تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803508142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم فارس در جایگاه نخست مسابقات قهرمانی شنای کشور ایستاد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تیم فارس در جایگاه نخست مسابقات قهرمانی شنای کشور ایستاد مشهد - ایرنا - مسابقات قهرمانی شنای مسافت کوتاه در رده سنی بالای 15 سال گرامیداشت جام قهرمانی ولایت در مشهد روز سه شنبه با قهرمانی تیم فارس پایان یافت.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی این استان گفت: در این رقابتها که با حضور 150 شناگر از استانهای مختلف کشور در مشهد برگزار شد، تیم فارس با مجموع 587 امتیاز در جایگاه نخست رده بندی تیمی ایستاد و مدرسه دلفین آبی مشهد و استان اصفهان هم به ترتیب دوم و سوم شدند.
"مجید مشتاق عشق" افزود: در ماده یکصد متر قورباغه نیز "امیرمحمد شجاعی فر" از تیم فارس، "آریا نسیمی شاد" از تیم مدرسه دلفین آبی مشهد و "شایان عظیمی" از تیم شهید نو فلاح تهران، رتبه های برتر را کسب کردند.
وی اظهار کرد: در ماده 100 متر پروانه، "افشین عسگری" از تیم البرز، "احمدرضا جلالی" و "امیرمحمد شجاعی فر" هر دو از فارس، در ماده 50 متر کرال پشت"جمال چاوشی فر" از اصفهان، "محسن مهمان نواز" و "محمد صحافی مقدم" هر دو از تیم مدرسه دلفین آبی مشهد، حائز رتبه های برتر شدند.
وی گفت: در ماده 200 متر مختلط، "احمدرضا جلالی" و "آرین علیایی" هردو از تیم فارس و "جمال چاوشی فر" از تیم اصفهان، در ماده 50 متر آزاد، "آرشام میرزایی" از تیم مدرسه دلفین آبی مشهد، "جمال چاوشی فر" از اصفهان و "احمدرضا جلالی" از فارس صاحب عناوین برتر شدند.
وی افزود: در ماده 200 متر کرال پشت نیز "محسن مهمان نواز" از تیم مدرسه دلفین آبی مشهد، "احمدرضا جلالی" از فارس و "سروش قندچی" از تیم آذربایجان شرقی، در ماده 1500متر آزاد، "آرین علیایی" از فارس، "امیرحسین عباسیان" از اصفهان و "سجاد فرشچی" از مدرسه شنای 9 دی، رتبه های برتر را کسب کردند.
رییس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی گفت: در این مسابقات سه رکورد ملی و سه رکورد رده سنی 13 تا 14 سال کشور نیز بهبود بخشیده شد.
به گفته وی، "محسن مهمان نواز" از تیم مدرسه دلفین آبی مشهد با ثبت زمان دو دقیقه و 12ثانیه و 58 صدم ثانیه در ماده 200 متر کرال پشت توانست رکورد این ماده را به نام خود ثبت کند.
رکورد قبلی با زمان دو دقیقه و 13 ثانیه و 60 صدم ثانیه در دست شاهین برادران بود.
"آرین علیایی" شناگر استقامتی استان فارس هم در این مسابقات پس از 17 سال رکورد 1500 متر آزاد مسافت کوتاه ایران را جابجا کرد.
وی با ثبت زمان 17 دقیقه و دو صدم ثانیه حد نصاب جدید را به ثبت رساند در حالی که رکورد پیشین این ماده در اختیار حامد رضاخانی بود که در سال 1997 در مسابقات جهانی گوتنبرگ (سوئد) توانسته بود 1500 متر را در 17 دقیقه و 10 ثانیه و 60 صدم ثانیه شنا کند.
در این دوره از مسابقات چهار رکورد ملی نیز جابجا شد و رکورد رده سنی 13 تا 14 سال در ماده های 50 متر قورباغه، 200 متر قورباغه و 100 متر مختلط انفرادی شکسته شد و "آریا نسیمی شاد"، رکورد 200متر قورباغه را در رده سنی 15سال به بالا به نام خود ثبت کرد.
مشتاق افزود: به تمام ورزشکارانی که رکورد شکنی کردند از طرف اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان، جوایزی اهدا شد.
در این مسابقات به سروش قندچی از آذربایجان شرقی نیز به عنوان شناگر با اخلاق سکه و مدال اهدا شد./1
7490/ 664


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن