تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798613230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سید حسن نصرالله: عزم ما مقابله با تکفیری‌ها و تروریست‌ها است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سید حسن نصرالله: عزم ما مقابله با تکفیری‌ها و تروریست‌ها است
سید حسن نصرالله گفت: تصمیم ما مبارزه با تکفیری‌ها و تروریست‌ها است، حال هر اندازه که می‌خواهد این مبارزه و فشارهای ناشی از آن بزرگ باشد.
به گزارش نامه نیوز سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در جلسه ویژه با حضور افسران و نظامیان مقاومت در بقاع گفت: هر اندازه که رویارویی و فشارها گسترده و زیاد باشد، تصمیم ما مقابله با تکفیری‌ها و تروریست‌ها است.

روزنامه الاخبار لبنان نوشت که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در نشستی ویژه با افسران و کادر نظامی مقاومت لبنان تأکید کرد: تصمیم ما مبارزه با تکفیری‌ها و تروریست‌ها است، حال هر اندازه که می‌خواهد این مبارزه و فشارهای ناشی از آن بزرگ باشد.

این نشست که اخیراً در منطقه بقاع برگزار شده است، در شرایطی صورت گرفته که احتمال حمله‌های تروریست‌ها به منطقه از بلندی‌های تعدادی از روستاهای بقاع افزایش یافته است، آنها به‌دنبال باز کردن گذرگاهی برای خود هستند تا از محاصره در عرسال و قلمون خارج شوند.

بنا بر این گزارش، انتقال سید حسن نصرالله با وجود شرایط امنیتی و خطرات موجود پیام‌های عدیده‌ای را مخابره می‌کند، اول اینکه مهر تأکیدی بر عزم جدی وی برای مبارزه با تکفیری‌ها در مرزها و بالا بردن سطح آمادگی حزب‌الله و مهار پیامدهای حملات اخیر تروریست‌ها و تکفیری‌ها است که تعدادی از عناصر حزب‌الله در آن شهید شدند. سید حسن نصرالله با این اقدام روحیه نیروهای مقاومت را در برابر تکفیری‌ها بالا برد.

به گزارش تسنیم، سید حسن نصرالله در این نشست تأکید کرد: معرکه قلمون اراده‌ای برای مبارزه است، ما در این معرکه وارد خواهیم شد و بعد از اینکه بر خدا توکل کردیم، شکست ما امکان پذیر نیست.

نصرالله اضافه کرد: جایی برای تسلیم شدن در برابر دشمن تکفیری وجود ندارد، جان‌فشانی شهدای ما و دردهای زخمی‌های ما، پیروزی بزرگی را برای ما رقم خواهد زد، چرا که این فشارها هستند که فرصت‌ها و پیروزی‌ها را خلق می‌کنند. همین عامل منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شد و اشغالگران اسرائیل را از لبنان عقب راند.


دبیرکل حزب‌الله لبنان در مورد عملیات شبعا که نیروهای مقاومت هفته گذشته مسئولیت انجام آن را به‌عهده گرفتند، تصریح کرد: این عملیات پیامی برای طرف‌های مربوطه بود. این پیام تأکید کرد که مقاومت با وجود تمامی تغییر و تحولات منطقه‌ای و تشکیل ائتلاف رسانه‌ای علیه داعش، همچنان قوی و در عرصه حاضر است و تضعیف نشده است.

سید حسن نصرالله اعلام کرد که تجاوزی که دشمن اسرائیلی در آغاز سپتامبر گذشته در منطقه "عدلون" در جنوب لبنان انجام داد و یک دستگاه شنود را که مقاومت اسلامی آن را کشف کرده بود در هنگام تلاش برای تجزیه بخشهای این دستگاه منفجر کرد، به شهادت "حسن علی حیدر" منجر شد و نشان داد که اسرائیل به‌دنبال امتحان کردن توان مقاومت است. پاسخ این حمله نیز با بمب در شبعا داده شد که بنا به منابع نظامی اسرائیل دو نفر در این حمله زخمی شدند.


منبع: تسنیم


۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن