تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798337387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارشی از سفر وزیر ورزش و جوانان عراق به ایران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
گزارشی از سفر وزیر ورزش و جوانان عراق به ایران
وزیر ورزش و جوانان عراق صبح روز سه شنبه 15 مهرماه با بدرقه رسمی مدیر کل امور بین الملل و تنی چند از مسئولان وزارت ورزش و جوانان از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی وارد ایران اسلامی شد .


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ یک روز پس از سفر عبطان به ایران، نشست رسمی وی با محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و دراین نشست طرفین بهره مندی از تجارب خوب ایران در حوزه ورزش و جوانان با اتکا به فرهنگ و اخلاق و ارزش‏های اسلامی را مورد تاکید قرار دادند .
 
 گودرزی وزیر ورزش و جوانان کشورمان همچنین ضمن خوش آمدگویی به وزیر جوانان و ورزش عراق از این کشور به عنوان دوست جمهوری اسلامی ایران نام برد و تمایل کشورمان را به گسترش روابط فی مابین اعلام کرد و آرزوی برقراری امنیت برای عراق و از بین رفتن داعش در این کشور را خواستار شد .
 
 وزیر ورزش وجوانان کشورمان همچنین اجرای زیرساخت‏های ورزشی بر طبق استانداردهای بین‏ المللی و استفاده از شرکت‏های توانمند ایران در این امر را مورد تاکید قرار داد و درادامه به نمایشگاه تجهیزات ورزشی ایران اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه ها می توانند در معرفی دستاوردهای ایران در حوزه ورزش موثر واقع شود.
 
 او همچنین مساعدت عراق در تکمیل طرح‏های شرکت های ایرانی فعال در عراق رامورد تاکید قرار داد و تبادل اساتید و مربی در رشته‏های مختلف ورزشی و اعزام مربی را مورد توجه قرار داد و گفت:ایران آمادگی کامل برای توسعه همکاری های ورزشی مشترک را دارد .
 
 دراین نشست بخش های مختلف تخصصی دو کشور مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه به استفاده از تخصص شرکت‏های ایرانی در ساخت و سازهای ورزشی توجه شد ضمن اینکه استفاده از تجارب جمهوری اسلامی ایران جهت برنامه ریزی برای جوانان با حفظ ارزش‏های اسلامی به عنوان مهمترین نیاز عراق به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
 
در این جلسه وزیر ورزش وجوانان عراق از پیشرفت شرکت‏های ایران در زمینه مهندسی مانند شرکت بلندپایه، که پروژه ساخت ورزشگاه‏ را در تاجیات برعهده دارد که به دلیل نا امنی، کار به کندی پیش می‏رود ابراز رضایت کرده و اعلام نمود انتظار می رود تا در تسریع بخشیدن بر اتمام کار پروژه از طرف پیمانکار اقدام شود. ضمنا ایشان اولویت همکاری با شرکتهای ایرانی درکارهای زیربنایی ورزشی نسبت به شرکت‏های خارجی دیگر را بیان کرد.
 
این مقام مسئول عراق همچنین خواستار جلوگیری از توقف پروژه‏ها در مناطق ناامن عراق با امضای قراردادهای تأمین امنیت با شرکت‏های امنیتی و استفاده از همکاری شرکت‏های عراقی شد.
 
وی همچنین معرفی اعضای کمیته مشترک به منظور عملیاتی کردن برنامه‏های اجرایی امضاء شده بین دو کشور را خواستار شد و از وزیر ورزش و جوانان کشورمان برای سفر دکتر گودرزی به این کشور دعوت کرد.
 
در حوزه ورزش، وزیر ورزش عراق، استفاده از تجربه ایران برای رفع نقاط ضعف ورزش عراق در برخی از رشته‏ ها را مورد تاکید قرار داد و توسعه زیر ساختهای ورزشی و بهره گیری از تجهیزات ورزشی ایران را نیاز کشور خود اعلام کرد. در ادامه غبطان حل مشکلات شرکت‏های ایرانی در زمینه ساخت ورزشگاه‏ها در عراق را مورد تاکید قرار داد و لزوم توسعه همکاری‏های مرزی با توجه به وجود مرز طولانی و مشترک را از دلایل گسترش همکاری ها عنوان کرد .
 
 در حاشیه نشست مشترک وزیر ورزش و جوانان کشورمان با غبطان خبرنگاران نیز سوالات خود را مطرح کردند .
 
بازدید از مجموعه ورزشی آزادی و برج میلاد و سفر به اصفهان برای دیدار با ورزشکاران عراقی که در اردوی پارالمپیک به سر می بردند، جزء برنامه وزیر ورزش عراق در این سفر بود.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن