واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: سوال در مورد Crazybump Double-a 04 خرداد 1389, 10:26بعد استفاده از Crazybump به من 5 مدل مختلف خروجی داد ! می خواستم بدونم هر کدوم از این عکس را در کجای MAP باید قرار بدم ! 1. 116_DISP 2. 116_NRM 3. 116_OCC 4. 116_SPEC 5. 116_COLOR Ultra 3D 04 خرداد 1389, 10:33آره برای من هم سوال هست البته اولی برای displacement هست و دومی هم نرمال مپ که برای سوال هست که به چه دردی می خوره و همراه با متریال های خوب زیاد دیدمش بقیش رو نمی دونم حالا تونستی این برنامه رو کرک کنی اگه کرک داری لینک بده من یکی داشتم ولی باز demo هست HSN_MAYA 04 خرداد 1389, 11:18سلام. فکر کنم اینا باشه. 1 و 2 رو که ultra جان گفتن. 3- occlusion که مربوط به سایه و این چیزاست که حتما میدونید چی هست. 4- specular (جاهایی که سفیده تو رندر حالت یه چیز براق خیلی کم عمل میکنه فکر کنم.) البته نمیدونم تو مکس توی کدوم قسمت باید اعمال بشه. شرمنده. 5- color که از اسمش معلومه. فکر کنم همون تکسچر رو رنگی رو میده بت که تو کارت فکر کنم میتونی واسه diffuse بذاری. دوستان شرمنده. نمیدونم درست گفتم یا نه.:rose: داش ممد 04 خرداد 1389, 14:08چرا بخودتون شک دارین pclord 04 خرداد 1389, 14:58displacement و به خصوص نرمال مپ در پست زیر به طور کامل بررسی شده: اون سه تای دیگه رو هم حسین جان زحمتشو کشیدن. تنها لینک دانلودی که ازش بود ، تورنت پیوست هست ، کرک هم داره. HSN_MAYA 04 خرداد 1389, 19:59چرا بخودتون شک دارین داش ممد جان ما چاکریم.:rose: آخه مطمعن نبودم. چون من فقط یه چیزایی از اینا شنیده بودم. خیلی زیاد هم باهاشون کار نکردم.:):rose: Double-a 04 خرداد 1389, 20:02من 2 3 4 بازم متوجه نشدم که کجای map باید استفاده کنم ! داش ممد 04 خرداد 1389, 20:42همش رو که نباید توی map اضافه کنید فقط اصلیه فکر کنم اخری شماره ی 5 دقیقا همینه بقیه برا چیزهای دیگه هست HSN_MAYA 04 خرداد 1389, 20:45مرسی داش ممد. ولی منم تو همین بقیش موندم. مثلا specular رو باید به کدوم قسمت بدم؟ همینطور همم بقیه چیزاش؟؟؟ ممنونم.:rose: www_3d_boy3 04 خرداد 1389, 21:51بچها اگه تو همون map نگاه کنی یکی یکی جای متریالها رو پیدا می کید و به قدرت این برنامه پی می برید Double-a 04 خرداد 1389, 22:05بچها اگه تو همون map نگاه کنی یکی یکی جای متریالها رو پیدا می کید و به قدرت این برنامه پی می برید میتونی بیشتر توضیح بدی دوست من ! من اصلا متوجه نمیشم ! تو مپ همش پیدا نمیشه و یکی دیگه از دوستان میگه که همش برای مپ نیست ... :shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock:: shock::shock::shock::shock: pclord 05 خرداد 1389, 17:00Color -1 برای Diffuse Specular -2 برای Specular Level Normal Map -3 برای Bump Displacement -4 هم که مشخصه برای Displacement Ambient Occlusion -5 رو هم معمولا بعد از رندر ، موقع کامپوزیت استفاده میکنن، اما چون این برنامه Ambient Occlusion رو به عنوان مپ بهت میده فکر کنم باید در قسمت Self illumination ازش استفاده کنی. تایپیک های زیر رو هم ببینید: اینجا هم قبلا چند برنامه معرفی شده: Double-a 05 خرداد 1389, 22:18Specular -2 برای Specular Level دقیقا کجاست :rose: سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 660]