تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798266840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوستی مهر: دلیل ناکامی تیم فوتبال جوانان ، من هستم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دوستی مهر: دلیل ناکامی تیم فوتبال جوانان ، من هستم تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت که دلیل ناکامی این تیم در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا فقط شخص من هستم و همه مسئولیت شکست را برعهده می گیرم.


به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، علی دوستی مهر دوشنبه شب پس از پیروزی تیمش مقابل میانمار که پایان کار ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا بود در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.
این نشست خبری با حضور گسترده رسانه ها وبیش از 40 نفر از خبرنگاران میانمار و دیگر کشورها برگزار شد. آنها به محض ورود علی دوستی به کنفرانس شروع به کف زدن برای او کردند. سرمربی ایران اجازه خواست پیش از بحث درمورد اتفاقات دیدار ایران و میانمار چند ثانیه ای صحبت کند.
وی گفت: من به خوبی فهمیدم که اگر بخواهید معلم خوبی باشید باید دور مربیگری را خط بکشید و اگر بخواهید مربی بزرگی شوید باید معلم بودن را فراموش کنید. در هدایت این تیم ناموفق بودم چون خواستم معلمی کنم. من دوبار سرمربی جوانان ایران بودم و هر دوبار تیم ملی از راهیابی به جام جهانی بازماند. اگر دوبار اشتباهی را تکرار کنید جایی برای دفاع باقی نمی ماند.
دوستی مهر افزود : فدراسیون فوتبال، اصحاب رسانه و دیگران برای کمک به تیم جوانان از هیچ چیز دریغ نکردند و همیشه همراه ما بودند.
وی خاطرنشان کرد که از فدراسیون فوتبال، مردم ایران و همه مربیان ایرانی که در این مسابقات نماینده آنها بودم عذرخواهی می کنم. فرصت بزرگی از دست رفت. جام جهانی را از دست دادیم.من نمی دانم جواب این بازیکنان را که با تصمیماتم موجب حذف تیمشان شده ام چه بدهم. این بازیکنان می توانستند با حضور در مراحل بعدی این مسابقات و سپس جام جهانی بهتر خودشان را نشان دهند و خیلی از آنها به باشگاه های اروپایی بروند. مقصر همه این ناکامی ها من هستم که نتوانستم چیدمان و تاکتیک های مناسبی را در دو بازی اول اتخاذ کنم.
وی در مورد دیدار ایران و میانمار گفت: تیم میانمار خوب بازی کرد . این تیم از حمایت بیش از 20 هزار هوادارش هم بهره می برد که شور و هیجان را به ورزشگاه آورده بودند. ما 2 گل زدیم و چندین گل هم نزدیم. در دو بازی قبل مستحق باخت نبودیم ولی این اتفاق افتاد و برد امروز ما در مقابل میانمار بی اثر شد.
در این نشست دوستی مهر در پاسخ به سوال یک خبرنگار میانماری در مورد این که این دیدار برای شما چه فرقی با دیدارهای گذشته داشت ، گفت: قبل از بازی از بازیکنانم خواستم به زمین بروند و طوری بازی کنند که برای همه مشخص شود که مسئول دو باخت در مقابل تایلند و یمن فقط من بوده ام و آنها ضعفی در بازی فردی شان نداشتند.
همچنین وی در پاسخ به سوال یک خبرنگار استرالیایی در مورد آینده تیم فوتبال جوانان و ماندن وی در سرمربیگری این تیم گفت: شانس هدایت این تیم دو بار به من داده شد و من نتوانستم از این دو شانس استفاده کنم. تنها درخواست من این است که این تیم و این بازیکنان را رها نکنید. استعداد این بازیکنان و تجربه ای که به دست آورده اند نباید از دست برود.
وی همچنین گفت: تیم میانمار فراتر از انتظارها فوتبال بازی کرد و با حمایت طرفداران پرشوری که دارد حتما می تواند یکی از تیم های صعود کننده به جام جهانی زیر 20 ساله های نیوزلند باشد.
علی دوستی مهر در پایان خطاب به خبرنگاران و رسانه های میانمار گفت: با بازی که از تیم شما دیدم آینده درخشانی را برای فوتبال میانمار پیش بینی می کنم. دست از حمایت این تیم بر ندارید و و مطمئن باشید این بازیکنان آینده متفاوتی را برای فوتبال شما رقم می زنند.
ورزشی **1581


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن