تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819607730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکرات پرسپولیس با رئال مادرید قطع شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مذاکرات پرسپولیس با رئال مادرید قطع شد تهران- ایرنا- مذاکرات باشگاه های پرسپولیس و رئالی مادرید برای انجام یک بازی دوستانه و تفاهم نامه های همکاری قطع شد.


به گزارش ایرنا، حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هفته گذشته برای مذاکره با فلرینتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید به اسپانیا سفر کرد.
قرار بود این مذاکرات مقدمه ای برای برگزاری یک بازی دوستانه میان دو تیم در تهران و امضای تفاهم نامه های همکاری باشد اما حضور امیرحسین جهانشاهی در جلسه سیاسی و پرز باعث بروز حواشی زیادی شد.
برخی رسانه ها مدعی شدند جهانشاهی جاسوس موساد (سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی) است و وی میانجی مذاکره میان دو باشگاه بوده است.
اگرچه رئیس هیات مدیره پرسپولیس هرگونه آگاهی از سابقه جهانشاهی و نقش او را در واسطه گری مذاکره با رئال تکذیب کرد اما فشار محافل سیاسی و رسانه ها باعث شد سرانجام مدیران پرسپولیس تصمیم به توقف مذاکرات با باشگاه اسپانیایی بگیرند.
علی خواجه وند عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع به ایرنا گفت: برگزاری بازی مقابل پرسپولیس قطعی نشده بود و فقط دو طرف پیش مذاکراتی داشتند اما با توجه به حساسیت هایی که به وجود آمد تصمیم گرفتیم به این مذاکرات ادامه ندهیم.
ورزشی (2) ** 2024 **1908


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن