تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820389937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره گل در کرواسی؛ پیروزی ضعیف ایتالیا و شکست بلغارستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جام ملت های اروپا -گروه هشت؛ جشنواره گل در کرواسی؛ پیروزی ضعیف ایتالیا و شکست بلغارستان تهران – ایرنا – رقابت های گروهی جام ملت های اروپا، دوشنبه شب پیگیری شد و در گروه هشت، تیم ملی کرواسی جشنواره ای از گل در مقابل جمهوری آذربایجان به راه انداخت، ایتالیا به سختی از سد تیم مالت گذشت و بلغارستان مغلوب نروژ شد.


به گزارش ایرنا، در بازی کرواسی و جمهوری آذربایجان که از ساعت22و 15 دقیقه به وقت تهران آغاز شد، آندره کراماریچ در دقیقه 11 نخستین گل بازی را به ثمر رساند.
ایوان پریسیچ در دقیقه 34 دومین گل این مسابقه را وارد دروازه آذربایجان کرد و در دقیقه 45 نیز موفق شد سومین گل تیم خود در این مسابقه را به ثمر برساند.
تنها ثانیه هایی پس از این گل، مارسلو بروزوویچ موفق شد چهارمین گل را وارد دروازه آذربایجان کند تا این نیمه چهار بر صفر به سود کرواسی به پایان برسد.
در نیمه دوم نیز، ابتدا لوکا مودریچ در دقیقه 56 از روی ضربه پنالتی به گل رسید و در دقیقه 61نیز با اشتباه تیم آذربایجان یک گل به خودی به ثبت رسید تا این مسابقه با نتیجه شش بر صفر به سود کرواسی پایان یابد.
اما در دیگر بازی همزمان این گروه، لاجوردی های ایتالیا ابتدا با گل گرازیانو پله در دقیقه 24 به برتری رسیدند. اما با وجودی که مایکل میفسود بازیکن مالت در دقیقه 28 از زمین مسابقه اخراج شد، ولی دیگر موفق به گلزنی برابر حریف نشدند.
لئوناردو بونوچی نیز در دقیقه 73 از زمین مسابقه اخراج شد تا دو تیم با یک بازیکن کمتر بازی را با نتیجه یک بر صفر به سود ایتالیا به پایان ببرند.
در دیگر بازی همزمان این گروه، تیم های نرو‍ژ و بلغارستان به مصاف هم رفتند که میزبان موفق شد با دو گل تاریک الیونوسی در دقیقه 13 و هاوارد نیلسن در دقیقه 72 در مقابل تک گل نیکلای بودورو در دقیقه 43، سه امتیاز این مسابقه را از بلغارستان برباید.
شبس (2) 1346 **1613


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن