تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820320739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوتین: فاصله گیری ملت های روسیه و اوکراین تراژدی بزرگ است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پوتین: فاصله گیری ملت های روسیه و اوکراین تراژدی بزرگ است مسکو-ایرنا- "ولادیمیر پوتین" رییس جمهوری روسیه فاصله گرفتن ملت های روسیه و اوکراین را تراژدی بزرگ خواند.


به گزارش ایرنا به نقل از دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین، پوتین روز سه شنبه در نشست شورای جامعه مدنی و حقوق بشر تحت نظارت رییس جمهوری روسیه گفت: تراژدی اصلی در بحران اوکراین فاصله گرفتن ملت های روسیه و اوکراین از یکدیگر است.
وی افزود: این تراژدی بزرگ است و باید به رغم مشکلات موجود راهی برای پایان دادن به این وضعیت یافت.
پوتین گفت: بدیهی است باید اقدامات در این جهت با مشارکت طرف اوکراینی انجام گیرد.
رییس جمهوری روسیه با بیان این که مسکو به دقت رویدادهای اوکراین را دنبال می کند، ادامه داد: این رویدادها سبب بروز بحران شدید در این کشور و نقض قوانین بین المللی ، معیارهای اساسی کنوانسیون حقوق بشر و کنوانسیون جلوگیری از نسل کشی و مجازات آن شد.
پوتین از سیاست های کشورهای غربی و سازمان های بین المللی وابسته به آنها در مساله اوکراین انتقاد کرد و یادآورشد: شاهد اعمال معیارهای دوگانه در ارزیابی جنایت های انجام گرفته علیه ساکنان مناطق جنوب و شرق اوکراین و نقض حقوق بشر به ویژه حق زندگی در این مناطق هستیم.
وی افزود: ساکنان این مناطق بطور گسترده مورد شکنجه ،تحقیر، تبعیض و اتهامات بی اساس قرار می گیرند.
پوتین گفت که متاسفانه بسیاری از سازمان های بین المللی دیده بان حقوق بشر نسبت به رویدادهای مناطق جنوب و شرق اوکراین چشم پوشی می کنند و با ریاکاری نسبت به جنایت های انجام گرفته در این مناطق علیه غیرنظامیان سکوت می کنند.
رییس جمهوری روسیه همچنین به مبارزات انتخاباتی در اوکراین اشاره کرده و از ضرب و شتم و تحقیرنامزدهای انتخاباتی و سیاستمداران مخالف در این رابطه انتقاد کرد و گفت: این چه نوع دمکراسی است که در اوکراین برقرار می شود.
اروپام*5*391 **1010


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن