تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820000741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفشگري: يک بار بازي کنم حقم را مي‌گيرم‎


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کفشگري: يک بار بازي کنم حقم را مي‌گيرم‎
کاروان پرسپوليس در حال حاضر در فرودگاه کيش به سر مي برد و در حال انجام مقدمات پرواز به تهران است.

گفتگویی را با مهرداد کفشگری هافبک پرسپولیس در حالی که در فرودگاه کیش انتظار بارگشت به تهران را می کشید ترتیب دادیم که می خوانید.

کفشگری در گفتگو با "ورزش سه "در مورد شرایط اردوی پرسپولیس در کیش گفت: اردوی بسیار خوبی بود. طبق نظر کادر فنی تمرینات بسیارخوبی را برگزار کردیم. تمرینات کاملا از پیش طراحی شده و منظم انجام شد. اگرچه بدنسازی آن چنانی نکردیم، اما تمرینات تاکتیکی و سرعتی بسیارخوبی را پشت سر گذاشتیم. تمرینات در این مدت بیشتر تاکتیکی-بدنی بود تا تاکتیکی.

کفشگری در مورد شرایط خودش هم افزود: من هم مثل بقیه بچه ها سعی کردم در تمرینات حضور مثمرثمری داشته و هرآن چه که مدنظر مربیان و کادر فنی بود را انجام دهم.

هافبک تدافعی سرخپوشان که کمتر از سوی حمید درخشان به میدان فراخوانده شده در پاسخ به این سوال که فکر نمی کند شاید در اندیشه های سرمربی جدید جایی نداشته باشد چنین گفت: اصلا و ابدا نه به این موضوع فکر کرده ام و نه فکر می کنم. ظرفیت های خودم را می شناسم و می دانم که می توانم به پرسپولیس کمک کنم. ضمن این که آقای درخشان نیز در تمرینات به گونه ای نشان داده که می خواهد به من فرصت دهد.

کفشگری اضافه کرد: موضوع اصلی این است که سلیقه و خواسته های هر مربی از بازیکنانش متفاوت است. علی دایی از من یک سری خواسته ها داشت و روی من بر اساس برنامه هایی که داشت برنامه ریزی می‌کرد. آقای درخشان هم یک سری برنامه ها و خواسته هایی از من دارند که کاملا متفاوت است با شرح وظیفم در زمان آقای دایی. به همین دلیل تمام تلاش من این است تا خودم را به آنچه آقای درخشان می خواهد نزدیک کنم

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اصلا برگزاری اردو در کیش لازم بود یا نه اضافه کرد: من نباید بگویم که این اردو لازم بوده یا نه؛ اما معتقدم حضورمان در کیش به مراتب برای ما خوب بود. چراکه هم از نظر بدنی و تاکتیکی به شرایط و هارمونی خوبی دست یافتیم و هم از نظر روحی-روانی شرایط متفاوتی را پیدا کردیم. به هرحال حضور یک هفتگی مان کنار یکدیگر نه تنها بچه ها را از نظر روحی به هم نزدیک کرد بلکه باعث افزایش شناخت مربیان از بازیکنان و بالعکس بچه ها از آقای درخشان و کادر فنی شد. به شخصه فکر می کنم با برگزاری این اردو هم بچه ها متوجه سلایق مربیان شدند و هم مربیان به خصوصیات فنی و روحی بازیکنان بیشر پی بردند.

کفشگری در پایان در خصوص این که در بازی روز پنجشنبه پرسپولیس در جام حذفی در ترکیب اصلی حاضر خواهد بود یا نه بیان کرد: معلوم نیست اما شک ندارم اگر آقای درخشان در این مسابقه یا هربازی دیگری از ابتدا به من میدان دهد خودم را ثابت کرده و حقم را خواهم گرفت.


مهرداد کفشگريپرسپوليس تهرانليگ برتر


1393/07/21 22:27  تعداد بازدید: 1,299





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن