تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798671033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشرفت علمی،‌ اقتصادی و سیاسی در گرو امنیت است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: قم؛
پیشرفت علمی،‌ اقتصادی و سیاسی در گرو امنیت است
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پیشرفت علمی،‌ اقتصادی ، سیاسی ،‌نظامی، فرهنگی و اجتماعی در گرو امنیت و در سایه پرچم ولایت است.
 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛ سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: تقارن هفته ناجا را با اعیاد ذی‌الحجه به فال نیک گرفته و تبریک عرض می‌کنم؛ دو مناسبت مهم این ماه هر دو متعلق به امامت و ولایت است، تلاش دشمنان در شیعی‌کردن عید غدیر و انحصار آن به شیعیان است اما این عید بزرگ متعلق به همه مسلمانان است و با ابلاغ آیات و اجتماع در حجه الوداع تکلیف بشریت بعد از پیامبر(ص) روشن شده است.

وی افزود: دشمنان تلاش کردند بگویند قرآن برای هدایت بشر کفایت می‌کند و تفسیر محبت ولایت و اقتدا را منحرف کنند و راهنمایان را حذف کنند، طولی نکشید که سر اباعبدالله و خاندان پیامبر را جدا کردند و بعضی را به اسارت بردند، انحراف‌های کوچکی که در یک زمان ایجاد می‌شد، با گذر زمان از مبدا این فاصله خیلی زیاد خواهد بود.

احمدی مقدم ادامه داد: امام رضوان الله علیه بعد از 14 قرن، حکومت ولایی را احیا و با گذر از مسیر مکتب عاشورا بار دیگر پرچم ولایت را در کشور ما برافراشت؛ این کار بسیار بزرگی بود، امروز نمایش یک چهره رحمانی، به روز، موافق پیشرفت، اهل تعامل و تفاهم با همه ملت‌ها گرچه داعیه حقانیت دارد اما با زور پیش نمی‌رود و باید الگوی عملی برای همه بشریت معرفی شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ناجا هم در چنین نظامی پاسدار امنیت و برقرار کننده نظم و امنیت است، پلیس ما با تمام پلیس‌های دنیا متفاوت است ، ماموران پلیس عمدتا پاسداران حکومت و حافظان حاکمان هستند ولی ما در مملکت جمهوری اسلامی همانگونه که حضرت امیرالمومنین(ع) می‌فرمایند: «همه سربازان و نیروهای مسلح و دژهای مستحکم مردم و جامعه هستند، تهدیدات را از جامعه دور و از جامعه حفاظت می کنند و علت وجودی آنها مردم و امنیت مردم است» هستیم.

وی اضافه کرد: سبیل‌الامن یعنی راه‌های امنیت از طریق نیروی انتظامی می‌گذرد، اگر امنیت نباشد هیچ تلاش و فعالیتی امکان‌پذیر نیست، پیشرفت علمی،‌ اقتصادی، سیاسی،‌ نظامی، فرهنگی و اجتماعی در گرو امنیت و در سایه پرچم ولایت است.

احمدی مقدم تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند این نور الهی را خاموش کنند ولی خداوند حفظ کننده این نور است، این سنت الهی است، سر خم نکردن در مقابل دشمن و مجاهدت در راه خدا قطعا منجر به حصول به هدف و توفیق خواهد شد.

وی بیان کرد: شرط مجاهدت خستگی‌ناپذیری و اخلاقی و تلاش فقط برای خداست و باید خالصانه باشد، ناجا به عنوان پاسدار ارزش‌ها باید عناصر معنوی درونی و عناصر مادی لازم را برای انجام ماموریت خود تدارک ببیند.

احمدی مقدم عنوان کرد: باید قادر باشیم به نیازهای مردم در عرصه خدمات پاسخ دهیم و نظم و امنیت را در جامعه تامین کنیم، باید اشراف به تهدیدات حال و آتی داشته و آمادگی لازم و متناسب با تهدیدات را کسب کنیم، تقویت جهاد حرفه‌ای سازمان از نظر بعد مادی و معنویت و تقویت و نوسازی تجهیزات می‌تواند ابعاد آن باشد و در چارچوب تقویت کارآمدی که شعار ما در هفته ناجاست، قرار بگیرد.

وی افزود: کارآمدی جز از طریق جهاد و تلاش مجاهدانه هرگز محقق نخواهد شد و آن اقتداری که ناجا به دنبال آن است یک اقتدار متکی به معنویت، مردمی و تعامل با مردم به عنوان نیروهای مصلح اجتماعی است ،با رعایت احکام الهی و در برخورد با مجرمان حق تجاوز از حدود الهی را نداریم، قانون و احکام شرع میثاق بین ما و مردم و علت وجودی ناجاست.

فرمانده ناجا ادامه داد: قم به عنوان یک استان مهم، پایگاه علمی جهان اسلام ، شهری مقدس و نورانی ، مرکز سیاحتی و زیارتی که میلیون‌ها عاشق ولایت و شیفته حضرت معصومه(س) در سال برای پابوسی و زیارت به قم سرازیر می‌شوند، از ده‌ها کشور طالبان علوم دینی به قم می‌آیند.

وی افزود: قم از همه ابعاد برجسته و ویژه است،حوزه علمیه قم شاید تنها حوزه علمی است که تولید آن قطعا" از دیرباز بومی و داخلی  بوده و در کل جهان بالاترین علوم را داریم و جایگاه قم هر روز اهمیتش بیشتر می‌شود، سال به سال زائران افزوده می‌شود، گسترش حوزه علمیه بیشتر می‌شود، قم خودش به لحاظ جغرافیایی و موقعیت چهار راهی و چند راهی قرار گرفته و خود این یک اهمیت ترافیکی برای قم ایجادکرده است، ساکنان و فعالیت‌های اقتصادی رو به گسترش است، دانشگاه‌های متعدد که گویای اهمیت و جایگاه امین استان و شهر قم است.

احمدی‌مقدم اظهار داشت: خوشبختانه نیروی انتظامی در سایه مجاهدت و همکاری همه مسئولان و علمای بزرگوار خصوصا اعضای شورای تامین که همکاران ما در عرصه نظم و امنیت هستند و با تعامل و همکاری این عزیزان نیروی انتظامی توانسته است امروز امنیت مطلوبی در قم و در کل کشور فراهم کند.

وی افزود: اگر امروز قم را با بعضی شهرهای دیگر مقایسه کنیم، قاعدتا در آن ها یا حادثه مشاهده می‌شود یا انتظار وقوع حادثه‌ای است، اما در قم با امنیت کامل و فراغ بال زیارت می‌کنند، کار می‌کنند، کسب علم می‌کنند و در حال تلاش و معیشت هستند، این توفیقی است که اولا" در سایه مجاهدت‌های همکاران است و همه مسئولان امنیتی که در این حوزه نقشی دارند و بعد عنایت الهی و لطف خداوند که بسیاری از این توطئه ها را از کشور ما دور می کند یا بیش از وقوع آن خنثی می‌کند.

فرمانده ناجا ادامه داد: در هر صورت ناجا به عنوان یک پلیسی که حافظ مردم و پاسدار ارزش ها با مهمترین تهدیدات و چالش ها مواجه و در منطقه بسیار پرتنش مشغول انجام وظیفه است و باید یک الگو  الهام بخش اخلاقی و حرفه‌ای، رعایت حقوق شهروندی و رعایت احکام شرع، متعهد ،‌بصیر، باایمان و شجاع باشد.

وی تصریح کرد: تقویت عناصر تخصصی و کارآمدی، قدرت گفتمان با مردم ابعاد مهمی است که ما باید این ابعاد جامعه شناختی و ‌روان شناختی را دائما رصد و تقویت کنیم و چنین پلیسی باید عاری از فساد و پلشتی ها باشد.

احمدی مقدم خاطرنشان کرد: دشمن و شیطان دائماً در کمین‌گاه است، کمین‌گاه هم آنچنان که در سیستان و بلوچستان چند روز پیش دیدیم بعضاً با تفنگ دشمن طرفیم این رویارویی آسان‌تر است، اما مصاف با دشمنی شیطان که وسوسه‌کننده است و با امکانات می‌خواهد از ما عبور کند، سخت و پیچیده‌تر است، بنابراین ما باید شجاعت، قناعت، مناعت و خدا را ناظر دیده و ابعاد ایمانی و روحی خود را تقویت کنیم.
 
منبع: مهر

انتهای پیام/ا





تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن