید. لشکری که اهل قائمشهر است این بار بسیار امیدوار است که دوباره طلای چهار سال پیش را اینبار در اینچئون تکرار کند. وی به همراه رمضان صالحی از ارکان اصلی تیم ملی والیبال نشسته محسوب می شوند و منتظر درخشش آنان خواهیم ماند.
حمزه محمدی
تنها وزنه بردار مازندرانی است که در رقابت های پاراآسیایی اینچئون به میدان خواهد رفت. محمدی مدال ارزشمند طلای رقابت های پاراالمپیک 2008 چین و پاراآسیایی 2010 گوانگ ژو را در کارنامه دارد و برای سومین افتخار بزرگ بین المللی اش لحظه شماری می کند.
بزرگترین بدشانسی محمدی عدم حضور در پاراالمپیک 2012 لندن به علت مصدومیت بود. این پولاد مرد ساروی در جستجوی طلای اینچئون در یک دسته بالاتر است تا قدرتش را به رخ بکشد.
حسین صادقی
این دونده جوان و با انگیزه برای نخستین مرتبه است که به عضویت تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان در می آید.
صادقی که اهل ساری است در پی آن است که جزو ورزشکاران افتخارآفرین مازندران و ایران قرار گیرد. وی در اینچئون در دو ماده 800 متر و 1500 متر برای کشورمان خواهد دوید که امیدواریم به مدال خوشرنگ طلا برسد.
در کنار صادقی یکی از مربیان زحمتکش دو و میدانی مازندران که اهل بابل است به عنوان مربی تیم ملی به اینچئون رفت. ولی ا... آجیلی در سالیان اخیر قهرمانان شایسته ای را برای دو و میدانی کشور تربیت کرد تا ثابت کند هیچ چیزی از بقیه مربیان طراز اول کم ندارد.
عالیه محمودی
این بانوی ساروی تیرانداز چهار سال پیش در رقابت های پاراآسیایی گوانگ ژو در ماده 10 متر بانوان مدال برنز گرفت و این بار سعی دارد در اینچئون جبران مافات کند و مدال خوشرنگ تری را به دست آورد.
محمودی در گوانگ ژو تنها با 6 صدم امتیاز کمتر از نفر سوم به عنوان ششمی تیر اندازی ثابت اکتفا کرد. وی از استعدادهای برجسته تیر اندازی محسوب می شود که در اینچئون بر روی وی حساب ویژه باز کردند. محمودی در کارنامه اش مدال طلای رقابت های جهانی اسپانیا را در کارنامه دارد و این پشتوانه روحی خوبی است که در اینچئون موفق باشد.
سیده اعظم رضایی
سیده اعظم رضایی هم مانند همشهری اش عالیه محمودی در گوانگ ژو برنز گرفت. رضایی تاکنون نتوانسته به آنچه که شایسته اش است دست پیدا کند. وی می تواند در اینچئون در کسب نتایج درخشان برای تیم ملی تیراندازی کشورمان تاثیرگذار باشد. وی تجربه حضور در گوانگ ژو را در کارنامه دارد و اینچئون چندان برایش تازگی ندارد.
توان فنی بالای رضایی بر کسی پوشیده نیست وی در موقعیتی مشابه با عالیه محمودی به تصاحب مدال خوشرنگ طلا می اندیشد. انتظار می رود این دو بانوی ورزشکار جانباز و معلول مازندرانی در اینچئون پیام آورر شادی و سرور باشند.ک/3
7331/506


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن